Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuli joku aivovaurio! Jos pöytä on 130x80 niin minkä kokoisen pöytäliinan ostan?

Vierailija
18.07.2007 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää haluamasi roikkumispituus pituuteen ja leveyteen, joka puolelle pöytää. Se on niin yksinkertaista.

Vierailija
2/2 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosiaan siitä kuinka paljon haluat liinan reunojen roikkuvan yli. Jos kyseessä on keittiön pöytä tms. jota paljon käytetään noi antamani mitat on mielestäni ok. Jos kyseessä olkkarin " parempi" pöytä, niin voit ottaa hiukan isomman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan