Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kadonnut lasteni isä. Missä vaiheessa voisin tehdä ilmoituksen?

Vierailija
21.07.2007 |

Kuulin miehestä viimeeksi ti klo 18.30. Oli humalassa , ollut jo edellispäivästä. Mies asuu toisella puolella Suomea, kuin me muut.

Tarkoitus oli loppuviikosta sopia, josko tulisin yhden lapsen kanssa moikkaamaan, koska tämä lapsi ei ole siellä ennen käynyt. Lähinnnä kyse oli tulevan viikon alkupäivistä.

Miehellä on työsuhdekännykkä ja olisi pitänyt olla töissä koko viikon. Mutta kännykkä ollut kiinni tiistai-ke yöstä alkaen. Kännykän pitäisi siis olla auki, ainakin työssäolo ajan. Mutta ei kertaakaan ole ollut. Olen yrittänyt lähettää tekstiviestejä mutta eivät mene perille.

Sähköpostiin ei vastaa eikä mitään merkkiä mistään.

Valitti kipeää päätänsä ja niskaansa vielä kun viimeksi juteltiin.

Voisinko pyytää paikallista poliisia käymään tsekkaamassa, ilman että pitävät mua idioottina. Pelkään oikeasti että jotakin on sattunut.

Mitähän tässä pitäisi tehdä?

En tunne ketään siellä päin missä mies asuu, eikä mieskään ole siellä asunut kuin 5kk.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse on lastesi toisesta huoltajasta!!!

Vierailija
2/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä tietävät jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tyhmä vai muuten vaan idiootti??

Vierailija
4/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Porvoossa ko. mies...

Vierailija
5/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ap miehen sukuun saada yhteys, vai ootteko te väleissä? Ja sit esim just sduumipaikalle, pyydät henkilöä nimeltä puhelimeen. Noista lähtisin minä liikkeelle, jos ei auta niin sit poliisinn.

Vierailija
6/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sentakia niillä on ne kännykät. Jokaisella oma työsuhdekännykkä.

Huolestuin todella vasta eilen, kun ei edes sähköpostiin ole vastannut.

Kyllä, miehellä on ollut ryyppyputkia joskus ennekin mutta tälläviikolla olisi pitänyt olla töissä.

Vierailija
7/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä vaan minun työpaikalla osattais soittaa sukulaisille jos kaipaisivat. Hehän asuu erossa, ja jos mies asuu yksin niin mihin muka soittaisivat?? Onko sinun työpaikalla tiedossa sun vanhempien/isovanhempien/sisarusten yhteystiedot...???? haloo.

Vierailija
8/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella ketä olen tänään kiinni saanut, ei ole tietoa miehestä. Yhtään ainutta sen tuttavaa tai muuta kaveria en tässä miehen uudessa kaupungissa tunne. Olen itse käynyt siellä vain kerran parin lapsen kanssa, muutama viikkoa sitten.

Miehen pomo on lomalla ja en tiedä sen numeroa. Muut tiimistäkin kuulemma on heinäkuun lomailemassa.

Vierailija
9/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haettua jonkun naapurin tiedot, soittaisit ja pyytäisit käydä oven takana. Jos ei avaa, yhteys isännöitsijään tmv, pakkohan siellä on käydä kattomassa.

Vierailija
10/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

11

Vierailija
11/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti joku av-mamma asuu lähettyvillä ja voi käydä tsekkaamassa. Tai vaikkei asuis lähelläkään niin varmasti joku on niin utelias että lähtisi käymään kauempaakin :)

Vierailija
12/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli huolestuit vasta tänään. Muuten olisit soittanut viikola/eilen työpaikalle. Vai oliko se niin että sekä pomo että duunikaverit laomailevat koko heinäkuun, miehesi siis teki viime viikon yksin töitä siellä jos oli paikalla?

Soita poliisille ja kysy jos paikallisilla on aikaa käydä tsekkaamassa. Ainakin minun kaveri onnistui vieraalta paikkakunalta käsin soittamaan poliisin ja huoltomiehen äitiään katsomaan kun tämä ei ollut muutaman päivään vastannut puhelimeen.

Vierailija
13/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ilmotellu itestään mitään koko aikana, eikä vastannu puhelimeen. Mutta sen vaan " annettiin olla" , ei kyselty mistään tai mitään. Että niin paljo niitä kiinnostaa soitella perään...

Vierailija
14/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

varmasti joku av-mamma asuu lähettyvillä ja voi käydä tsekkaamassa. Tai vaikkei asuis lähelläkään niin varmasti joku on niin utelias että lähtisi käymään kauempaakin :)

Vierailija
15/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun työpaikkani kuitenkin välittää minusta ja jaksamisestani. tottakai soiteltais perään/omaisille jos ei näy töihin. on muuten alansa suurin suomessa.

11

Vierailija
16/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut henkilöt tiimistä ovat lomalla heinäkuun. Mies uutena ei saanut lomaa kuin 2 päivää, jotka on jo käyttänyt.

Huolestuin todella vasta eilen, kun sähköpostiinkaan ei vastaa.

puhelinfirmaan soitin tänään ja sanoivat, että liittymää ei ole suljettu. Puhelin on siis joko kiinni tai akku loppunut. Olen jättänyt puhepostiin viestin jo ke iltana. Tiedän että mies ei yleensä soita puhepostiinsa. Puhelin on kiinni jatkuvasti. Ja sähköpostiin ei vastaa.

Mistä saan tiedon kuka omistaa sen miehen vuokrakämpän?

Vierailija
17/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli siksi kun se oli kesätyöntekijä.. Ehkä kun tuo ap:n ukko on ollu niin vähän aikaa siellä kaupungissa (ehkä siellä töissäkin) niin ei ne osaa ottaa niin vakavasti? Siis ajattelee että " no se onkin varmaan viinaan menevä" tmv. Eli kun ei tunne ihmistä niin tekee vaan tietyt johtopäätökset ja antaa olla..?

Vierailija:

mun työpaikkani kuitenkin välittää minusta ja jaksamisestani. tottakai soiteltais perään/omaisille jos ei näy töihin. on muuten alansa suurin suomessa.

11

Vierailija
18/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai soita numerotiedusteluun ja kysy jos ne osais auttaa?

Vierailija:

muut henkilöt tiimistä ovat lomalla heinäkuun. Mies uutena ei saanut lomaa kuin 2 päivää, jotka on jo käyttänyt.

Huolestuin todella vasta eilen, kun sähköpostiinkaan ei vastaa.

puhelinfirmaan soitin tänään ja sanoivat, että liittymää ei ole suljettu. Puhelin on siis joko kiinni tai akku loppunut. Olen jättänyt puhepostiin viestin jo ke iltana. Tiedän että mies ei yleensä soita puhepostiinsa. Puhelin on kiinni jatkuvasti. Ja sähköpostiin ei vastaa.

Mistä saan tiedon kuka omistaa sen miehen vuokrakämpän?

Vierailija
19/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edelleen jaksa uskoa että on olemassa työyhteisöjä, joissa ei kiinnitetä huomiota työntekijöiden tulemisiin ja menemisiin, oli se sitten kesätyöntekijä tai ei.

11

Vierailija
20/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sinä vuokranantajan nimellä mitään tee.