Ei hittolainen HAALEA VIIVA!!!!!!
Prismasta otin raskaustestin.... vaikka pe näytti negaa... ja nyt tohon tuli haalea viiva..... onko nää Prisman testit luotettavia?!?!?!
Kommentit (38)
ajattelin että voin viikonloppuna juoda rauhassa.... no onneks en ottanut kun yhen... mut mä en tajuu voiko toi olla... mä oon ihan paniikissa... niin ja iloinen kai, just soitin miehelle ja sönkötin jotain...
t. ap
ei koskaan syntynyt, eikä ollut mitään vuotoja, eli ei se valitettavasti(?) aina tarkoita raskautta.
jos pystyy keskittyyn!!!! tai sitten livistän töistä ruokkiksella...
Plussatapauksessa raskaushormonia on kehittynyt virtsaan, joten raskaus on tosi.
Tosin varhaiset keskenmenot on yleisiä, eli menkat voi alkaa samana päivänä kun testin on tehnyt, ja sitten kuvitellaan, että testi on valehdellut.
kaksi haaleaa viivaa leikkii tossa lattialla. Ja kun mietin ettei vielä pe näkynyt niin jossain vaiheessa on aina se hetki kun eilen ei ollut viivaa ja tänään on.
Tehtiin sitten labrassa testi ihan verestä ja negaa näytti.
Eli en voinut olla misään vaiheessa raskaana ja saada keskenmenoa, sillä vuotoja ei ollut ja verestä testi tehtiin viikon päästä, jolloin olisi vielä näyttänyt plussaa, jos raskaana olisin ollut, vaikka olisi mennyt kesken.
Itsekkin sellaisen saanut ihan selkeä haalea viiva.
päivän välein ja vasta kolmannella kerralla näkyi haalea viiva.
no huomenna testaan uudestaan!!!! Tulispa tästäkin haaleasta viivasta telkkaa kattova pikkuihminen!
t. ap jonka kädet tärisee ja sydän pamppailee tekis mieli halata vaan kaikkia joten iso hali teille SISKOT!!!!!!!
Vierailija:
ei koskaan syntynyt, eikä ollut mitään vuotoja, eli ei se valitettavasti(?) aina tarkoita raskautta.
eli tein testin joka näytti haalean viivan(viiva oli kyllä sillanen että sen kumminkin selvästi näki) 2pvä päästä testi nega ja tästä kolme päivää menkat. jos oli keskenmeno niin miks eka testi näytti plussaa ja toka ei?
menkat eivät vieläkään ole alkaneet, huomenna menen terveyskeskukseen antamaan pissa näytteen... saavat sitten siellä tehdä sen testin niin mun ei tartte ostella väärin tai oikein näyttäviä testejä!
eli huomisiin :)
t. ap
mutta mikä tuo rfsu-testi on?
Ja onko kellään kokemusta noista netistä tilattavista herkistä one step-testeistä ? Itse loppuviikosta testasin sillä negan mutta menkkoja ei kuulu, ja raskausoireitakin (kuviteltuja kait) olisi ilmassa. Aikaisemmassa raskaudessa olen apteekin testillä saanut plussan heti menkkojen ollessa päivän myöhässä..
näitä Aconeita voi ostaa ja ovatko liuskamallisia vai niitä semmosia mikä tu apteekin testikin on (en nyt osaa nimeä sanoa)? Olen aikasemminkin kuullut noita kehuttavan.
Jättää liikaa arvailuja....
t: 45
Mun haamuviiva nukkuu pinniksessään.
Terveyskeskuksen testi oli positiivinen :)
tulla tuo munkin haalea viivaa kattoo telkkaa :D viiva kuin viiva kunhan tulee testiajan sisällä onnea vaan!