Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rangaista lasta?!

Vierailija
22.07.2007 |

Lapsi hävitti avaimensa. Ei löydy sitten niin mistään. Poika on ollut aina vähän huolimaton vaikka joka päivä esim. avaimestakin huomautetaan jne. Nyt on vähän sellanen asenne että mitä se nyt haittaa???? Saahan niitä uusia... Hintaa sarjotuksista yms. tulee vähintään 400 euroa, ehkä lähelle tuhat euroa :( Aikamoinen summa repiä rahaa jostain. Eniten tässä ottaa päähän välinpitämätön asenne ja se kun lukuisista huomautuksista huolimatta poika ei vaan opi pitämään tavaroistaan huolta!

Otetaanko lapselta viikkorahat moneksi vuodeksi pois? Arestia kuinka pitkään? Mitä sinä tekisit? Lapsella ikää 9 vuotta. Jotenkin hän saa kyllä maksaa...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. lukkoseppä.

Vierailija
22/29 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin sen verran huolimaton hössö, et hukkaan tosi usein asioita, osa löytyy osa ei. Vasta jätin hammaslääkäriin 3000 euron laukun, jossa paljon muuta arvokasta tavaraa mukana, onneks jätin sen kuitenkin hamppilääkärin huoneeseen ja oli yksityinen hamppilääkäri :) Joo onhan tässä yritetty parikymmentä vuotta olla huolellisempi, mutta minkäs sitä luonteelle voi, että dementtia vaivaa :)

Mutta vahinkoja sattuu kenelle vain ja minusta 9-vuotias on vielä suhteellisen pieni lapsi.

Ei viikkorahaa pois, ei arestia. Mitäpä jos viettäisitte enemmän aikaa yhdessä lapsen kanssa ja hellisitte muksua enemmän.

Keskustelisin lapsen kanssa rauhallisesti syyllistämättä miksi kannattaa pitää avaimista hyvää huolta ->> joku voi ottaa avaimen (jos tietää mihinkä osoitteeseen avain kuuluu) ja viedä kaiken kaman pois osoitteesta.

Missä avainta on pidetty? Miten on voinut hukata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuu maksamaan ylimääräistä 600 euroa.

JOs siis lapselle ei saa antaa rangaistusta, ja lapsi on tässä asiassa aikuisen kanssa samalla linjalla, niin lapsi sitten kaiketi maksaa sen avaimen uusimisen?

Vierailija:

itse olisit avaimen hukannut? Niin, jäisikö pois sun omat käyttörahat, paljonko tulis arestia?

Vierailija
24/29 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

S80:

Itse olen ainakin sen verran huolimaton hössö, et hukkaan tosi usein asioita, osa löytyy osa ei. Vasta jätin hammaslääkäriin 3000 euron laukun, jossa paljon muuta arvokasta tavaraa mukana, onneks jätin sen kuitenkin hamppilääkärin huoneeseen ja oli yksityinen hamppilääkäri :) Joo onhan tässä yritetty parikymmentä vuotta olla huolellisempi, mutta minkäs sitä luonteelle voi, että dementtia vaivaa :)

Mutta vahinkoja sattuu kenelle vain ja minusta 9-vuotias on vielä suhteellisen pieni lapsi.

Ei viikkorahaa pois, ei arestia. Mitäpä jos viettäisitte enemmän aikaa yhdessä lapsen kanssa ja hellisitte muksua enemmän.

Keskustelisin lapsen kanssa rauhallisesti syyllistämättä miksi kannattaa pitää avaimista hyvää huolta ->> joku voi ottaa avaimen (jos tietää mihinkä osoitteeseen avain kuuluu) ja viedä kaiken kaman pois osoitteesta.

Missä avainta on pidetty? Miten on voinut hukata?

Vierailija
25/29 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lapselle ei avainta, jonka voi hukata.

Lapsen pitää motivoitua avaimen säilyttämiseen.

Vierailija
26/29 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SARJANMUUTOS

Lukon sarjoitus 80 luvulla tai sen jälkeen tehtyihin lukkoihin

Abloy sarjanmuutos Classic + 3 avainta

Abloy sarjanmuutos Exec + 3 avainta(mustapäinen turva-avain)

alk 80 €

Kysy räätälöity tarjous

Vierailija
27/29 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain taloyhtiöissä on käytäntönä sarjoittaa lukot uudelleen, ja hinnastossa on uusi avain parisataa euroa. Itse ei voi käydä avainta " salaa" teettämässä, vaatii isännöitsijän luvan. Näin ainakin äitini taloyhtiössä, jossa pelkkiä vuokra-asuntoja. Kun on vuokrasopimuksen allekirjoittanut, on myös nuo ehdot hyväksynyt.

Vierailija
28/29 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laittakaa oveen lisäksi erillinen avaimellinen turvalukko!

Kerrostaloasuntoon muutama vuosi sitten maksoi n. 150 euroa asennuksineen kaikkineen..

Lisäksi jos on turvakukko saa kotivakuutuksesta alennusta..

Vierailija
29/29 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hukkaan ihan kaikkea... Mun äiti ei anna mitään rangaistusta koska mul on A.D.D... Meillä aina kun hukkaan jotain niin saan tehdä ruokaa ja se on aika kivaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän