Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsenne on yökylässä / hoidossa, soitatteko sinne?

Vierailija
12.10.2008 |

minulla kylässä olleiden lasten vanhemmilla ole ollut tapana soittaa. Luotamme täysin siihen, että jos jotain tulee, niin soittavat itse.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

olen ihmetellyt, kun meillä on lapsia 4-10v ollut yökylässä, viikonloppuhoidossa, sitä, että vanhemmat eivät lainkaan soita, laita tekstaria, että miten menee.

Ovelta hyvin nopeasti karataan ja vielä pyritään pidentämään hoitoaikaa, esim. sovittu la-su, niin soitetaan torstaina, että voisiko jo tuoda pe, voisiko hakea myöhempään jne. Ja nämä ihmiset ovat akateemisesti koulutettuja eli ei pitäisi olla älystä kiinni.

Itse yleensä soitamme lapselle / hoitajalle ja kysymme miten päivä meni ja toivotamme hyvät yöt.

Mitäs ajattelette?

Itsekseen asiaa ihmetellyt

Vierailija
2/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikin kertaa. poika ollut hoidossa siis mummillansa ja isomummillansa. minusta kuuluu jo ihan tapoihinkin että soittaa edes kerran..ja lapsellekin se on mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan haenkin tässä sitä lapsen näkökulmaa, eikö lapsestakin olisi kiva kuulla vanhempiensa ääntä? Ja eikö lapsi halua jakaa kokemaansa vanhemmilleen?

Todella mielenkiinnolla odotan kommentteja, koska asia ihmetyttää minua. Odotan asiallisen kiivasta ajatusten vaihtoa ;-)

Vierailija
4/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummulassa yötä. Jos vien päivällä, niin soitan vielä illalla ennen ku poika menee nukkumaan. Joskus soitan vielä aamulla ja sovitaan tuoko mummu pojan meille vai tullaanko hakemaan..

Vierailija
5/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

useamman kerran illalla, aamulla ja heti aamusta haetaan pois

ja jos asiaan liittyy akateemisuus, sitä en ole

Vierailija
6/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi 5päivää eikä äiti soita sinä aikana...

En ymmärrä miks, mutta olen tottunut...

Vierailija
7/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 9- ja 11-vuotiaat eivät ole vielä koskaan olleet yökylässä. 13-vuotias on joskus yhden yön kaverillaan ja jos illalla menee ja aamulla tulee takaisin, niin tuskin edes haluaisi, että soittelisin perään.

Vierailija
8/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ajasta kuinka kauan ovat hoidossa, että kuinka monta kertaa soitan. Pyrin, etten ainakaan soitoillani saisi ikävää aikaiseksi. Mutta en koskaan ole soittamatta!

Vierailija
9/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko te, jotka ette soita, kertoa miksi ette soita?

Ap

Vierailija
10/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin lapseni (4- ja 3 v.) ovat tosi vähän yökylässä olleetkaan, mutta jos ovat, ovat mummilla. Minä vältän soittelua siksi, että lapsillani on tapana alkaa ikävöimään meitä jos kuulevat äänemme. Ihan sama jos mieheni on työreissussa. Aikaisemmin aina soitteli hyvät yöt, mutta kun puheluiden jälkeen lapset alkoivat aina tuhertaa itkua ja "minä haluan, että isi tulee kotiiiiiiiin" niin sovimme, että ei soittele enää. Lapset käyvät hyvillä mielillä nukkumaan ja maassa on rauha.

Vierailija
11/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Vierailija
12/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan, mutta vasta aamulla. Pojat 2 ja 4v, aina ovat meillä kotona yötä ja isovanhemmat tulevat meille hoitamaan. Soittavat päivällä jos on jotain, itse soitan heti aamulla, koska jännitän aina miten yö on mennyt. Silloin harvoin kun ollaan pois ollaan vain yksi yö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi