Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua luullaan ulkonäköni perusteella teiniäidiksi, mikä neuvoksi...

Vierailija
18.07.2007 |

Harmittaa, kun aina saan kuulla kommentteja, että miten noin nuorella on jo lapsia. Itse olen 28v. ja minua luullaan teini-ikäiseksi ulkonäköni perusteella, sillä olen pieni ja hoikka, minulla on pitkät hiukset. Pukeudun normaalisti. Siis asiaa kommentoidaan ennen kuin ehdin mitään koskaan sanoa, eli kyse ei ole jutuistani tms. vaan ilmeisesti ulkonäöstäni. Minulla on elämä kunnossa ja lapset siistit ja hyvin käyttäytyvät. Mikä neuvoksi?Mitä voisin sanoa tai tehdä tilanteessa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä niin kuin elät jos kerran kaikki asiat on kunnossa ja anna tuntemattomien ajatella mitä lystäävät.

Vierailija
2/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jopa naurettu päin naamaa, ai että, sulla 6-vuotias lapsi... Hehheh, tosi hauskaa, en ollut edes teiniäiti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen 28v ja tukka on lyhyempi ja painan 10 kg enemmän. Tukkaa kasvatan ja laihdutan, joten kohta alan taas näyttää ihan teiniltä. En nytkään näytä ikäiseltäni, vaan jotain 20v, mutta kun kiloja lähtee niin sitten varmasti nuoremmalta. Olen lyhytkin niin se vielä lisää sitä, että luullaan nuoreksi.

Ei kuitenkaan minua haittaa, että nuoreksi luullaan :)

Vierailija
4/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan ärsyttää tuollaiset kommentit, kun tulee itselleni jotenkin vajaa olo niistä. Ei minulla ole mitään nuoria äitejä vastaan, vaan kun en ole edes niin nuori äiti ;)

Vierailija
5/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 26v ja lapsista vanhin 4,5 ja toka 2v ja tosiaan luullaan jopa 17v!!

Vierailija
6/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ikä on 33v.

Vierailija
7/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että katos kuinka lapsella on lapsi elämäsi pilannut lapsena miten noin nuorella on jo lastenvaunut nykyään tehdään lapsia nuorea. Ne satuttavat

Vierailija
8/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuka pystyyn vain ja hymyile, jos kuulet kommentteja.

Vierailija
9/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se että aina pitää todistella olevansa hyvä ja kunnon äiti jne. Varsinkin kun esikoinen meni syksyllä kouluun piti todella todistella niin opelle kuin terkkarillekin että juu, en ole 18v vaan todella jo 30 ja ammatin omaava, työssäkäyvä, lapsista huoltapitävä. Rasittavaa, vaikka ei niin väliä sitten kun ihmiset tuntee.

Vierailija
10/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin niinpäin että luullaan nuoremmaksi kuin esim. 10v vanhemmaksi.

Paras oli kyllä kun tuntematon mies luuli minua yläasteelaiseksi, ikää mulla oli tuolloin 28v ja 2 lasta..

Vierailija
11/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaveri 28v ja hänellä on sisko 38v. Monet luulee näistä siskoksista, että nuorempi olisi se vanhempi. On niin vanhan näköinen, kun on tukka aina miten sattuu ihme ponnarilla ja ylipainoa on 30kg. Vanhempi sisko on hoikka ja tukka aina hyvin.

Vierailija
12/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miksi ihmeessä minun pitäisi todistella tuntemattomalle olevani hyvä äiti, koska näytän vielä lapselta? Juuri noin olen yrittänyt ajatella ja kohteliaisuutenakin ottaa. Pitää varmaan alkaa lihottamaan ja leikata tukka. ;D

Vierailija
13/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivon, että saisin vähän ikävuosia kasvoihini, ennen kuin menen parin vuoden jälkeen hoitovapaalta työnhakuun. Voisi auttaa kummasti minun alallani.

Muutenhan tämä ulkonäkö on niin kuin lottovoitto. Meillä sukuvika. Minun äitini näyttää 60-vuotiaana aivan upealta! On muuten harvassa ne 60-v ladyt jotka kääntää nuorten miesten päät ;)

Vierailija
14/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja papereita joutuu harva se päivä näyttämään jos tupakkia kiskalta hakee. jos asia sua todella häiritsee niin täältä saa varmaan hyviä vinkkejä pukeutumiseen ja uuteen hiustyyliin, ropisee jakkupuvusta ja tanttahiuksista 10vuotta lisää. ihan miten haluut, onneksi itsellä tarpeeksi hyvä itseluottamus ettei tollasesta asiasta tarvitse surkutella..

Vierailija
15/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen nuori äiti -jutut vielä jaksaa, mutta töissä on vaikea saada uskottavuutta, kun näyttää samalta kuin 10 vuotta nuoremmat, juuri valmistuneet.

Vierailija
16/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tosiaan välittää. Minun äidilläni on sama juttu, tosin hänelle niitä kiloja on hiukka liikaa kertynyt, mutta lääkärikin oli kirjoittanut kuulemma, että ikäisekseen hyväkuntoinen nainen ;) Ja mummollani ei ollut rypynryppyä.

Vierailija
17/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo työasia on ihan totta myös. Tuntuu, että töissä saa tehdä ylimääräistä uskottavuutensa eteen ja myös siellä ollessani raskauttani kommentoitiin hyvin monella tapaa ja onpa joskus kysytty, että miten olet ehtinyt jo valmistua vai oletko joku harjoittelija.

Vierailija
18/18 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 27 ja kaksi lasta. Mua ärsyttää eniten se tytöttely. Töissä mua ei otettu tosissaan ja mun esittämät ehdotukset siivutettiin. Sitten kun samaa esitti miespuolinen hieman vanhempi henkilö, niin johan oli hänellä selkääntaputtelijoita. Hyvä, että mun muutosehdotukset meni läpi, mutta olisi kiva, että minutkin otettaisiin joskus tosissaan. Samaa olen nyt kohdannut äitinä. Ohikulkijat alkavat avautumaan nuoresta äidistä ja elämän rankkuudesta. Mielestäni olen sopivan ikäinen, minulla on ihanat lapset ja elämäni on todella mukavaa.