Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä? Huutonet myyjä on lähettänyt tuotteeen ilman maksua eikä anna tilinumeroa mihin maksaa kohde. OV

Vierailija
21.07.2007 |

Huusin kohta kaksi kuukautta sitten yhdeltä myyjältä neljä tuotetta ja niiden yhteissumma oli 25 euroa + postikulut päälle.

Odotin kolme päivää myyjän tilinumeroa ja otin sitten myyjään yhteyttä. Ei mitään. Otin n. viikon päästä uudestaan yhteyttä, ei vieläkään mitään. Mutta kaksi viikkoa kohteiden sulkeutumisen jälkeen sain postista paketin, mistä löytyi huutamani tavarat.

Olen ottanut tänä aikana yhteensä 6 uudestaan yhteyttä myyjään, mutta en ole saanut vastausta. Soittaa en voi, koska myyjällä on salainen numero (myyjän tiedoissa sanottiin niin ja kysyin myös numerotiedustelusta eikä sieltä löydy kyseisen henkilön numeroa). Myyjä on kyllä tehnyt näiden kahden kuukauden aikana muutaman kaupan (huutanut sekä myynyt), joten esim. kuollut hän ei ole. Viimeisimmän viestin laitoin viikko sitten.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et sitäkään kautta saa tilinumeroa, niin olet varmasti jo yrittänyt tarpeeksi ja voit jättää asian pois päiväjärjestyksestä.

Vierailija
2/3 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän voi negatiivista palautettakaan laittaa. Aika outoa kieltämättä, että nimenomaan myyjä ei laita tilinumeroa. Ei kai sinun enää tarvitse ottaa yhteyttä. Jos tulee nega palaute, niin laitat vastaukseksi, että olet ottanut useita kertoja yhteyttä tuloksettomasti ja voit maksaa tuotteen heti kun vain saat tilinumeron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut noita kyselyitä siis yksärillä pari kertaa ja loput sähköpostilla. Kerran laitoin jopa miehen sähköpostilla, jos mun sähköpostissa on jotain vikaa.

Tällä hetkellä myyjällä ei ole avoimia kohteita, joten en voi laittaa hänelle kysymystä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi