Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa voimia uskoa tulevaan että joskus olen vielä onnellinen ja mulla lapsi!

Vierailija
12.10.2008 |

Nyt tuntuu niin toivottomalta, ei oo miestä ei mitään. Ajelehdin yksin.On mulla vielä aikaa en vain jaksaisi odottaa enää monta vuotta.Haluaisin tehdä unelmista totta jo huomenna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen että valoa näkyy, ehkä saan kauan kaivatun lapsen, en huomenna mutta joskus.t.adoptiojonossa venaava mamma

Vierailija
2/6 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin oon ollut jo vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huomenna heti miestä etsimään.

Koeta kerran iskeä juuri päinvastaisia miehiä kun ennen. Jospa juuri sieltä löytyisi se sinua palvova prinssi?

Vierailija
4/6 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti saat mitä elämässä ikinä tahdot! Tsemppiä sinulle ja usko itseesi!

Vierailija
5/6 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut joku, jota olen vähän vakituisemmin tapaillut. Sitten tapasin miehen, josta tuli ystäväni. Teimme kaikkea muuta kuin sänkyjuttuja yhdessä ja vaikken ollut häneen ihastunut, huomasin, että rakastuin pikkuhiljaa kuin vahingossa häneen. Saimme sitten vähän vahingossa sen lapsenkin kuin olin jo yli 35-vuotias, joten yritän vain sanoa, että vaikket etenekään elämässäsi kuten tuntuu, että kaikki muut etenevät, ei se tarkoita, ettet sinäkin saa perhettä ja onnea.

Vierailija
6/6 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele tuntemaan itsesi ja rakastamaan itseäsi. Opettele nauttimaan omasta seurastasi. Toki ihmisellä saa olla haaveita ja tulevaisuuden suunnitelmia, mutta niiden ei saa antaa ottaa nykyhetkeä valtaansa. Sitten kun sä opit, sä olet valmis jakamaan elämäsi toisen ihmisen kanssa ja ehkä niitä lapsiakin jossain vaiheessa siunaantuu. Mutta jos sä tuijotat jokaista kaksilahkeista "vauvankiilto" silmissä, miehet juoksee kerran vilkaistuaan karkuun sua niin lujaa kun pystyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan