Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kätilöopisto vai naistenklinikka?

19.07.2007 |

Odottelen kolmatta lasta (tosin vasta hiljattain plussanneena) ja päässä pyörii kaikenlaisia ajatuksia, esim. synnytyssairaalan valinta ;)

Meillä esikoinen syntyi Kättärin Haikaranpesässä, toinen lapsi Kättärillä tavallisella osastolla. Haluaisin nytkin Haikaranpesään, mutta hyvin todennäköisesti en pääse, koska minulla on perussairaus (silloin ei pääse).

Eli Kätilöopisto vai Naistenklinikka? Kertokaa kokemuksia!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tätä kolmatta odottelen alkumetreillä. Oon synnyttänyt edelliset Kättärillä tavallisella synnärillä. Kaikki on mennyt mukavasti ja hyvin, olen ollut tyytyväinen. Kolmatta kuumeillessa jo ajattelin, että voisin käydä kokeilemassa naikkaria ihan vaan kokemuksen vuoksi ;) Joiltakin kavereilta oon kuullu, että siellä " tavallinen" synnytäjä on kokenut olevansa hieman huonommassa asemassa, kun naikkarilla on paljon " ongelma" synnyttäjiä. No, täytynee kuitenkin kokeilla :)

H-M rv 7+

Vierailija
2/2 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt esikoisen Kättärillä ja kuopuksen Naikkarilla, kun asuinpaikka vaihtui välillä. Molemmat riskisynnytyksiä ja kummallakin kerralla jouduin olemaan useamman viikon osastolla ennen synnytystä. En voi pistää kumpaakaan paremmaksi, kummassakin upea henkilökunta ja olot periaatteessa ihan samanlaiset. Kättärillä ehkä hieman kodinomaisemmat olot, mutta Naikkarilla tuli turvallisempi olo - johtuu ehkä siitä että siellä on enemmän riskisynnyttäjiä ja osataan hoitaa niitä paremmin. Mutta siis ihan yhtä hyvä mieli on molemmista paikoista jäänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla