Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**EX-HAAHUT VIIKKO 30**

23.07.2007 |

[color=limegreen][size=3]♥ ♥ ♥EX-HAAHUILIJAT♥ ♥ ♥[/size][/color]

[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]

[color=limegreen] [size=6] ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ [/color][/size]

[color=limegreen]Ex-haahuilijat lasketun ajan mukaisessa järjestyksessä[/color]

[b][color=darkviolet]Heinäkuu 2007[/color][/b]

[b][color=limegreen]DreamOne: [/b][/color] Olen 29-vuotias, mies 27-vuotias. Ensimmäinen clomeilla avustettu raskaus päättyi keskenmenoon vuonna 2004 ja toinen raskaus todettiin tuulimunaksi viikolla 12 kesällä 2006. Nyt plussasin ensimmäisestä clomikierrosta ma 13.11.2006. [color=violet] LA 25.7.[/color]

[b][color=darkviolet]Elokuu 2007[/color][/b]

[b][color=limegreen]Helga76: [/b][/color] Molemmat 3-kymppisiä. Ekaa yritetään. Keskeytynyt km 07/06. Plussauspv 2.12.06. [color=violet] LA 6.8.[/color]

[b][color=limegreen]Kaisuli79: [/b][/color] Minä 27, mies 31. Meillä on poika s.-04. Km 7/06 rv 22+6. [color=violet] LA 13.8.[/color]

[b][color=darkviolet]Syyskuu 2007[/color][/b]

[b][color=limegreen]Joululahja: [/b][/color] minä 32v, mies 39v, poika 12/04, keskeytynyt km rv 12 05/06. Plussasin 28.12. [color=violet] LA 30.8.[/color]

[b][color=limegreen]Ultsi75: [/b][/color] Sain km:n 12/06 rv 6 ja uuden plussan sain heti seuraavasta kierrosta 7.1.07. Aikaisemmat lapset syntyneet -01 ja -03. Ykkösen ja kakkosen välissä mulla oli myös km rv 10+ (vai olikohan se 11+). [color=violet] LA 13.9.[/color]

[b][color=limegreen]levinia: [/b][/color] Neljän tytön äiti ulkomailta, minä ' 69 ja mies ' 66, takana tm 3/06 ; ja km:t 6/06 ja 10/06 viikoilla 8+. [color=violet] LA 16.9.[/color]

[b][color=limegreen]Tuutupii: [/b][/color] 28 v kuumeilija, mies on 31 v. Meillä on 1 v 9 kk ikäinen poika ja asumme Itä-Suomessa. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 2006. Minulla todettiin tuulimuna 10/06. Nyt siis uusi plussa 12.1.07. [color=violet] LA 23.9.[/color]

[b][color=darkviolet]Lokakuu 2007[/color][/b]

[b][color=limegreen]Tari: [/b][/color] Minä 34 ja mies 36, lapset poika 6/03 ja tyttö 8/04, km 10/05, tm 8/06 ja km 1/07 ja plussasin sit uudelleen 19.2.[color=violet] LA 26.10[/color]

[b][color=darkviolet]Marraskuu 2007[/color][/b]

[b][color=limegreen]72oinas: [/b][/color] Yritys aloitettiin 05/06 ja km sain 11/06.

ja nyt 26.2 plussasin uudestaan. Kolmatta odotellaan. Ollaan 35-vuotiaita molemmat ja pohjanmaalta kotoisin.[color=violet] LA 2.11.[/color]

[b][color=darkviolet]Helmikuu 2008[/color][/b]

[b][color=limegreen]Toivoilmari: [/b][/color] Olen 3 lapsen äiti, kaksi murkkuikäistä ja 3v. Sain kaksi km 04 ja 05. Eka tuli 9vkolla ja toinen todettiin lääkärin neuvolassa vkolla 15. Aikaa on kulunut ja päätimme uskaltaa yrittää. 5 yk tärppäs ja nyt on plussattu viikko sitten.[color=violet]

[color=limegreen]♥ [/color][color=limegreen] Vauvoja vuoden ajalta: [/color][color=limegreen] ♥[/color]

[color=6959cd][b] Niamey_85 [/color][/b] 19.8. [color=purple]tyttö[/color], 3230 g ja 50 cm, pipo 36,5 cm

[color=6959cd][b] Lauris [/color][/b] 19.8. [color=darkgreen] poika[/color], 3930 g ja 52 cm,pipo 35 cm

[color=6959cd][b] Sartsu [/color][/b] 23.8. [color=darkgreen] poika[/color], 3545 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] Kerttukasperi [/color][/b] 26.8. [color=darkgreen] poika[/color], 3005 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] Femmamma [/color][/b] 7.9. [color=purple] tyttö[/color], 3805 g ja 51 cm, pipo 37 cm

[color=6959cd][b] Neronja [/color][/b] 7.9. [color=purple] tyttö[/color], 3650 g ja 49 cm, pipo 36 cm

[color=6959cd][b] Kuonokas [/color][/b] 8.9. [color=darkgreen] poika[/color], 3185 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] Masunasu [/color][/b] 15.9. [color=darkgreen] poika[/color], 4480 g ja 52 cm, pipo 36 cm

[color=6959cd][b] Peebee [/color][/b] 15.9. [color=purple] tyttö[/color], 3465 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] UusiNuppu [/color][/b] 26.9. [color=darkgreen] poika[/color], 4070 g ja 51.5 cm

[color=6959cd][b] ulriina [/color][/b] 4.10. [color=purple] tyttö[/color], 4310 g ja 54 cm

[color=6959cd][b] myttynen75 [/color][/b] 4.10. [color=darkgreen] poika[/color], 3864 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] hexu83 [/color][/b] 13.10. [color=darkgreen] poika[/color], 3840 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] marrasmamma [/color][/b] 2.12. [color=darkgreen] poika[/color], 3370 g ja 49 cm, pipo 34 cm

[color=6959cd][b] nippula [/color][/b] 23.12. [color=darkgreen] poika[/color], 3080 g ja 49,5 cm

[color=6959cd][b] maria80 [/color][/b] 16.1. [color=darkgreen] poika[/color], 4320 g ja 53 cm

[color=6959cd][b] Hannele-81 [/color][/b] 10.2 [color=darkgreen] poika[/color], 2890 g ja 49 cm

[color=6959cd][b] Enni-Maija [/color][/b] 20.2 [color=darkgreen] poika[/color], 3700 g ja 48 cm

[color=6959cd][b] Porkkana [/color][/b] maaliskuu [color=purple]tyttö[/color], 2070 g ja 44cm

[color=6959cd][b] titi75 [/color][/b] 3.3 [color=darkgreen] poika[/color], 3210 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] mami-74 [/color][/b] 6.3 [color=darkgreen] poika[/color], 4325 g ja 53,5 cm

[color=6959cd][b] eka-vekara [/color][/b] 9.3 [color=purple]tyttö[/color], 3285 g ja 48 cm

[color=6959cd][b] Lizie [/color][/b] 11.3 [color=purple]tyttö[/color], 3300 g ja 50 cm, pipo 34 cm

[color=6959cd][b] Limetti [/color][/b] 3.5 [color=darkgreen] poika[/color], 3610 g ja 49 cm

[color=6959cd][b] Pirpaliina [/color][/b] 4.5 [color=darkgreen] poika[/color], 3270 g ja 49 cm

[color=6959cd][b] Emunainen [/color][/b] 20.5 [color=darkgreen] poika[/color], 4070 g ja 52 cm, pipo 37 cm

[color=6959cd][b] Sani [/color][/b] 14.6 [color=purple]tyttö[/color], 4090 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] Koala-72 [/color][/b] 23.6 [color=darkgreen] poika[/color], 3390 g ja 49 cm

[color=6959cd][b] Juuliar74 [/color][/b] 24.6 [color=purple]tyttö[/color], 4190 g ja 51 cm

[color=6959cd]Ex-haahujen yahoo-lista:[/color]

[b][color=darkviolet] groups.yahoo.com/group/exhaahut [/color][/b]

[color=6959cd]Listalle ovat tervetulleita kaikki exät, jo jakautuneetkin :)[/color]

[color=6959cd]Juttuja voi jatkaa myös vauvat-osiossa Ex-haahujen pinossa.[/color]

[color=6959cd]Listalle ovat tervetulleita kaikki vauvansa saaneet![/color]

[color=limegreen] [size=6] ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ [/color][/size]

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki edellisiin:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=10781046&p=2&tm…

Huomenta!

Käyn avaamassa tämän viikon pinon kun en taas tiedä miten tässä käy. Olen valvonut napakoiden supistusten kanssa viime yönä kahteen asti ja nukkunut pari tuntia. Heräsin vessaan ja minulta tulee vaaleanpunaista vuotoa. Ei mitenkään runsaasti, mutta pyyhittäessä paperi värjääntyy. Sen jälkeen alkoivat kipeät supistukset ja niitä on jatkunut nyt tunnin verran ajalla 8-14 minuuttia. Toivotaan että tästä vielä napakoituvat ja tiheentyvät niin päästään tositoimiin! Ilmoittelen miten käy.

Levinia: Kiitos kannustavista sanoistasi! Mikäli neuvolaan tänään menen, niin otan kaikki nämä asiat puheeksi ja toivon/vaadin että jotain tehtäisiin. Alan olla ihan puhki näiden suppareiden ja 2-3 tunnin yöunien kanssa.

D.O. ja nappula rv 39+5

Vierailija
22/42 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kun olen nettipimennossa, niin aina täällä tapahtuu :-) No, hyvä niin!

D.O: toivotaan, että supparit nyt napakoituisi, että pääsisit jo tositoimiin! Voin vain kuvitella, miltä susta tuntuu, kun olet jo monta viikkoa kärsinyt kipeistä supistuksista ja yöunet ovat jääneet minimiin. Suuren suuret halaukset ja voimia!!!!! Ja tosiaan, kuten Leviniakin mainitsi, niin soita ihmeessä sinne synnärille ja kysy, voisitko tulla uudestaan näytille ja josko mahdollisesti käynnistäisivät. Sinähän olet ihan väsy, kun synnyttämään menet! Tietty käynnistyskään ei aina takaa sitä, että synnytys käynnistyisi heti, mutta voisi kuitenkin auttaa...Toisaalta ymmärrän senkin, että haluat olla kotona niin pitkään kuin mahdollista -kyllä koti on kuitenkin aina koti! Tsemppiä!!!!

HELGA: siis hitsi, sä sitten sait dediksen :-) Siis voi että, teitähän on tällä viikolla jo kolme! Toivotaan, että D.O:kin vielä tällä viikolla jakautuisi, joten kilpailu jatkuu...

LEVINIA: olen kyllä hieman kade sulle, että raskautesi ei ole menneet yli eräpäivän! Täällä tosiaan pitkitetään nykyään noita raskauksia, viimeisin eräpäivä taitaa olla 42+2, jonka jälkeen vauva ulos tavalla tai toisella. On kyllä tosi pitkä aika odottaa...ja kun tosiaan vauva on täysaikainen jo viikolta 37, niin hassua pitkittää sitä masussa oloa...Toivotaan nyt kuitenkin, etten mä niin pitkään tätä haudo!

OINAS: hienoa, että saikusta oli jotain apua! Mulla liitoskivut vaan pahenee...

VM: heippa :-) Hienot viikot sinulla jo!!!! Hauskaa lomaa!

Oma napa voi ilmeisen hyvin :-) Mökillä oltiin 4 päivää ja kivaa oli! Hyvin jaksoin auto- ja venematkat. Kanttarelleja ja mustikoita kerättiin, tosin mä vaan ' vainusin' paikkoja ja mies keräsi. Mä en enää jaksa kökkiä siellä maanrajassa. Närästys vaan on aika ikävä juttu, kun herään öisinkin siihen. Ja liitoskivut vaivaavat, mutta yritän silti olla mahdollisimman paljon liikkeessä. Eipä tässä ole kuin parisen viikkoa enää töitä ja ajattelin ehkä pitää taas perjantain vapaata!

Tsemppiä kaikille!

-Ultsi + Lahja 32+4-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja iiiks!!

Joko se D.O On lähteny tositoimiin...........??

Sen verran on kyllä aikaa tosta pinkan avauksesta, että hmmm...

Itsekkin täällä yhdessä kasassa edelleen, en ole ottanut varaslähtöä. =)

Jaaha ja Mariskin heräs just mahassa, nyt alkaa protestointi tätä mun kirjoitusasentoa vastaan ja aletaan kaivautumaan mun lonkkaluista ulos. =/

Nilkat on kamalat, tuolla raksalla oon nyt koittanu jo vaan istuen tehä hiomahommia ja nilkat vaan paisuu paisumistaan. Mulla on enää yhdet kengät jotka mahtuu jalkaan ja nekin alkaa ahdistamaan pikku hiljaa!

Mieskin kuvitteli olevansa toooooooodella vitikäs kysyessään, et noissako sä sit lähdet laitokselle.

ja sillä hetkellä ne kengät oli kuorrutettu hiomapölyllä...

Meinasin pamauttaa sitä päin näköä. *Juntti...* =D

Mulla alkaa mun henk.koht aikarajat paukkumaan täyteen, eli vielä pari päivää aikaa saada mun lipasto urakka päätökseen, eli hioa, paklata ja maalata ne. Niitä on siis kaksi kipaletta.

Ja tällä hetkellä isommasta on hiottu ja paklattu melkein kaikki 20 vetolaatikkoa.... Että urakkaa on jäljellä!

Jaaha joskos sitä alkais valmistautuun sitten kaupunki rundille? Tänään haetaan iiisoooooot läjät uutta matskua huusholliin, jotta poijat pääsee tekeen uutta pintaakin pikku hiljaa mun ollessa laitoksella.

Aurinkoista maanantaita kaikille!

T Helga rv jotain deadline lähestyy...

Vierailija
24/42 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kun olette kaipailleet ja odotatte uutisia! Odotin että pääsen soittamaan neuvolaan ennenkuin tulen kertomaan teille miten tässä edetään.

Soittelin siis yöllä sairaalaan ja kysyin tuosta vuodosta, joka minusta on selkeästi lapsivettä. Käskivät laittaa siteen pöksyyn ja tarkkailla vuodon määrää. Vuotoa tulee välillä lirahtaen ja side kyllä värjääntyy myös. Neuvolaan kun soittelin tämän päivän ajan peruakseni (olen liian väsynyt ja kipeä lähteäkseni mihinkään) terkka ihmetteli kovasti sairaalan ohjeistusta. Terkka sanoi, että mikäli edes epäillään lapsiveden tulemista, täytyy minun lähteä näytille. Sairaalassa taas sanottiin, että minun tulee odotella säännöllisiä, kivuliaita ja alle 5 minuutin välein tulevia supistuksia. Terkka sanoi, että kalvoihin on voinut tulla yläosaan reikä, jolloin vettä tihuttelee hiljalleen. Mutta tämäkin kuulemma tarkoittaa sitä että vedet ovat menneet. Ei sen aina tarvitse lorisemalla mennä.

Kysyin myös, että onko minulla mitään mahdollisuuksia päästä sisään vaikka synnytys ei olisikaan vielä käynnistynyt, mutta tämä väsymys ja uupumus on näin suurta. Terkka oli sitä mieltä, että toki minulla on oikeus vaatia sitä, vaikka kuulemma eivät kovin hanakasti sitä tee jos paikat eivät ole vielä kypsät. Tämäkin riippuu kuulemma kätilöstä.

Mua vaan tällä hetkellä itkettää. Kipeitä supistuksia tulee jaksoissa, välillä saattaa olla puolenkin tunnin väli. Mutta niitä on tullut nyt kuitenkin taas eilisillasta lähtien. Vauva painaa alas niin paljon, että lyhytkin kävely täällä kotona on tosi hankalaa.

Miten tää voi olla näin vaikeaa?! En yhtään tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Terkka sanoi, että kuulostaa siltä että mulla olisi voinut synnytys jo käynnistyäkin. En vaan tajua miksi tämä tapahtuu näin hitaasti ja nuo supistukset ei kovene! Onko mulla sitten korkea kipukynnys vai mistä tää johtuu?

Vaihdoin nyt uuden siteen pöksyyn ja annan olla siellä useamman tunnin. Odottelen siihen asti kun mies tulee kolmelta töistä ja sitten kyllä lähdetään näytille. Mikäli tilanne ei siis radikaalisti muutu siihen mennessä kun mies kotiutuu. Ilman muuta hälytän hänet hätiin jos lähtö tulee aiemmin.

Kiitos teille ihanille myötäelämisestä ja haleista! Se on mittaamattoman arvokasta juuri tällä hetkellä minulle!

D.O.

Vierailija
25/42 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

D.O: Nyt sinulle peukut pystyyn että pääset tänään synnyttämään!

Ultsi75: Töissä pärjään paremmin, ehkä tukiliiveistä on sen verran apua mutta kyllä kivut on lisääntyny. Yölläkin kun vaihtaa asentoa niin liitoksista kuuluu vaan naksetta, välillä paukahtaa ihan kunnolla. Mulla on varsinkin vas. puoli joka on tosi kipee. Välillä vihloo niin ettei tiedä kuinka olis.

Eillen oltiin lasten kanssa powerparkissa. Oli mukava päivä ja aurinkokin paistoi koko päivän. Tuli edes jossain käytyä tänä kesänä.

Pian taas ruuan kimppuun. Ja sit illaksi töihin.

Mukavaa maanantaita kaikille!

72oinas

Vierailija
26/42 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoteltiin yhtä aikaa.

Ompas nyt hankalaa. Molemmat antaa eri neuvoja.

Jos ei ennemmin mitään ratkaisevaa tapahdu ennen kun miehesi tulee töistä niin sit vaan synnärille näytille. Pidät pintasi ja sanot ettet jaksa enää kun moneen yöhön et ole saanut nukkua kunnolla. Pakkohan niiden on ottaa sinut sisään jos kerran lapsivettäkin jo lorahtelee.

Ikävä kyllä noi supistuset on tuollasia pitkäpiimäsiä kun pikkuhiljaa tekevät työtään. Niihinkin voisivat sairaalassa antaa tipalla vauhtia että synnytys edistyisi. Toivotaan että kun ne pääsee kunnolla vauhtiin niin sit homma edistyy nopeesti.

Oikein paljon lämpimiä halauksia ja voimia sinulle että jaksat!

72oinas

Vierailija
27/42 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä muistaako edes kukaan mua, mut D.O:lle piti kirjoitella, kun olen täällä taustalla tilannetta jo jonkin aikaa jännäillyt..

Eikös jossain ole lukenut, etteivät odottaisi käynnistämistä kuin max 24 tuntia siitä kun lapsivedet menevät, liittyen kasvavaan tulehdusriskiin. Kysäseppä vielä sieltä synnäriltä tuosta, jos et ole vielä kysynyt...

tsemppiä vielä viimeisiin hetkiin, kaikesta päätellen ei taida mennä enää kovin kauaa ;)

maria80 ja poika 6kk

Vierailija
28/42 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sulla RAPPUja jossain lahistolla mita voisit ' kiipeilla' ; se on ainakin monella avannu paikkoja nopeestikin...vasyttavia kylla kiiveta, mutta jos siitakin olis apuja? Tsemppia nyt vaan... Ja kavely olisi nyt terasta, jos vaan jaksaisit, ota vaikka joku kirja kateen ja tallustele ees taas.

Oma napa voi hyvin, ja tana aamuna oikein peilista ' ihailin' kuinka suurikin taa masu jo on!!

Hiukan on haikee mieli, ettei sitten enaa oo mahdollista olla raskaana; ja se vauva-aikakin on niin lyhyt, nyyh...

Esikko tayttaa talla viikolla jo 15v- justhan sekin oli pieni kirppu ja nyt tollanen neiti-ihminen, voi tata haikeutta!

Mutta tarkkaillaan DO:n tilannetta tassa paivan mitaan; ala nyt lannistu kun jo maaliviivakin nakyy lahestyvan! Suomalaista sisua peliin ...

Voikaa hyvin -levinia ja Hope rv 32+2-

Vierailija
29/42 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoin kuvailla kuinka paljon teidän kirjoituksenne ja myötäelämisenne tsemppaa! Ja on niin helpottavaa päästä purkamaan ajatuksia, vaikka tämä onkin tällaista soutaamista ja huopaamista.

Maria: Ihanaa kun siellä taustalla seurailet tilannetta! Ei uskoisi että siitä on jo puoli vuotta kun vauvelin sait. Huh kuinka aika menee nopeasti :) Tuosta tulehdusvaarasta terkkakin mainitsi ja ihmetteli juuri sen vuoksi miksi antoivat minulle vain odottelu-ohjeita. On tosiaan kuulemma herkkä tulehduksille jos kalvoissa on reikä. Kiitos kovasti tsemppailuista!

Oinas: Olen ihan samaa mieltä, että vaatimalla hoitoa tässä varmaan eteenpäin mennään. Mulla on muuten tuota ihan samaa liitosten naksetta. Se on välillä keskellä yötä aika pelottavaa! Vähän niinkuin lonkka menisi sijoiltaan, samanlainen ääni. Ei mikään miellyttävä juttu.

Levinia: Kiitos kovasti hyvistä vinkeistä liikkumisen suhteen. En ole tullut ajatelleeksi että liikkuminen edesauttaa, päinvastoin olen luullut että synnytystä tulee odotella mahdollisimman paljon makuulteen ja levossa. Ihanaa kun täällä on teitä konkareita minua opastamassa!

Omaa: Liikkuminen on tosiaan nyt a ja o. Heti kun käyn makuulteni tai istualteni supparit loppuvat. Liikkeessä taas heti alkavat. Olenkin katsellut telkkaria vaeltaen ympäri olohuonetta. Kohta on se Aku Ankasta tuttu ura olohuoneen lattiassa :D Vuoto on lopahtanut, siteeseen asti ei ole tullut enää mitään. Ainoastaan pyyhittäessä. En osaa vielä sanoa lähdetäänkö synnärillä käymään iltapäivällä. Katsotaan mitä tässä lähitunteina tapahtuu. Näin mitättömillä suppareilla ei sinne kyllä kehtaa mennä.

D.O.

Vierailija
30/42 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vuotoa ei tule juuri nimeksikään enää enkä ole enää varma oliko se lapsivettä vai verevää vuotoa kohdunsuulta. Olen alkanut epäillä tuota jälkimmäistä vaihtoehtoa. Lisäksi suppailee about 15 minuutin välein kivuliaasti, joten kotona kärvistellään. Synnärille soittelin taas iltapäivällä ja kerroin tilanteen. Sieltä sanottiin, että käynnistellä ei ja ainoa mitä voivat tehdä on ottaa minut sisälle ja antaa unilääkettä jotta saan nukuttua. Eli yhtä tyhjän kanssa.

Mies lähtee kohta hakemaan kaupasta jotain herkkuja kun aiotaan katsoa leffaa tänään. Saa vähän muuta ajateltavaa, kiva :)

D.O.

Vierailija
31/42 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vm: Vähänkö sulla tosiaan on jo mahtavat viikot! Hieno juttu! Ja liikkeetkin tuntuu, erinomaista!

Helgalle tsemppiä jännittäviin loppupäiviin! Eikös se H-hetki ollut torstaina! Hui! :D

DreamOne: Sinulle kovasti jaksamista! Olet jo niin lähellä, viimeinen sysäys vain puuttuu... Tulee mieleen benjihyppy; sut on hivutettu ylös korkeuksiin, köydet kiinnitetty ja mahanpohjassa perhosia. Halu olis kova jo ponkaista, mutta joku mäntti viivyttelee lähtöluvan antamista. Jospa tää auttais: Hep!

Oma napa: Töihin paluu loman jälkeen oli tänään edessä. Hyvin päivän jaksoin, Masumies oli kovin aktiivisella päällä, liekö vaistonnut äidin loman loppuneen?

Tuutupii ja Masuli rv 31+6

Vierailija
32/42 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä tuo Tuutiksen benjihypyn lähtökäsky auttoi ja se olisi nyt menoa. Illalla alkoivat säännölliset suhtkoht kivuliaat supparit jotka kestivät 3,5 tuntia. Sitten sain hetkeksi unta ja heräsin ihan tajuttoman kivuliaisiin polttoihin. Nyt olen seuraillut näitä polttoja parisen tuntia, tulevat 4-5 minuutin välein.

Lähden tästä pikkuhiljaa herättelemään miestä joka nukkuu autuaasti. Nyt peukut pystyyn että sairaalasta ei enää ilman nyyttiä palata!!

D.O. rv 39+6

Vierailija
33/42 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä seuraillu kanssa D.O.:n tilannetta ja on tainnu tosiaan jäädä synnärille. Ihanaa! Joskohan olis jo käärökin sylissä... =)

Vilkutukset muille!

Itellä ei tärpännyt tässä kierrossa ja nyt taas kp 3. Mutta josko seuraavalla... ;)

katri72

Vierailija
34/42 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

D.O:n puolesta! Taisi tosiaan päästä jo tositoimiin, kun ei ole aamulla ilmoittautunut :-) Hieno homma ja odotus palkitaan! Nyt sitten odotellaan niitä uutisia :-)

Oma napa on vielä vähän unessa -en olisi millään jaksanut herätä tänään töihin. Lapset on mummolassa hoidossa, kun miehenkin loma loppui ja molemmat ollaan töissä. Eilen käytiin illalla syömässä ja leffassa :-) Tylsää, että sataa, mutta saampahan ainakin nukuttua yöllä, kun ei ole niin kuuma...Masukilla on hikka taas vaihteeksi.

-Ultsi + Lahja 32+5-

Vierailija
35/42 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiiiik, nyt se D.O meni ja teki sen...... Ihan varmasti!!

Jos noilla oireilla vielä passittavat kotiin nii jo on ihme. Mutta ei.. siellä se varmaan nyytti kainalossa nyt pötköttelee sairaalan sängyssä. =)

Voi elämä, ja mun tarttee oottaa vielä pari yötä... Eli Tuutupii, jep jep torstaina se meidän vaavi ponkasee maailmaan!

Tänään tai huomenna kyllä pakkaan sen sairaalakassin, tarttis miettiä vauvallekkin sopiva vaatekerta kotiin tuloa varten.. Ja nyt kun kelit meni tämmöseks, et vettä sataa ja tuulee niin taitaa joutua kaivamaan kaapista sellasen kevytvanu puvun jo valkatun lyhytlahkeisen bodyn päälle.

Aamulla tuijottelin taas Mariksen sänkyä omasta sängystä ja mua alko häiritseen, etten nää sinne sisälle lainkaan sen suojuksen takia.

Siis sehän on sellanen vanha korisänky, johon oli pakko tehä sisäpuolelle pehmuste/suoja että kaikki ruuminjäsenet pysyvät sisäpuolella...

No ehkä siihen tottuu sitten kuitenkin, eikä oo kauhia vimma nähä sitä pientä joka ikinen sekunti.. Heh...ai ei oo vai.... =D

Nyt aamu askareille ja ulkona keli on mitä kamalin, vettä on tullu aivan järjettömästi koko yön ajan ja sama tahti jatkuu edelleen. =/

T Helga & Maris oisko rv 38+1?

Vierailija
36/42 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimmeinkin D.O pääsi lähtemään. Kyllä se reppana sai lähtöä kauan odotella. Nyt vaan peukut pystyyn että kaikki on sujunut hyvin.

Vauva uutisia odotellaan...

Helgan h-hetki lähestyy! joko on perhosia vatsa täynnä?

Saisitko siihen sänkyyn jätettyä pienen kohdan jossa sitä suojaa ei ole. Meillä oli se suoja pinnasängyssä ihan samasta syystä kun teillä korissa. Laitoin sen suojan niin että pääosaan jäi pieni aukko josta näki mihin tuttia laittaa. Ihan pienenä meidän vauvat on nukkuneet perintökehdossa.

Täälläkin rupeaa taivas menemään pilveen. yöllä on satanut muttei tällähetkellä. Tosin eipä siihen sateeseen taida enää kauaa mennä, kurjaa.

Jospas sitä yrittäis tehdä taas jotain ennen töihin menoa.

Jakselkaa hyvin!

72oinas. 25+4

Vierailija
37/42 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutakin kuin pelkkää vettä - vauvoja nimittäin!

D.O. pääsi selkeästi vihdoin tositoimiin ja Helgallakin on ylihuomenna eräpäivä! :) :)

Omaan napaan ei ihmeempiä. Viikot poksahteli taas tänään. Selkä perhana alkoi vihotella töissä, sellainen jumiolo keskiselän lihaksissa. Pitää kai napsia parit Panadolit, että saan yön nukuttua.

Tuutis kera Masumiehen rv 32+0

Vierailija
38/42 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna kello 5:55 syntyi kaunis pieni tyttö meille. Mittaa 49,5cm ja painoa 3245g. Äiti ja tyttö voivat oikein hyvin, ja niin isäkin.

Lisää juttua tulee kunhan tytöt kotiutuvat.

T. DreamOnen ikionnellinen mies :)

Vierailija
39/42 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisesti onnea D.O pikkuisesta prinsessasta!!!!!!!!!!

Vitsi, te ette kyl sit kauaa kerenny sairaalassa kärvistellä, mikäli muistan oikein et yhden aikaan vielä tänne pistit viestiä.... Hui, mahtoko mennä vähä liiankin nopeeta?

ja video mua alkaa jännittään taas himpun enemmän......

Tänään unohduin raksallakin vaan mietiskeleen, et kohta meillä on vauva ja seisoin tumput suorina muitten kattelessa alta kulmien.

Huominen on vauvaan valmistautumiseen! Okei aamulla käyn tontilla sen verran, et kaupungin setä tulee ja sanoo et saanko kaataa muutamat puut vai en, mutta sitten vaan pelkkää vauvaa loppuilta.

Niin ja huomenna meen sinne sairaalaankin pyörähtään taas käyrälle ja jutteleen leikkaavan lääkärin kaa, ainakin toivon mukaan! No jos ei muuta niin saan ainakin enemmän infoo ite leikkauksesta sitten, ainakin oletan niin?

Hirvee nälkä.... koko päivänä en oo syöny ku pari leipää ja jäätelön. Ei ruokakaan maistu, jännityksen piikkiin menköön! Mutta cokis vaan maistuu taas ihan sikana, tää on joku ihme elokuisten himo tää cokis.

Meinaan tosi moni ihmettelee tuolla meiän kuun nipussa cokiksen juontiaan, et mistä moinen on tullu. Mäkään en nimittäin normaalisti juo ikinä colaa! Mutta nyt maistuu... mutta vasta vajaan viikon verran oon sitä lipitelly, ja n.1,5l päivässä. hampaat tykkää ainakin kyttyrää. =/

Nyt kääntään makkaroita....

Vierailija
40/42 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea D.O.:lle ja miehelle pikku prinsessasta!!

katri72