Mies ulkona yksi-vuotiaan kanssa ja veti perseet samalla. Mielipiteitä?
Kommentit (16)
Koetin selittää, ettei asia todellakaan ole niin. Ei suostu pyytämään anteeksi, ei mitään. Kun tulivat kotiin, niin lapsella molemmissa käsissä maasta löydetyt pullonkorkit. Lapsi myös selvästi levoton ja rauhaton, ei ole koskaan aiemmin ollut sellainen.
Vannotin miestä ettei tee samaa toiste, vastasi että: " yritän, mutten voi luvata" .
Mielipiteitä? Mitä tekisitte vastaavassa tilanteessa?
-ap
keskenkasvuista nulikkaa en jaksais kauaa katsella. Isäks oloon ei ihan riitä toimiva m**kku, tarvitaan jotain korvien väliinkin!
Auttaisko soitto anopille?
Miten joku voi tehdä noin VAUVAN kanssa !!!!!!!
GRRRRRRRR
keskenkasvuinen.
Tuollainen sotii niin pahasti omia periaatteitani vastaan, että en varmaan ikinä voisi antaa anteeksi noin moukkamaista käytöstä tai vähintäänkin ihmettelisin syvästi, että mitä hittoa teen kyseisen kusipään kanssa.
verrattavissa perheväkivaltaan jne. lapsi on voinut kärsiä ainakin henkisesti ja on saattanut olla vaarassa- humalainen kun ei kykene ottamaan vastuuta pienestä lapsesta, kun ei itsestäänkään.
Mun mieheni on kaikinpuolin kunnollinen!!
Täällä palstalla surffaillessa avautuu silmät, että monet perheet voi aika huonosti isännän takia!!
Pakoileeko monet miehet jotenkin vastuuta?
Tuon edellisen viestini piti olla uusi aloitus, ei vastaus tähän ketjuun.
Sorry!
No, tässä yksi sosiaalityöntekijän mielipide: Se on jopa kiireellisen huostaanoton peruste.
Tää on niin järkyttävää. Mies ei usein edes ole lapsen kanssa kahden, kun ei suostu. Nyt olin piiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa itsekseni kaupungilla, ostoksia tekemässä lapselle ja vähän itsellekin. En voi käsittää, olen niin pettynyt ja todellakin mietityttää mitä tehdä.
Mies ei suostu pyytämään anteeksi, ei mitään. Mielestään ei ole tehnyt mitään väärää, eikä omasta mielestään ollut " niin kännissä" . Mutta kyllä hän minusta oli ihan kunnon tukevassa humalassa. Sortui kertomaan kuinka hyvännäköisiä naisia kaupungilla kulkee ja kylläpä " taas panetti" . :,-(((((((((
Vierailija:
Mies ei suostu pyytämään anteeksi, ei mitään. Mielestään ei ole tehnyt mitään väärää, eikä omasta mielestään ollut " niin kännissä" . Mutta kyllä hän minusta oli ihan kunnon tukevassa humalassa. Sortui kertomaan kuinka hyvännäköisiä naisia kaupungilla kulkee ja kylläpä " taas panetti" . :,-(((((((((
En olisi ikinä voinut uskoa, että on niin huono ja vastuuton isä kun on ollut.
-ap
No mitä sä aiot tehdä? Painaa asian villaisella?
Tulee mieleeni eräs tapaus leikkipuistossa. Oli juhannuspäivä tai sitä seuraava (viikonlopun päivä). Olin perheeni kanssa (=-02 ja 04- synyneet lapset ja mies) leikkipuistossa. Se oli aidattu asukaspuisto, aika suuri. Yksi arviolta 2-vuotias lapsi leikki lasteni kanssa pitkään. Välillä hän keikkui tosi reunalla kiipeilytelineessä ja jouduin vahtimaan ettei hän putoa. Lopulta aloin ihmetellä kuka tuota lasta vahtii. Olimme aikeissa lähteä puistosta ja aloin kysellä lähistöllä olevilta aikuisilta onko poika heidän. Ei ollut kenenkään. Samaa olivat muutkin pohtineet, mutta sitten päätyneet siihen, että lapsi on meidän.
Lähdin kuljeskelemaan leikkipuiston aitojen toiselle puolelle kyselemään lähistön porukoilta onko lapsi heidän. Ei ollut. Lopulta menin kysymään läheisen jalkapallokentän kaukaisimmassa laidassa olevalta petankiporukalta onko lapsi heidän. Se oli. Lapsen isäkin löytyi, kaljatölkki kädessään. Pidin hänelle saarnan lapsenhoidosta ja vahtimisesta. Olin niin kiukkuinen, että annoin tulla täydeltä laidalta. Mies vaan tuijotti minua lammasmaisesti.
Poika juoksi omin päin isänsä luo. Oli reipas ja vaatteet olivat puhtaat. Mutta leikki aivan liian kaukana isästään / päinvastoin. Kun pohdin kuka lasta vahtii, tämä porukka ei pitkiin aikoihin edes vilkaissut leikkipuiston suuntaan.
Tämmöistä sattuu, kun kalja on omia lapsia tärkeämpää.. Kuka vaan olisi voinut viedä lapsen mukanaan kotiinsa, lapsi olisi voinut pudota päälleen eikä huuto ja itku olisi kuulunut isän korviin. Lapsi oli täysin tuntemattomien aikuisten vahdittavana. " Kyllä se pärjää. Aina se on pärjännyt" , sanoi isä.
Mulle tuo olisi jo peruste avioeroon.
Mikä tässä elämässä on tärkeämpää kuin oma lapsi ja tämän hyvinvointi? Ap vastaapa tähän.
Jos lapsi on turvaton oman isänsä kanssa, ei sellaisen miehen kanssa voi jatkaa. Ja vaikka tuota tapahtuisi aniharvoin, se ei tilannetta muuta miksikään. Mieheen ei voi luottaa, sillä sipuli.
Otapa vaikka yhteys perheneuvolaan seuraavaksi.
Tosi jees?
Kiertoon tommonen ukko.