Lue keskustelun säännöt.
keliakia todettu 3 vikkoa sitten.. onko kohtalotovereita?
Kommentit (2)
Ehkä väärä sananvalinta.
Mutta onhan tässäkin totuttelemista, ois ollu kiva kuulla kokemuksia ja ehkä vinkkejä.. Mutta taidat olla liian väsynyt tai muuten vaan ärtynyt? :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
t. keliaakikko (kohta 7 vuotta)