Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla menkat pari päivää myöhässä, raskaustestiä en ole vielä ostanut mutta

Vierailija
19.07.2007 |

ei varmaan kannatakaan sillä MITÄÄN oireita ei ole! Ei ole rinnat kipeä tms. ja mulla on kahdessa raskaudessa näin ollut heti alussa. Vai voisiko ollakin oireeton raskauden alku? Ei kyl ole menkkamaisiakaan oireita pahemmin, välillä juilii oikean munasarjan kohdalta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja " pelkäsin" , että olin taskaana, menin ja ostin testin ja negaa se oli! En todellakaan toivonut raskautta, testin tekemisen jälkeen 3 vrk ja menkat alkoi! Onneksi! Mutta selkeitä (?) oireita oli, rintoja aristi,ihan kuin aiemmissa raskauksissa. Mutta kai se oli se " pelko" et jos kuitenkin, nii sai kuukautiset " jumiin" muutamaksi päiväksi! Ei se testi paljoo maksa, alta 5 euroa, ja saa selvyyden, tarkkoja ne on!

Vierailija
2/3 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisenlainen tilanne.. Tavallaan menkoista on jo niin kauan (2 lasta syntynyt 2 vuoden sisällä ja olen imettänyt kumpaakin vuoden.. eli menkat ollut 4 vuoden aikana 3 kertaa..)

Siis tavallaan tiesin olevani raskaana, vaikka mitään oireita ei ollut.. :) ja olinkin.. hih. Testin tein kolmentena päivänä menkkojen oletetusta alkamisesta ja tuli heikko viiva.. Eilen neuvolassa kuunneltiin sydänääniä.. :) rv12!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

toisenlainen tilanne.. Tavallaan menkoista on jo niin kauan (2 lasta syntynyt 2 vuoden sisällä ja olen imettänyt kumpaakin vuoden.. eli menkat ollut 4 vuoden aikana 3 kertaa..)

Siis tavallaan tiesin olevani raskaana, vaikka mitään oireita ei ollut.. :) ja olinkin.. hih. Testin tein kolmentena päivänä menkkojen oletetusta alkamisesta ja tuli heikko viiva.. Eilen neuvolassa kuunneltiin sydänääniä.. :) rv12!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä