S-Marketissa nähtyä: Äiti ja kaksi pientä poikaa juoksi pitkin kauppaa pinaattilettupaketti kädessä
Isompi pojista ehkä 3-4 vuotias ja pienempi puolitoista ja muija huutaa muksuilleen.
Siis nainen oli kassajonossa ja poika huutelee äiti missä sinä oot kädessään pinaattilettuja ja ehkä jogurttijuomapaketti tms.
Äiti komentaa viemään pois ja sitten tulee toinen puolta pienempi ipana jolla on pinaattilettupaketti kädessään ja äiti ottaa sen pois ja sanoo ei tarvita kahta kun x jo otti ja sit juoksevat peräkanaa mukula rääkyy (luulee jäävänsä ruoatta tai on jo nälkäinen) ja äiti kiljuu pää punaisena.
Miksi oi miksi se muksu ei istu ostoskärryssä ja isompi kulje kärryn vieressä vaikka pidellen siitä ja tehdä yhdessä niitä ostoksia vaan kaikki souvaa tahoillaan.
Saipa tietty nähdä ilmaisen esityksen hukassa olevasta äitiydestä.
Kommentit (9)
se äiti ei jäänyt mukoloidensa kanssa kotiin ja jättänyt näin kunnon kansalaisten kauppareissun pilaamatta?
miksi ihmeessä ne ei laita lapsia kävelemään kädet ristissä ja tukka sivulle kammattuna, vaan haluavat lastensa huutavan ja riehuvan niin, että itseltä menee hermot... jaa-a
Vierailija:
Miksi oi miksi se muksu ei istu ostoskärryssä ja isompi kulje kärryn vieressä vaikka pidellen siitä ja tehdä yhdessä niitä ostoksia vaan kaikki souvaa tahoillaan.
oletko täydellinen äiti?
oletko ollut yksin kaupassa kahden ylivilkkaan lapsen kanssa, kuten ap:n esimerkissä ilmeisesti oli...
empatiaa pliis...siskot!!!
Käyn usein kaupassa isonkin lapsilauman kanssa ja kaikki pysyvät suunnilleen vierellä eivätkä ota hyllyistä mitään ilman lupaa. Eivät omat eivätkä vieraat. Jos yrittäisivät lähteä omille teilleen, olisivat seuraavalla kertaa köydellä kiinni kärryissä.
äiti ole näkyvillä eli joutuu menemään pidemmä jotain hakemaan. Vähän oudolta kuullostaa!
Kyllä siitä puolitoista vuotiaasta pitäisi viimeistään pitää huolta!
Kyllä minä ymmärrän, että kaupassa menee välillä hermot, menee mullakin ja se varmaan välillä näkyy kun puhun lapsille hyvin käskevään sävyyn. Turha lapsille on lällyillä kun ovat vilkkautensa isältään perineet!
Minä en kauhistele kaupassa enkä muuallakaan jos joku äiti pistää lapset kuriin, koska minä en tiedä miten kauan lapset ovat riehuneet ja olleet tottelemattomia. Jossain vaiheessa pahana päivänä se pinna vaan menee ja on pakko nostaa ääntä kun ei tavallinen puhe riitä! SILTI minun lapset 3 ja 7 v eivät vaeltele kaupassa yksinään. 7v saattaa kyllä käydä minun pyynnöstä hakemassa unohtuneen tavaran, jos ollaan kassajonossa ja jonot on kamalat. Muuten mennään kaikki hakemaan puuttuva tavara.
pää punaisena.
Se isompi kun tuli siihen äidin luo käski viedä ne jogurtit pois ja sanoi että tietysti sinä nyt mökötät.
Kassajonot oli pitkiä ja kyllä siinä päät pyöri ihmetyksestä muillakin.
äidin, joka väkivalloin runttasi taaperoikäistä lasta rattaisiin. Todella hyvä, jos mitään ei murtunut. Lasten isä oli mukana ja rentona, äiti kailotti suureen ääneen, kuinka hän on loppu, ei jaksa enää, ei tahdo kuulla mitään jne.