Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita vellihousuja miehet oikein ovat kun valehdella pitaa? Miksi miehet eivat uskalla tunnustaa ja kertoa totuutta? Paljon parempi reaktio silloin tulee, kuin etta saa kiertoteitse

Vierailija
22.07.2007 |

asioita selville.

Kumma logiikka joillakin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse joudun kans kuuntelemaan ns. valkoisia valheita ja se raivostuttaa. Itse kierreltävä asia ei ole kummoinen, mutta selitykset ja reaktiot aivan kummallisia. Eikä mene perille, vaikka kuin nätisti sanoo, että hänellä itselläänkin olis helpompi olla, jos sanoo niin kuin asiat oikeesti ovat. Vetää sellaista " pohjaluottamusta" jatkuvasti alaspäin, vaikka ei ole edes siihen loppujen lopuksi aihetta.

Vierailija
2/4 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies valehteli moottoripyörän pakoputken hinnan 100 euroa alaspäin. Kun kysyin (näin kuitin), että miksei sanonut suoraan, mitä se maksaa, ei osannut kommentoida mitään. " Emmä tiedä." Vähän väliä jotain sellasia ihmeellisiä pieni valheita.

Mistä tiedän puhuuko ikinä totta missään asiassa?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästytti se jatkuva paskanpuhuminen ja kiertely. Itse pidän rehellisyyttä suhteen tärkeimpänä kulmakivenä, ja heikolla ollaan jos ei toisen sanaan voi luottaa.

Ex valehteli hankintojensa hinnoista, tekemisistään, ihan mistä tahansa. Sanoi joskus, että ei edes osaa arvostaa rehellisyyttä....!!! Kumma kun minulta sellaista kuitenkin edellytti.

Että onnea vaan sinulle, seuraava onni, joka saat nauttia tämän rehdin miehen seurasta... (ex siis löysi heti uuden - sääli naisparkaa)

Vierailija
4/4 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattois valehtelijaa päivääkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi