Olenko tuomittu pissahousuksi loppuiäkseni? :´(
Raskaus on vielä tosi alussa, mutta pissa lirahtelee housuun pissalla käynnin jälkeen.
Taitaa olla täysin surkastuneet lihakset. En edes tunne pissan lirahtamista, vaan huomaan, että pikkarit ovat hieman märät ja se haisee ihan pissalle.
Kyseessä toinen raskaus.
Olen aina kuvitellut lihasteni olevan kunnossa, kun sentään tunnen niiden supistelevan ja treenailen edelleenkin aina muistaessani asian.
Voiko tämä pissan karkailu johtua jostain muusta kuin surkastuneista lantionpohjan lihaksista?
Huomenna olen menossa neuvolaan ja ajattelin mainita asiasta, mutta kyselen malttamattomana muiden kokemuksia asiasta...
Kommentit (5)
Pitäis vaan muistaa tehdä niitä harjoituksia vähän useammin..
Mulla on ollut samaa vaivaa raskauksissa, ja joskus juuri ennen kuin kuukautiset alkaa. Pissa siis lirahtaa jos aivastan tai esim. raskaana oksennan. Vaivaa ei kyllä yleensä ole, ja lihakset on hyvässä kunnossa.
Itse sain esikoisen synnytyksessä toisen asteen repeämät, joista sitten seurasi myös lirahteluvaivoja. Kunnon fysioterapiaohjeilla sain pissavaivan pois päiväjärjestyksestä ja nyt toisen synnyttäneenä olen jo paljon viisaampi. Jos et heti tee asialle jotakin, vaiva on PALJON pahempi synnytyksen jälkeen.
Vierailija:
Itse sain esikoisen synnytyksessä toisen asteen repeämät, joista sitten seurasi myös lirahteluvaivoja. Kunnon fysioterapiaohjeilla sain pissavaivan pois päiväjärjestyksestä ja nyt toisen synnyttäneenä olen jo paljon viisaampi. Jos et heti tee asialle jotakin, vaiva on PALJON pahempi synnytyksen jälkeen.
häviää kyllä raskauden myötä...
toinen pissahousu, joka odottaa, että tässäkin raskaudessa loppuisi