Lue keskustelun säännöt.
tuli joku aivovaurio! Jos pöytä on 130x80 niin minkä kokoisen pöytäliinan ostan?
Kommentit (2)
Riippuu tosiaan siitä kuinka paljon haluat liinan reunojen roikkuvan yli. Jos kyseessä on keittiön pöytä tms. jota paljon käytetään noi antamani mitat on mielestäni ok. Jos kyseessä olkkarin " parempi" pöytä, niin voit ottaa hiukan isomman.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lisää haluamasi roikkumispituus pituuteen ja leveyteen, joka puolelle pöytää. Se on niin yksinkertaista.