Miten sinun miehesi käyttäytyi kun olit raskaana?
Luin järkyttyneenä eräältä keskustelupalstalta odottavan äidin kertomuksia siitä, miten hänen miehensä on käyttäytynyt hänen raskausaikanaan... Kuulemma mies ei ole osoittanut juuri mitään kiinnostusta vauvaa kohtaan tai erityistä huolenpitoa/hellyyttä naista kohtaan, ei ole viitsinyt tulla edes neuvolaan tai tehdä hankintoja lapselle, ei myöskään aio pitää isyyslomaansa. Kyseinen äiti on joutunut jopa nukkumaan eri huoneessa kuin miehensä, jottei häiritsisi tätä yöllisillä heräämisillään, vessassa käymisillään jne. Kuulemma silloinkin kun nainen voi pahoin, tämä mies vaan laittaa oven kiinni perässään ja menee eri huoneeseen... Mies myös juoksee kavereidensa kanssa ulkona viihteellä ja ihmettelee miksei nainen voi käyttäytyä raskaudesta huolimatta " normaalisti" ... Tähän tapaan tämä kyseinen nainen siis kirjoittaa siellä palstalla. Tuo yllä oli siis vain oma tiivistelmäni hänen pitkästä kertomuksestaan ja viesteistään.
Miten teidän miehenne ovat käyttäytyneet raskausaikana? Ei kai tuo tuollainen yllä kuvattu sentään normaalia käytöstä ole...
Kommentit (60)
mahdollisissa supistuksissa, pahoinvoinneissa, koittaa jotenkin helpottaa odottavan oloa, vaikka lämmittämällä kauratyynyn, hieromalla mahaan rasvaa ettei tulisi raskausarpia niin pahasti, ymmärtämällä vähän normaaliarkea paremmin hormonihuuruisia juttuja.
Henkisesti yksin jättämisellä tarkoitan nimenomaan sitä, että mies ei osoita kiinnostustaan eikä sitä, että lapsi todella on heidän yhteinen ja toivottu.
Huonoa ja epäkunnioittavaa käytöstä on se, että passittaa naisen nukkumaan olkkarin sohvalle ja jää itse makuuhuoneeseen!
/AP
Että mies ei mene mukaan pytylle, kun vaimo menee oksentamaan.
65
eli myötäelämistä, huomioonottamista ja sen osoittamista että välittää ja kokee raskauden ja lapsen yhteiseksi asiaksi.
/AP
pahoinvointi?? Muutenkaan en ymmärrä mitä provoamisestasi saat. Joko saat huvia, tai omistat samanlaisen rontin, kuin mitä ap:n tekstissä on.
" Kuulemma silloinkin kun nainen voi pahoin, tämä mies vaan laittaa oven kiinni perässään ja menee eri huoneeseen... "
Enkä ole provo. Peräänkuulutan nyt vain vähän tervettä järkettä siihen raskauteen!
65
voi vain huonosti?? Ja siihenkö pitäisi siis vielä jotenkin reagoida? Tehdä mitä?
65
Niin teksi mies joka ymmärtää että raskaus ei ole yksin naisen " ongelma" vaan yhtä lailla myös hänen aikaansaannostaan! /AP
Kyllä minua ainakin kiinnostaa paljon enemmän se, että mies hoitaa sairastavia lapsia kuin se, että lässyttää yhdentekeviä kuvotuksen aikana.
65
Minulle ei tullut edes pieneen mieleen, että joku edes kirjoittaisi pahoinvoinnista. Se on sentään niin mitätön asia, etten kerta kaikkiaan kuvitellut, että kukaan tekisi niin pienestä asiasta noin ison haloon. KASVA AIKUISEKSI!!!
65
Eikö tämä ole aika henkilökohtaista?? Vaikka SINÄ et piittaisi pätkääkään yleisestä kohteliaisuudesta tai huomaavaisuudesta, joku toinen nainen saattaa piitatakin! Ja jokaisessa parisuhteessa kumppanien voi odottaa tuntevansa toisensa niin hyvin, että tietävät mistä toinen osapuoli pitää, mitä hän arvostaa, odottaa jne.
SITÄ ET SINÄ PÄÄTÄ MEIDÄN KAIKKIEN PUOLESTA 65! >Vitun dorka (anteeksi kielenkäyttöni).
/AP
hössötystä tms, mutta tuo mies on kyllä keskenkasvuinen kloppi, joka välittää vain itsestään.
Enkä minä ole heistä myöskään tänne kirjoittanut.
Minun puolestani saa odottaa ihan mitä lystää. Mutta se että siitä ruikuttaa nettiin tai jatkaa sen ruikuttamisen kanssa täällä onkin eri juttu. Ja kaipa sinä siihen kommentteja halusit, kun asiaa täällä pällistelit??
Vitun kehittymätön, aivoton, lapsellinen, tirkistelevä dorka olet itse. Pardon my French vaan.
65
tekemistä raskauden kanssa. Puolisoaan rakastava ihminen ei käyttäydy noin.
oma, mutta toisaalta teet siitä mielipidegallupin, jossa vaadit itsellesi kannatusta?
Vierailija:
Eikö tämä ole aika henkilökohtaista?? Vaikka SINÄ et piittaisi pätkääkään yleisestä kohteliaisuudesta tai huomaavaisuudesta, joku toinen nainen saattaa piitatakin! Ja jokaisessa parisuhteessa kumppanien voi odottaa tuntevansa toisensa niin hyvin, että tietävät mistä toinen osapuoli pitää, mitä hän arvostaa, odottaa jne.SITÄ ET SINÄ PÄÄTÄ MEIDÄN KAIKKIEN PUOLESTA 65! >Vitun dorka (anteeksi kielenkäyttöni).
/AP
Pardon my French on idiomi (ei idiootti, joka lienee sinulle tutumpi sana, öö, öö...) ja tarkoittaa juuri samaa kuin tuo ap:n lässytys kielenkäytöstä.
82
Olen vain korjannut sinun vääränlaista suhtautumistapaasi ja kummallisia yleistyksiäsi.
/AP
Jatkaa vain toisten asioiden penkomista tirkistelynhalussaan!
Vierailija: