Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mieleenpainunein juttu, minkä joku on sinulle järjestänyt?

Vierailija
20.07.2007 |

Minä aloitan, ja ekalla joka tuli mieleeni. Vuosia sitten olin ulkomailla töissä, syksyllä tätini tuli ystävättärensä kanssa käymään. Heillä oli KAIKKI rapujuhlajutut mukanaan (paitsi paahtoleipä), ja järjestivät hotellinsa parvekkeella minulle omat rapujuhlat. Olivat kantaneet kaikki koristeet, ravut, pikkupulloja erilaisia akvaviitteja sun muita mukanaan, ja niin etelän illassa nautittiin ravuja ja laulettiin juoma-lauluja. On jäänyt upeana juttuna mieleen!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en muista, että kukaan olis järjestänyt mulle mitään. Siis ihan vaan minulle juhlaa, yllätystä tai muutakaan.

Vierailija
2/9 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yllätti täysin mut. Oli varannut liput Madonnan konserttiin Bostoniin. Lennettiin Nykkiin, ajettiin vuokratulla autolla Bostoniin pariks päiväks, käytiin konsertissa ja ajettiin takas New Yorkiin kolmeks päiväks. Hotelli oli kerrassaan upea ja matka kaikin puolin onnistunut. Mies oli sopinut mun selän takana lasten hoidonkin valmiiksi, eli pääsimme kahdestaan reissuun. Teki todella hyvää koska kuopuksen kanssa oli ollut aika rankka vuosi takana (paljon valvomista).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä olivatkin kaikki ystäväni, olivat leiponeet ja ostaneet hienon yhteislahjan.

Vierailija
4/9 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen järjestänyt miehelleni jos vaikka mnkälaisia juttuja, nytkin lähdetään elokuun alussa kahdestaan kaupunkilomalle. Oli pakko kertoo et lähdetään, et pyytää töistä vapaata, muttei tiedä mihin mennään, millaseen hotelliin jne. Lasten hoidotkin oon järkännyt. Voi kun sekin edes joskus mulle tekis tollasia, huokaus...

Vierailija
5/9 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotikaupuunkiimme ystäväni syntymäpäiväjuhlille. Siskoni oli tarkoitus olla ilta poikamme kanssa, ja meidän tarkoitus tulla ajoissa kotiin. Vaan siskoni antoi lähtiessämme repun käteen, siskon mies vei meidät hotelliin, jossa saatiinkin olla kahdestaan koko yö! Tulivat vielä aamulla hakemaan, repussa oli pieni kuohari ja aamuksi " selviytymispaketti!! Oli ihana yllätys!

Vierailija
6/9 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa että sä osaat järjestellä tollasia ylläreitä miehellesi. Voi kun itsekin osaisi (Mä olen siis se Madonnan konserttiin päässyt). Mies yllättelee monesti erilaisilla reissuilla mutta harmittaa todella paljon etten itse oikein osaa vastaavaa tehdä hänelle. Yllättelen sitten muuten...

Oletko yhtään keskustellut asiasta miehesi kanssa taikka vihjaillut että olisi sitä kiva yllättyä itsekin joskus?

Vierailija
7/9 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on tyyppinä vähän jähmeä järjestään mitään, mä taas niin nopea liikkeissäni, et kun alan miettiin ja suunnitteleen jotain, niin se on sit menoa...Tosin ei taida tajuta sitä et mulle kelpaisi paljon pienemmätkin yllärit, ei tarvii olla mikään suuren suuri juttu tai matka. Tai sit oon opettanut sen liian hyvälle, tyyliin " miks järkätä mitään kun vaimo kumminkin taas jo kohta jotain järkkää..."

Vierailija
8/9 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun isi tulikin yllärinä hakemaan pph:sta (vanhemmat eronnut ), vaikka äiti tuli yleensä.

mun mies teki mulle aamupalaa ekana aamuna kun oltiin tavattu. se pilkkoi mulle vihannekset riviin ja osti soijajuomaa. olin otettu, kukaan mies ei ollut mua ennen hoitanut niin..

aika pieniä nää mun mieleenpainuvat jutut., muuten onkin tullut paskaa niskaan... nim. kipeenä kotona ja itsesäälissä

Vierailija
9/9 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi exän luona sopimassa lasten tapaamisista jne uudelleen, ja oli siinä sivussa mennyt sänkyyn tämän exän kanssa. Exä soitti minulle muutaman viikon päästä ja kertoi, mies vahvisti tämän sitten siitä viikkoa myöhemmin.