Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Argh!! Siis mä en kestä mun miehen perhettä, pää hajoaa!!!

Vierailija
12.10.2008 |

Kaikki on aina niin helvetin keskinkertaista ja täydellistä ja lässyn lässyn lää. Voi *keleen *kele! Ei sellaisia ihmisiä voi olla oikeasti olemassa!! Ei vaan kestä!!!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/9 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi ja appi ovat niin räiskyviä persoonia et yhtä samanlaista päivää et näe

ja keskinkertaisuutta kammotaan

välillä toivoisi vähän tasapainoisuutta ja et kehtais kertoa sukujuuristaankin joskus

tai et lapset ei sais vaikutteita sillä jos heissä o hyvää niin myös kamalasti huonoa

alkaen vaikka alkoholista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka saa päähänsä kipata kissanpaskaa naapurin postiluukkuun

tai muuta mukavaa

Vierailija
4/9 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis tottunut, että ihmisissä on rosoja, persoonallisuuksiin, epätäydellisyyteen...Ja nyt olen nainut miehen jonka lähisuku on 8-16 -porukkaa, lomilla mennään Kanarialle, on omakotitalot 2 autoa ja koira...

Alkaa tuntua että minussa on jotain vikaa, etten sittenkään sopeudu tähän. Tuntuu että kuolen tylsyyteen.

Vierailija
5/9 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä miehen perheen kanssa oo yhdessä. Vähän suvaitsevaisuutta, tehän elätte ihan omaa elämäänne, vai kuinka?

Vierailija
6/9 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin suku täynnä tavisduunareita ja ollaan niin olevinaan.

Ensin hankitaan rotukoirat, uusi talo ja auto.

Sitten haikaillaan rahoja sijoutukseen, ostella osakkeita että voisi vuokrata ja yms. kakkaa mihin heillä ei ole ikinä varaa vaan kun eivät ymmärrä.

Sen tuntuu kovasti harmittavan..

Moniko tavis omistaa asuntoja pitkin kaupunkia ja ajelee 70.000 euron autoilla, käy ulkomailla 3 kertaa vuoteen ja miljoonia pitäis olla tililläkin?

Mutta noi on kuulemma tavotteita =)

Mutta kun jonnekkin tapahtumaan tai illanistujaiseen kysyt mukaan niin koskaan ei ole rahaa..

Aina pankin ja muitten firmojen kanssa sovitteluja laskujen maksuista yms. Oikeasti ei rahat riitä siihen elämistyyliin mutta eihän sitä voi myöntää.

Ja näitä riittää.

Vierailija
7/9 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuvittele ihminen johon sopivat KAIKKI kliseet noista Kanarian-lomista lähtien...Sitten minä saan vielä jatkuvasti kuulla jonkinasteista kettuilua, kun en itse sovi ihan täysin tähän juntti-taviksen (anteeksi vain!) muottiin. He siis selvästi pitävät itseään parempina. Monta kertaa on tehnyt mieli sanoa suorat sanat, mutta onneksi olen saanut pidettyä kieleni kurissa.

Vierailija
8/9 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemisissä. Mies hoitaa suhteet heihin - kun he tulevat meille kylään, niin minä painun viettämään omaa aikaa kaupungille.

Vierailija
9/9 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajan mittaan, jos ja kun alatte miehesi kanssa eleleen omalla tavalla, niin ehkä nuo tavat ei enää niin häiritse. Se on heidän elämäänsä ja teillä on oma elämänne. Mutta tietysti jos miehesi on ajatuksiltaan samanlainen, niin sitten sullakin voi olla "tylsempää". Mutta siis pää pystyyn, olkaa te omia itsejänne!