Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Maaliskuun Mammat vko 30***

23.07.2007 |

Taitaa olla viimeinen viikkopino Maaliskuun Mammoille.

Onko vielä piinailijoita jäljellä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson rauhassa vielä tämän viikon. Minulla kun kierrot ovat olleet jopa 50 päivää...ennen edellistä raskautta.

Pissattaa kyllä koko ajan ja alavatsaa juilii, mutta taitaa tällä kertaa enteillä menkkoja.

Tsemppiä kaikille! Meitä on varmaan täällä enää yhden käden sormin laskettava määrä jäljellä...

Kanelisokeri

Vierailija
22/29 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariialle onnittelut haamusta!!! Kyllä se siitä vahvistuu!

Ja kiitos tsempeistä =). Kyllä sitä kai aina siihen tätiin asti kuitenkin toivoo, että jos kuitenkin. Mulla on tosiaan ollut luteaalivaihe aika lyhyt, 10 päivää. Ajattelin, että dpo10 olisi plussa tullut jos olisi ollut tullakseen. 22 on ollut viimeiset kp:t, että tälläinen " pitkä" kierto on varmaan ihan hyvä.

Mulla on muuten sama kun sulla menkkamaisia kipuja oli ja meni. Eilen oli enää tosi lievää juilintaa, tänään ei lainkaan.

Orchidea: Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. Olen ollut tänään samoissa ajatuksissa.

Masikka-Marjalle paljon onnitteluja!

Pikkupapu: Pahoittelut =(. Kyllä sullekin se onni saisi alkaa olla myötä!!

M@m@-3X: Hyviä oireita sulla ainakin on. Ihme jos et plussaa.

Ida: Kiitos! Ja ihan samat sanat sulle =).

Kanelisokeri: Sulle myös hurjasti ++++onnea.

ON: Ei siis vielä tätiä. Olen kyllä kauhea pessimisti, mutta uskon että täti tulee huomenna. Vaikka vähiten maailmassa sitä tietysti toivoisin. Siksi en osaa edes ajatella enää testaavani. Viime kierrossa dpo10 menin aamulla toiveikkaana testaamaan huomatakseni vaan, että täti oli saapunut. Just silloin! Samaa en enää halua... Tänään on ollut oireettomin päivä. Se on mulla jossain kierrossa ollut merkki tädistä. No, ei auta kun odottaa.

AnniHelen@ vieläkin kp26/22-? dpo11 yk5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä vielä tiirailemassa teidän loppujen tilanteita. Tosi jännää on edelleen.

Masikka-marjalle onnittelut plussasta!!

Mariia onnea haamusta. Ja kyllä se sieltä vahvistuu!!

Isot peukutukset teille kaikille, ketkä vielä testailee! db db db Vielä ei luovuteta, jos ei tätiä näy, ni :)

Tädin jyräämille halit ja onnea seuraavaan kiertoon.

Hilla- rv 5+6

Vierailija
24/29 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä montaa ole enää täällä ja onko niin, että kaikilla alkaa täti olla jo myöhässä?

Kiva Hilla kun käyt täällä meitä tervehtimässä. Edelleen oikein ihanaa raskausaikaa ja pikku-nyytin odotusta!

Annihelen@ mites sulla, toivottavasti ennakko-odotukset eivät ole pitäneet paikkaansa ja täti kurvannut sinne.

Entäs Kanelisokeri, M@m@-3x, Mariia83 ja orchidea? Mikä tilanne teillä? Olikohan vielä muita..

Täällä jatkuu aivan samaa rataa. Ei tätiä, ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Pinna on ehkä vähän kireellä eli voisi enteillä tätiä saapuvaksi. Toisaalta en kyllä raskaanakaan ole koskaan ollut mikään sunshine..

Ida kp35/32

Vierailija
25/29 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla sain siis liuskalla haamun, ja tänään mä sain apteekin omalla selvän viivan. Eli ei se enää ainakaan haamu ole, ja alko jo hahmottua ennen sitä 5min. aikaa. Lauantaina olis menkkojen tultava ja yksi apteekin oma testi vielä on kaapissa jonka teen viikonloppuna ja sitten on kyllä jo uskottava :) mutta tässäpä mun testin viiva: http://s190.photobucket.com/albums/z138/mamaa82/?action=view&current=te…

M@m@ 35/39

Vierailija
26/29 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea masikka-marja, pullokaupalla vauvaliimaa odotukseesi.

Pikkupapulle pahoittelut tädistä, onnea uuteen kiertoon.

M@m@ ONNEA, olet varmasti raskaana! :) Ihanaa, mielettömän isot onnittelut. Mitkä dpo päivät sulla on meneillään?

Orchidealle kärsivällisyyttä, tiedän, tämä on rankkaa. Yhdessä jaksetaan ;)

AnniHelen@, mikä tilanne?

Kanelisokerilla myös hyviä oireita, pidän peukkuja sinullekin.

Hilla, kiva kun käyt moikkaa. Olen niin iloinen plussastasi. Toivon sinulle ihanaa odotusaikaa ja pienelle litroittain vauvaliimaa.

Täällä ei muutosta suuntaan eikä toiseen. Laskin viime kierron ovulaatiosta tätiin ja luteaalivaihe oli 14pvää. Eli sen mukaan täti tulisi viimeistään perjantaina. Siitä johtuen en testaakaan kuin vasta lauantaina. Kyllä tämä odotus ja epävarmuus raastaa hermoja, huh. No, täytyy jotenkin sinne sinnitellä. Toivotaan vaan ettei täti tule kylään ollenkaan. Oireita, välillä pientä juilimista alavatsassa, nippailee ja välillä menkkamaisia kipuja. Kestävät siis ihan sekunnin pari. Välillä taas ei mitään oireita. Mulla täti kyllä ilmoittaa itsestään ennen tuloa erittäin kovalla menkkakivuilla vähintään pari tuntia ennen saapumista. Joskus jopa vuorokausi ennen.

Mariia kp35/31-36 dpo 11. Outoa kun ovis oli niin myöhään ja nyt siis normaalia pidempi kierto.

Vierailija
27/29 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä dpo ? :) Mutta kaipa uskallan ottaa onnittelut vastaan jo ainakin varovaisesti, kiitos! :)

M@m@ kp 35/39, yk 1.

M@m@ ONNEA, olet varmasti raskaana! :) Ihanaa, mielettömän isot onnittelut. Mitkä dpo päivät sulla on meneillään?

[/quote]

Vierailija
28/29 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tänne ihmeitä kuulu.

dpo tarkoittaa montako päivää oviksesta on kulunut. Minä kun en ole ovista edes testannut, saati tuntenut, en voi niitä päiviä laskea. Joskus nuorempana tunsin, mutten enää.

Toivottavasti menkat pysyvät kaukana ja saisin sen odotetun plussan kun jossakin vaiheessa ensi viikkoa testailen. Totta kai tiedostan senkin, että imetän vielä osittain tuota meidän kolmatta, mikä tietenkin omalta osaltaan sekoittaa kuviota ja hankaloittaa hedelmöittymistä, joten en nyt kovin paljon plussan varaan osaa laskeskella. Ja olihan tämä muutenkin vasta eka kierto synnytyksen jälkeen, eli kierto voi olla ihan mitä vain... :(

Nyt menossa kp 36/? Kun aloin odottamaan tätä nuorimmaistamme, ovis oli tapahtunut joskus kp 17 tienoilla, eli jos kierto on vähänkään sitä samaa luokkaa, niin nyt voisi jo tärppi tosiaan näkyä. Katsellaan rauhassa.

Kanelisokeri

Vierailija
29/29 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

M@m@: Kyllä se ihan plussalta näyttää :) Huikeasti onnea minultakin!

Kanelisokeri