Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otatteko toiselle lapselle äitiyspakkauksen? Vai mitä ostatte 140 eurolla?

Vierailija
20.07.2007 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattava aloituspakkaus on mieleisempi.

Vierailija
2/13 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen pakkauksen vaatteet ovat vielä ihan hyviä, osa käyttämättömiäkin. Tuolla rahalla saa kyllä ison kasan bodeja ym..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin tyytyväinen. se 140e on kuitenkin aika pieni summa rahaa..

Vierailija
4/13 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiselle ostettiin sänky sillä rahalla. Kakkoselle on pitänyt hankkia uudet yhdistelmät, turvakaukalo yms., joten sinne ne rahat ovat kadonneet.

Vierailija
5/13 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuupussi ja kaikki pikkutavarat ovat vielä tallella esikoisen äitiyspakkauksesta, niillä ei tee kaksin kappalein mitään. Pakkauksen vaatteita tuli tosi vähän käytettyä esikoisellakin. Otan kakkoselle avustuksen siis rahana, enkä varmaan osta sillä mitään erityistä, sinne se menee tilille muiden joukkoon ja tulee sitten käytetyksi aikanaan. :)

Vierailija
6/13 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita jo on aika paljon ja lahjaksi saan lisää.

Rahalle siis enemmän käyttöä.

Vierailija
7/13 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakaukalon sensijaan joudumme ostamaan ja siihen se raha menee ainakin

Vierailija
8/13 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen pakkauksen tavarat vileä oikein hyvässä kunnossa, mitä tekisin enää niillä toisilla? rahalla ostettiin turvakaukalo ja jotain muuta pientä vauvalle.

Vierailija
9/13 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka niitä vaatteita ei sitten niin käyttäiskään... Meillä tosin ei ole rahasta pulaa, toki sitten, jos oikeasti joutuisi miettimään, että mitä sillä rahalla saa, ja nuo pakkauksen vaatteet jäisi käyttämättä, niin sitten ottaisin rahana. Mulle toi pakkaus on vähän kun joku joululahja, sitä on kiva katsella, että mitäs jännää täällä on... :) 11

Vierailija
10/13 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin esikoiselle isomman sängyn niin pinnasänky jäi vauvalle.

Vierailija
11/13 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli alle vuoden vanha, kun toinen vauva syntyi.

Kolmannelle en sitten enää ottanut, kun oli kahdet pussit, peitot, haalarit, kynsisakset yms. Enemmän oli tarvetta sisävaatteille ja sen vuoden pakkauksessa oli turhan vähän ja haaleita vaatteita. Otin rahana ja hain alennusmyynneistä koko rahalla vaatetta.

Vierailija
12/13 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden odotusaikana olen nostanut tuon pakkauslaatikon esiin jonkin verran ennen h-hetkeä ja hypistellyt ihania ensisiä vauvanvaatteita, mitä laatikosta löytyykään. Sinne olen säilönyt kaikkin parhammmat pienet vaatteet vauvoiltani.

Rahana siis otan. Kaikkeen tuo raha ei tietenkään edes riitä, mitä lapsiperheessä jatkuvasti tarvitsee, siellä se menee avustuksena muiden kulujen seassa. Surraavalle täytyisi ostaa taas uusi istuin autoon. Edelliseen en enää vauvaa laita.

Vierailija
13/13 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä oli sekä kaveripiirin että suvun ensimmäinen vauva. Pari vuotta nuoremmalle en ottanut, isoveljen vaatteet ja tarvikkeet olivat käytössä.

Kolmannelle taas otin pakkauksen, kun olen osan tavaroista laittanut kiertoon ja osa näyttää vanhentuneilta. Sitäpaitsi tämän vuoden pakkaus oli kivan näköinen ja varsinkin pojalle sopiva. Jos odottaisin tyttöä tai pakkaus olisi ollut rumempi, en olisi sitä ottanut.