Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette jos jossain joku mies tuijottaa ja koko ajan seuraa katseellaan??

Vierailija
21.07.2007 |

minua tympäs tällänen tapaus tänään :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu myös miehen iästä. Ällöttää jos joku 50v äijä (vähän kaljaa kitannut ja muutenkin plösähtänyt) töllää ja ehkä vähän imartelee jos joku oman ikäinen tai vähän vanhempi ja vielä kunnossa oleva.



Viimeeksi eilen vaivasi erään " naapurin isännän" katse. Onneksi en varmaan tuu näkemään sitä enään. Toinen tapaus joka on jäänyt ainakin mieheni mieleen oli viime kesänä eräällä uimarannalla kun pikinen työäijä (kans joku 50-60v) tuijotti koko ajan.

Vierailija
2/8 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun oma mies on vielä komeempi niin sen tuijottelu alkoi ällöttään, ihan kuin se ois jotain miettinyt.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) naamassani on varmaankin hammastahnaa tai paidassani puurotahra tms.

b) paidastani näkyy ehkä läpi, siitähänne pervot tykkää

c) ehkä jostain kummasta syystä se mies ihailee minua

Vierailija
4/8 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltämättä..

Vierailija
5/8 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveysongelmia.

Vierailija
6/8 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijä kyylää noin selkeesti et huomaan ja vielä vaikka on naisseurassa.

Toisaalta sitten ymmärrän miestä että jää " näkö päälle" jos on oma eukko hiirulainen.



Leivänmuruja jne en tulisi ajatelleeksi mutta tietty onhan sekin mahdollista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti voin sanoa että oli komeampi kuin oma mieheni. Todella namu. Itse eka vähän vilkaisin että " vau" ja käänsin heti katseeni mutta se mies jäi tuijottamaan ja hymyillen seurasi katseellaan kunnes katosin näkyvistä.



Toisaalta aika ihanaa, toisaalta mielestäni törkeää kun oma mies on vierellä.

Vierailija
8/8 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään tapoja, alkaa kyttään toista vaikka näkee että minulla oli parempi siinä vieressä. Mieskin sen huomasi ja oli tosi vihainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme