Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielenkiintoinen naistenlehti 27v kotiäidille?

Vierailija
20.07.2007 |

vauva ym lehdet poislukien. Meidän perhe mulle tulee jo mut jotain vain naiselle.. mitä te tilaatte/ostatte?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olen itse jo vanha kääkkä ja lehti tuntuu ajankohtaiselta.

Vierailija
2/11 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutut tosi pinnallisia ja huonosti kirjoitettuja, ja liikaa juoruja.

Huvitti myös se palsta, jossa oli jotain ilkeitä kommentteja julkkiksista, esim Kirsi Salosta.

Kotivinkkiä voisin suositella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsemassani järjestyksessä :)

Vierailija
4/11 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-vuotias työäiti.

Vierailija
5/11 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glamour, Cosmopolitan UK ja Company kuuluvat tämän mamman lukulistalle. Kielitaitokin pysyy yllä ja kuvat on ihan eri tasoa noissa lehdissä, jutut nuorille aikuisille kirjoitettuja, eikä ole mitään ruokaohjeita!

Vierailija
6/11 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne ovat paremmin toimitettuja kuin em. Glamour tai Company. En ole vielä(kään) löytänyt mieleistäni englanninkielistä naistenlehteä, vaikka ikää on 35 vuotta ja vaikka olen opiskellut englantia sivuaineena. Toki brittiläisissä ja amerikkalaisissa lehdissä on upeita kuvia, mutta muu sisältö usein silkaa hölynpölyä.

Kodin Kuvalehti kunniaan! Tai sitten olen jo niin " vanha" , että KK on minun valintani :D

Vierailija
7/11 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta et tarviste!

Me Naiset sopii 3-kymppisille epätoivoisille sinkuille.

Vierailija
8/11 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin kuivalehti on selkeästi vanhemmille rouville, konservatiivinen ja ainakin lukijapalstan perusteella vähän yksinkertaisemmalle väestönosalle suunnattu... onneksi vuoden tilaukseni vihdoin loppui ja vaihdoin kokeeksi kotivinkkiin. Siitä olen toistaiseksi tykännyt.

Olivia kiinnostaisi, olen tainnut joskus irtonumeron ostaa mutta se oli vähän kuivakka. Gloriassa on hyviä henkilöjuttuja mutta muuten ihan kauhea eliittitanttalehti.

Vierailija
9/11 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä lehti!

Vierailija
10/11 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me Naisissa ei ainakaan mulle ole juuri mitään luettavaa, jos haluaa sen tyylistä, niin mieluummin Anna.

t. 23-v kotiäiti :)

Vierailija
11/11 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullekin tulee Kotivinkki ja Kodin Kuvalehti, mutta mielestäni ne eivät ole " naistenlehtiä" , vaan enemmänkin perhe- tai sisustuslehtiä. Eli suomalaisista lehdistä luen Kotivinkkiä, Kodin Kuvalehteä, Glorian Kotia, Koti & Keittiötä.

Itse olen ihan lehtihullu, nuo edellämainitut lehdet tulevat kestotilauksena ja lisäksi ostan ulkomaisia lehtiä, esim ristipistolehtiä ja sisustuslehtiä. Varsinaisia naistenlehtiä luenkin sitten vähemmän. Nuo ulkomaiset ovat mielestäni tosi hauskoja, kun se niiden maailma on niin erilainen! Mutta vaatekuvat niissä on kyllä tosi hyviä, olen itse laukkufriikki, ja on kivaa kun näissä lehdissä saatetaan esitellä vaikkapa 75 kauden parasta laukkua /vyötä / hametta / puseroa / saapikasta jne. Suomalaisissa lehdissä taas ne vaatteet yms hukkuvat muotikuvien rekvisiittaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä