Kuinka moni jo alkanut ostelemaan joululahjoja?
Ainakin minä! Alesta löysin kivan huivin anopille ja kirjan veljelleni. En varsinaisesti " jouluostoksille" lähde näin aikaisin, mutta jos kaupassa törmään johonkin hyvään lahjaideaan niin ostan valmiiksi. Ei sitten joulun alla tarvitse niin kauheasti ryysätä ruuhkissa, kun on edes jotain valmiina.
Kommentit (6)
Olisi kyllä todella järkevää näin kesän alesta ostaa joululahjat. Jotenkin vaan se lahjojen ostaminen kuuluu sinne joulun alle, joten on jäänyt ostelematta..
Minä ostan osan lahjoista jo nyt, mutta nimenomaan kunnon tavaraa; merkkivaatteita saa edullisesti, samoin esim. Marimekon alesta löytyy hyviä lahjoja. Mm. Kummipojalle ostin Mexxin farkut ja pitkähihaisen paidan - hinta yhteensä 20¿ (normaalisti 50¿) ja menee mainiosti myös talvella.
Kummilapsille en ikinä voisi kuvitella antavani krääsäpussia joululahjaksi :O
tänä vuonna annoin lähinnä sellaista mistä pieni ekaluokkalainen tyttö tykkää, ainakin itse tykkäsin kaikesta pienestä kivasta. vaatteita saa vanhemmiltaan kyllä mutta noita tavaroita ei niinkään. Ja kun en ole varma vanhempien vaatemausta niin en lähde ostamaan mitään sellaista. Ja paketin piti olla sellainen että sen helposti saa postipojan matkaan.
Marimekon vaatteita itse inhoan joten sellaista en osta.
Vauva syntyy joulun alla ja silloin ei sitten paljon kauppoihin pääse.
En enää halua juosta viimehetkellä ostamaan lahjoja.
kaupasta ja katsotaan päätyykö ne joululahjaksi vai tuleeko tarvetta ennen joulua lahjoille. Viime vuonna aloin kans pikkuhiljaa keräileen kaappiin joululahjoja ja helpotti kummasti joulun alla kun oli jo osa valmiina! Varsinkin kummitytöillemme keräsin pakettiin kaikkea pientä kivaa. Kiiltokuvia, päiväkirjat, pienet kehykset ja hiusvärkkejä.