saako koulusta uudet todistukset hävinneiden tilalle? lukio/ammattikoulu?
Kommentit (15)
tottakai ne saa, monellakin varmaan mennyt kaikki esim tulipalossa
pakkohan ne jostain on saada, jos olisivat esim tulipalossa menneet. apua apua!
huomenna meinaan soittaakin, kyselen nyt vaan ekana täältä jos vaikka jollain ois parempaa tietoa
ap
Hommataan kodin kansio ja sitten jokaiselle tärkeälle paprulle oma välikkönsä sinne. On sopimukset, todistukset jne. Kannattaa opettaa myös lapsilleen, voivat itse säilöä koulutodistuksensa viimeistään yläkoulussa.
mitä jos se kodin kansio palaa tulipalossa niinkuin koko hela huusholli?
Mutta todella tärkeät paperit voi säilöä tiiviissä muovikuorissa jääkaapissa. Eivät kostu, mutta tulipalossa eivät myöskään pala.
voi vitsi ku oon ollut huolimaton. tosin enemmän niitä katos ennen. nyt aika hyvin tilanne jo kuosissa ;D ja mä oon muutenkin ihan huolimaton ja kaikki katoo ja koti on välillä ku huvikumpu!
eli ap - riippuen koulusta, saat kyllä. soittele sinne. en tiiä maksaako. mun ei maksanut.
ps. ja ajatelkaa; mua ei edes harmita ettei mulla on kodinkansiota jääkaapissa tiiviissä pussissa!!!!!!! HAH HAA!!! te ootte ihania.
Päästötodistus? Juu, millaisiakohan päästöjä siellä koulussa mitattiin?
minäkin tilasin ne 10 vuotta kirjoittamisen jälkeen.
en nyt kyllä kuolemaksenikaan muista mistä, mutta soita vaikka ylioppilaidenkeskusliittoon.
...luulisin todistusten ja muiden löytyvän arkistoista vaikkapa kouluvirastosta tms. kunnan laitoksesta vaikka ei itse koulusta sanottaisi yhtään mitään.
Vierailija:
Päästötodistus? Juu, millaisiakohan päästöjä siellä koulussa mitattiin?
vitsi mitä saivartelijoita te ootte? vai ootteko _oikeesti_niin_ tyhmiä ettette tosissaan tajunneet mitä tarkoittaa päästötodistus?? jos tajusitte, niin mitä v_t_n väliä mitä sanaa siitä käyttää? tsiisus teillä on köyhä elämä.
ja jos ette tajunneet tota yhtä sanaa tossa välissä (kuuluu samaan sivistykseen ku päästötodistus), niin välistä jäi kirjaimet i ja u.
12
Parhaiten tiedät, kun soitat koululle, kyllä siellä voi reksi olla paikalla kesäaikanakin.