Sanna Saarijärvelläkin oli sitten kiire viedä vauva hoitoon että pääsee juhlimaan..
Toivottavasti oli eka kerta. En ymmärrä äitejä joita vauva alkaa niin ahdistaa että jo vauvaiässä pitää viedä yöksi hoitoon. Muutaman tunnin ymmärtäisin jos haluaa käydä leffassa tai syömässä tms.
Kommentit (28)
Kaikki kauhisteli tai ainakin mulkoili että miten jo nyt olet liikenteessä.
Eivät raukat tajunneet, että imetin vauvan, vauva nukahti sänkyynsä, mummo tuli katsomaan lasta ja lähdin. Jääkaapissa lypsettyä maitoa jota ei tarvittu, koska vauva ei herännyt. Ja aamulla ihan normaalia arkea taas.
Hui hirveää mitä heitteillejättöä.
kuule vauvalle on yksi ja sama onko äiti baarissa tai leffassa.
En vain ymmärrä MIKSI ÄITI HALUAA JÄTÄÄ VAUVANSA muiden hoitoon. Mun lapset on ollut niin rakkaita etten halunnut niitä jättää kuin pariksi tunniksi kerrallaan kun ne oli vauvoja, kyse oli siis enemmänkin minusta.
Toivottavasti Sannan vauvaa hoisi isä.
koska vauva herää unilta. Näin se vain on. Ja KUN/JOS vauva herää se on hänen oikeus saada heti olla äidin lähellä koska se on se paikka missä on kaikkein turvallisinta olla. Siitä tunteesta (perusturvallisuuden tunne) vauvan aivot kehittyy ja hän kasvaa tietäen että äiti on aina läsnä kun pyydän häntä lähelle. Se on jokaisen alle 1veen oikeus että näin olisi, valitettavasti liian moni ei saa tuntea tätä. Se vaikuttaa AINA jollain lailla vauvaan, huomasit tai et, traumana jos hänen hätään äiti ei tule (tai isä). Se ei tarkoita heti että vauva taantuu tms eikä välttämättä huomata mitään moneen vuoteen MUTTA jos myöhemmin elämässä lapsi joutuu läpikäymään jonkun trauman (esim vanhempien eron) hänellä on suurempi riski saada psyykkisiä oireita tästä toisesta traumasta kun lapsi joka ekan vuoden aikana ollut äidin lähellä jatkuvasti. Tässä yksi syy miksi nykypäivän Suomessa niin monta lasta voi huonosti.
eli heräilee usein jne. Isänsä oli nyt vauvan kanssa ja heillä oli mennyt todella hyvin, paremmin kuin minun kanssani. Nukkumassa olivat kun t ulin kotiin. Jos vauva olisi aiemmin nukkunut edes vähän paremmin, niin olisin ilman muuta lähtenyt, mutta siihen ei ole ollut tilaisuutta, imettämisenkään takia ja vauva ei huoli pulloa.
Vieraan hoitoon en viitsisi jättää, kun vauva vierastaa nyt pahasti eikä edelleenkään kovin h yvin nuku, jotenkin minäkin koen tärkeäksi sen, että kun vauva herää niin on isä tai äiti lähellä ja tuttu paikka missä herää.
ovat hoidossa, kun äiti menee töihin.
Vierailija:
Tässä yksi syy miksi nykypäivän Suomessa niin monta lasta voi huonosti.
Mitä ihmeellistä? Söi korviketta, kun imetys ei onnistunut kuin kolmisen viikkoa. Neuvolasta sanoivat, että pitää antaa korviketta, koska painoa ei ollut tullut tarpeeksi.
Ja kun kuopus oli vähän alle 2kk, olin festareilla (yhden yön). SO???
Enemmän luulisi vauvan kaipaavan äitiä hereillä ollessaan kuin nukkuessaan?
Et ole itse tainnut päästä viihteelle viime aikoina?