Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KIVA KIVA KIVAAAAAAA! Olen odottanut tässä kolmisen viikkoa

Vierailija
18.07.2007 |

et saan liitolta rahaa ja käynyt vähän väliä tilannetta tutkailemassa netin kautta. Ja nyt ***kele on tiltannut se heidän idiootti palvelunsa joten en pääse sieltäkään enää näkemään ¤##¤***

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä et mua ärsyttää kun homma ei toimi! Olen kesän lomautettuna ja hain kesäkuulta päivärahaa eikä mitään tietoa maksupäivästä edelleenkään ja vastaavassa tilanteessa olevat työkaverini ovat omista liitoistaan saaneet jo ajat sitten.

No turha tietysti täällä on asiasta meuhkata mut ottaa vaan päähän kun asia ei etene!!!

Ja vielä jos asia ois toisinpäin eli ois jäsenmaksut maksamatta ni voi jestas kyllä otettaisiin nopsaan asia esille.

ap

Vierailija
2/4 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ole tullut jotain sekaannusta tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansiosidonnaista odotan minä liitosta ja tilanne vaan on tällä hetkellä niin tiukka että saisivat jo tulla. Ap, soita sinne niin ei tarvi kiukutella. Omassa liitossani kesällä toiminnassa vaan se palvelunumero josta kysellä asioista.

Vierailija
4/4 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittelepa myöhemmin uudestaan kun on niin pitkät jonot nyt tai voinhan mä sut sinne jonon jatkoksikin laittaa! Niin et ei sinne helpolla perille pääse.

Onneks työt taas alkavat piakkoin niin loppuu tää rahan perään huutelu kun sitten taas tietää et palkka tulee aina tiettynä päivänä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan