Meillä semmoinen vanhanmallinen missä ei ole mitään valoja tai ääniä. Saatiin kavereilta, on monta vuotta vanha. Lapsi viihtyi sen kanssa tosi hyvin, lähti kyllä liikkeelle vasta 9kk iässä joten tuollainen jaksoi kiinnostaa enemmän. jotkut pitävät ihan turhana.
Meillä semmoinen vanhanmallinen missä ei ole mitään valoja tai ääniä. Saatiin kavereilta, on monta vuotta vanha. Lapsi viihtyi sen kanssa tosi hyvin, lähti kyllä liikkeelle vasta 9kk iässä joten tuollainen jaksoi kiinnostaa enemmän. jotkut pitävät ihan turhana.