Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitaja, joka osallistuu usein toimenpiteeseen nimeltä abortti voi vastata hetken aikaa.

Vierailija
18.07.2007 |

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

molemmat tehtiin viikoilla 12-13.

ensimmäisellä kerralla oli normaali, yhden lapsen raskaus,

ja toinen abortti vuoden kuluttua oli kaksosraskaus.

lääkäri halusi ultrata ne kaksoset, ja näytti minulle, kuinka toinen uinui levollisesti, ja toinen tanssi haarahyppyä.. ilmeisesti se lääkäri ei ollut abortin kannattaja, kun näytti sikiöt elossa minulle.. ja sai aikaan hirvittävät tunnontuskat, vielä tänäkin päivänä muistan tunteen.

ja varmaan ap näkee samalaisia, pieniä ihmisenalkuja. että se siitä, kun joku väitti näkyvän vain veristä vuotoa... ihmisiä siellä näkyy.

Vierailija
42/69 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

molemmat tehtiin viikoilla 12-13.

ensimmäisellä kerralla oli normaali, yhden lapsen raskaus,

ja toinen abortti vuoden kuluttua oli kaksosraskaus.

lääkäri halusi ultrata ne kaksoset, ja näytti minulle, kuinka toinen uinui levollisesti, ja toinen tanssi haarahyppyä.. ilmeisesti se lääkäri ei ollut abortin kannattaja, kun näytti sikiöt elossa minulle.. ja sai aikaan hirvittävät tunnontuskat, vielä tänäkin päivänä muistan tunteen.

ja varmaan ap näkee samalaisia, pieniä ihmisenalkuja. että se siitä, kun joku väitti näkyvän vain veristä vuotoa... ihmisiä siellä näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortit tehtiin miehen painostuksesta, sekä yksilapsi, että kaksoset.

kaksosten abortoinnin jälkeen pakkasin laukkuni ja lähdin.

kadun vaan lopun ikääni, etten ollut tarpeeksi vahva vastustamaan miestä. .. sekä sairaalan jotain sosiaalitanttaa--olin jo päättänyt, että jätän miehen ja elän kaksosten kanssa yksinäni, mutta mies ja tämä sosiaalitantta puskivat päälle ja jyräsivät. sosiaalitantan painostus oli että en millään voi selvitä kahden lapsen kanssa yksin, plaa...

nyt, jos tapahtusi kyseinen asia uudelleen, olisin tarpeeksi vahva, kukaan, ei kukaan, pakota minua aborttiin. ikinä.

Vierailija
44/69 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

abortit tehtiin miehen painostuksesta, sekä yksilapsi, että kaksoset.

kaksosten abortoinnin jälkeen pakkasin laukkuni ja lähdin.

kadun vaan lopun ikääni, etten ollut tarpeeksi vahva vastustamaan miestä. .. sekä sairaalan jotain sosiaalitanttaa--olin jo päättänyt, että jätän miehen ja elän kaksosten kanssa yksinäni, mutta mies ja tämä sosiaalitantta puskivat päälle ja jyräsivät. sosiaalitantan painostus oli että en millään voi selvitä kahden lapsen kanssa yksin, plaa...

nyt, jos tapahtusi kyseinen asia uudelleen, olisin tarpeeksi vahva, kukaan, ei kukaan, pakota minua aborttiin. ikinä.

Vierailija
45/69 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaita päätöksiä elämässä..

Vierailija
46/69 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hän ajattelee abortoidun sikiön isästä.

Miksi niin moni mies jättää naisen pulaan kun nainen tulee raskaaksi?

Miksi ap:kin tuntuu vain syyllistävän naista?

Miksi naisen pitäisi tuntea syyllisyyttä koko ikänsä, eikä miehen?

Mies voi jatkaa elämää vapaana, koska sehän ei häntä koske. Näinhän se menee.

Vierailija
47/69 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olessani 16 vuotta ja ärsyttää ajatella että joku abortin tehnyt hoitaja on kokenut, että en olisi saanut aborttia tehdä. omasta mielestäni kuitenkin abortti oli minulle sekä syntymättömälle alkiolle hyvä asia.

Vierailija
48/69 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle se tehtiin vasta aivan viimeisellä viikolla. tiesin raskaudestani jo silloin, kun kuukautisten alkuun oli vielä 1-2vk aikaa. edes raskaustestiin en päässyt terveyskeskukseen.

jouduin vielä johonkin käännytys juttuun. tämä kaikki vei niin paljon aikaa, että abortti tehtiin viime tingassa. abortti olisi voitu tehdä jo raskausviikolla rv 6, mutta ei tehty, pitihän minua käännytellä ja asian kanssa vitkuteltiin kokoajan.

abortti tehtiin 24v. takaperin. toivottavasti asiat on muuttunut. olin silloin 17v.

mitään syytä tuolle vitkuttelulle ei ollut.

Vierailija
49/69 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka edelliselle tyttöystävälle oli tehty abortti ja hän oli kyllä pahoillaan tapahtuneesta. Olivat silloin liian nuoria pitämään lasta. Oli siis murheellinen juttu myös pojalle.

Vierailija
50/69 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada henkilökunnalle oikeuden kieltäytyä aborttien tekemisistä

Vierailija
51/69 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö työtäsi mielelläsi ?

Nautiko työstäsi ?

Vierailija
52/69 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos abortoitu sikiö elää, niin onko totta että ne " jätetään kuolemaan" , jos kerran on päätetty abortoida? Esim jos on kysessä lähemmäs (olikos se) rv 22 abortoitu sikiö..

Vierailija
53/69 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan TEO:n laillistama juttu.

Vierailija
54/69 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI, en ole nähnyt ns. elävänä syntynyttä sikiötä, mutta olen nähnyt sikiöitä viikoilla 6-17 pyörimässä vatsassa. Tämän jälkeen ne sieltä poistetaan. Hiukan hankalalta tuntuu olla näissä toimenpiteissä kun tietää, että jonkun kuukauden kulutta naisella olisi vauva sylissä. Raiskaustapauksissa abortti on kait ok tai jos sikiöllä on jo todettu paha kehitysvamma, suunnilleen, että eläisi muutaman kuukauden tuskien kanssa ym.. Ap.

Vierailija
55/69 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, itse en tekisi aborttia kun olen nähnyt homman, ennen mulla oli erilainen mielipide. En ylpeille työnkuvalla kavereilleni ja mieluummin jättäisin osallistumatta toimenpiteeseen, mutta en voi kieltäytyä, kuuluu työnkuvaan. Ap.

Vierailija
56/69 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat tolla pyörimässä vatsassa?

Vierailija
57/69 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko olla töissä paikassa jossa niitä tehdään.

Vierailija
58/69 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen äiti ei todellakaan ole omille lapsilleen se paras äiti. Vaikeista vammoista ja raiskaustapauksista puhumattakaan.

Vierailija
59/69 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun pitäisi irtisanoutua sen takia.

Pakko on vaan hengittää, syöminen ja asuminen on turhaa ylellisyyttä niinkö? Ei se meille kaikille ole niin helppoa vaihtaa hommaa tuosta vaan, hyvä jos sinulle on.

ei -ap.

Vierailija:

Ei ole mikään pakko olla töissä paikassa jossa niitä tehdään.

Vierailija
60/69 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aborton laillisuus on hyvä asia monestakin syystä, mutta varmaan aika monella naiselle ja tytölle tekisi hyvää nähdä millainen sikiö on missäkin vaiheessa ja se kuinka ne elävät mahassa ennen toimenpidettä...Tuntuu että monen mielestä ennen rv 12 sikiö on vaan joku eloton klimppi, ja rv 12 jälkeen vasta elävä..