Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi yrittää iskeä häikäilemättä varattua miestä?

Vierailija
12.10.2008 |

Ymmärrän kyllä, että ihminen on yksinäinen, mutta ymmärtääkö se ihminen mitä hän olisi valmis tekemään varatun miehen lapsille ja aviopuolisolle. Mies on onneksi kertonut tästä vikittelevästä naisesta työpaikalla itse minulle ja vakuuttanut ettei mene naisen pauloihin, mutta sydämeen sattuu, kun katson meidän lapsiamme ja mietin, jos mies vielä lankeaa. Mies on hyvin imarreltu, että joku tuntee häneen vielä vetoa, vaikka meidän avioliitossamme ei todellakaan ole mitään vialla. Nainen kuulemma koskettelee käsivarteen, hymyilee ja flirttailee. Taidan kohta lähteä miehen työpaikalle vierailulle.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalaisella naisella on tolkuttoman huono itsetunto ja pirttihirmun olemus jos vakavalla naamalla tällaisia kauhistelee.

Miksi mies ylipäätään kertoo vaimolleen jos joku flirttailee hänelle töissä? En minä ainakaan jaksa niin yksityiskohtaisesti miehelleni työpäivästä puhua, eikä häntä edes kiinnostakaan.

Aika omituista, tulee mieleen että haluaa tietoisesti aiheuttaa mustasukkaisuutta tai sitten tekee cover-version kiinnijäämisen varalle.

"mies kärsii komeasta ulkomuodostaan, vaikka on 2 lasta ja yli 30-vuotias" HEH!!! Luepa tuo kommentti nyt itsekin ja naura päälle.

Flirttaileva ihminen ei ole yleensä mikään syöjätär. Ja kyllä minusta on normaalia lähetellä tekstiviestejä hyvien työkavereiden kesken. Näin meillä toimitaan, VAIKKA OLEMME MOLEMMAT HYVÄNNÄKÖISIÄ, YLI 3-KYMPPISIÄ JA MEILLÄ ON KAKSI LASTA.

Että ap oikein ottaa kaulimen mukaan ja menee miehen työpaikalle huitomaan kun vieras nainen hymyilee hänen miehelleen. Halleluja, sanon minä.

En yhtään ihmettele että niin moni pettää ja eroaa kun naiset ovat hysteerisiä pirttihirmuja.

Vierailija
22/27 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustasukkaisilla ihmisillä yleensä. Jos liitto on kunnossa, kuten niin kovasti yritettiin todistella, ei tälläisiä asioita tarvisi edes kysellä.

Mun miestä saa yrittää kuka tahansa iskeä, tiedän ettei ole vietävissä.

t: se flirttailija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Itse en seuraa etsiessäni erittele sitä, onko vastapuoli varattu vai vapaa. Jos hän sanoo, että haluaa viettää kanssani aikaa, ja pidän tästä ihmisestä, niin olen avoin ehdotuksille. Minä en ole se, joka on luvannut mahdolliselle vaimolle jotain -kyllä sen miehen pitäisi itse tuntea vastuunsa ja muistaa vihkivalansa. En suoranaisesti hae varattujen seuraa, enkä tunne itse asiassa ketään, joka näin tekisi. Mutta en koe, että olisin vastuussa muiden parisuhteista millään muotoa..

Kaikki miehet eivät ole sikoja eivätkä petä. Mutta osa varatuista on juuri näitä, jotka aamusella naureskelevat vaimon tekstiviesteille ääneen, kun vaimo toivottelee hyvää huomenta rakkaalle "työmatkalaiselle", joka on yksin ja kaukana kotoa.. [ei välttämättä sen kauempana kuin lähimmässä hotellissa]

AP:n tapaukseen sen verran, että joko mies tosiaan on ahdistunut flirttailusta, tai sitten on jo tehnyt jotain ja kertoo lievennetyn version. Toivon tuota ensimmäistä. Näissä kannattaa luottaa vaistoonsa, se on yleensä oikeassa.

Vierailija
24/27 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: http://lapsettomuushoitoja.blogspot.com

Ota yhteyttä ;)

Vierailija
25/27 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaankin kyseessä flirtti vai läppä?

Meillä ainakin töissä heitetään ronskia läppää, jonka voisi käsittää väärin, jos thjumorinlahjaa ei ole annettu...

Vierailija
26/27 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai koskettelee käsivarteen, hymyilee ja flirttailee?

Minäkin hymyilen ihmisille. Saatan välillä koskea käsivarteenkin keskustellessani (olen asunut kulttuurissa, jossa tuo oli puhuessa tapana, vaikka olenkin ihan supisuomalainen, välillä unohdan että täällä ei saa koskea, ei). Enkä tasan yritä iskeä ketään. Varsinkaan häikäilemättä.

Kuulostaa häivähdyksen siltä, että miehesi ego kaipaa pikkuisen buusteria. Ja siltä, että kuvittelee itsekeskeisesti hymyilyn tarkoittavan iskuyritystä. Ou jes.

Vierailija
27/27 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen yli 40 vee, naimisissa ja useamman lapsen äiti.

Pitäisiköhän miehen tehdä vierailu työpaikalleni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän