Kaverin käytös ahdistaa...
Aina tietää kaiken paremmin, aina heillä on hienompaa (jos joku hankkinut kotiin jotain, heiltä löytyy sama mutta parempi). Heidän lapset ovat maailman keskipiste (pitäisi olla siis meille muillekin), muiden lapsista ei koskaan ole kiinnostunut.
Heillä on rahaa, sitä on paaaaljon (puheiden mukaan)... Silti utelevat muiden tuloja ja vertailevat omiinsa. Tulevat työt ovat niin salaisia, että niistä ei voi puhua ennakkoon. Ja ovat siis ihan tavallisia duunareita, ei mitään ydinfyysikkoja.
Voi että mä taas ahdistuin. Huomasin, etten oikeasti ole kaivannut tuon ihmisen seuraa enää ollenkaan! Kuluttaa enemmän kuin antaa :(
Kommentit (6)
Mä en halua olla kaveri jollekin, jonka pitää päästä pätemään minun kustannuksellani.
ap
Ole silti esimerkki, puhu piruuttasi vaikka ilmastonmuutoksesta tai Afrikan aids-lapsista tai ihan mistä tahansa, puhu vaikka päälle, jos et saa puheenvuoroa, sano, että ahdistaa tämä ihmisten omahyväisyys, kateus ja lyhytnäköisyys
olemme ihan tavallisia eikä rikkaita. Kenelle muulle kertoisin uusista huonekaluista tai vaatteista, jos en ystävälle? Se ei ole kehuskelua vaan iloitsemista vähästä mitä kotiimme saamme hankittua.
Voivottele ihmisiä, joita ei tunnu kiinnostavan muu kuin raha jne.