Kuinka suuria painoja teidän vaa'at näyttää? Tarttis kai alkaa laihduttaan,
mutta en löydä tarpeeks isoa vaakaa, siis sellaista, joka näyttäis myös mun painon.
Kommentit (8)
Ja nyt!!
Ei huomenna, ei viikon päästä, ei joulun jälkeen vaan NYT!! Alat miettimään valmiiksi seuraavaa syöntiä ja TOTEUTAT sen.
Tekosyitä riittää vaikka maailman tappiin, jos on tarve tehdä jotain, se pitää tehdä!
Sairaalassa oli vaaka 170 kiloon asti eikä se riittänyt. Papereissa lukee, että paino on yli 170 kg. Saisin nyt tosi hyvää tukea kyllä laihdutukseen, kun on aikamoiset terveysongelmat jo.
ap
Saisin nyt tosi hyvää tukea kyllä laihdutukseen, kun on aikamoiset terveysongelmat jo.
ap
No miksi sitten et ala laihduttamaan?
Jotenkin sitä on niin tottunut näihin läskeihin. On helppoa olla iso. Yli sadan kilon pudotus tuntuu suoraan sanottuna mahdottomalta. Lisäksi olen varma, etten kuitenkaan pysty laihduttamaan tarpeeksi.
ap
Tuntuuko ikävältä jättää perjantaipitsa väliin. Eikä voi mässyttää karkkia ja pullaa? Miten ihmeessä sitä pärjääkään kahta vuotta ilman sokerihumalaa???
Mikä isossa olemisessa tekee helppoa, jos se on jo terveysriski?
Turhaan sä mietit sitä kokonaisuutta -yli sadan kilon pudotusta. Otat sen pieninä haasteina, 5 kiloo, 10 kiloo 20 kiloo ja kas kohta on 30 kiloo vähemmän. Viikko, kaksi, kuukausi, kaksi kuukautta -päivä kerrallaan.
No miksi sitten et ala laihduttamaan?
Jotenkin sitä on niin tottunut näihin läskeihin. On helppoa olla iso. Yli sadan kilon pudotus tuntuu suoraan sanottuna mahdottomalta. Lisäksi olen varma, etten kuitenkaan pysty laihduttamaan tarpeeksi.
ap
Varsinkin silloin kun on noin huomattava ylipaino paino ei putoa kuten vähemmän lihavilla.
Sun pitäisi pikkuhiljaa totutelle uuteen ruokavalioon. Älä kerralla muuta ja vähennä syömistä. Tee vaikka joka viikko yksi edistys askel. Esim. vaihdat vaalean leivän kuitupitoiseen ruisleipään. Tai muutat yhden aterian viikossa saalaatti ateriaksi ja jne.
Olen itsekin reilusti ylipainoinen ja en uskalla vaa'alla edes käydä. Painan jotain 110-120 kg. Itse katson vaatteista pienenkö vai suurenenko.
äärilukemissa kai sitten käynyt. Mun paino 107 kg, joten kyllä siinä asteikkoa pitkälle on. Mutta laihdutus ei ole kyllä vaa'asta kiinni, se on pelkkä tekosyy.