Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jo on työmarkkinat mallillaan kun kuvat pitää lähettää

Vierailija
17.07.2007 |

kohta jo kaikkiin työpaikkoihin, kun töitä hakee. Enää ei katsota työhakemusta vaan valokuvaa. Joudut heti roskiin jos et ole kaunis pomon silmissä. Jo on touhua!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta säästäähän se aikaa jos valintaperuste on ulkomuoto, ei tarvi turhaan matkustaa haastatteluun.

Vierailija
2/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytäänkö myös kuppikoko ja seksikumppanien määrä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinne otetaan varmaan sit ne rumimmat...

Vierailija
4/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä oikeasti kiinnosta oletteko ihqsexyjä vai ette. Toopet.

Vierailija
5/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jaksetaan keuhkota päivästä toiseen, miten " kenellekään ei kuulu mitä päälleni puen" .



Kyllä se vain kuuluu.

Vierailija
6/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä vetimissä lapseni puistoon vien...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei oo kuvaa ni pitää olla TODELLA mielenkiintoinen hakemus ettei joudu roskikseen..joissain paikoissa ne kuvattomat menee automaattisesti roskikseen..

Vierailija
8/9 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt tarvii,uskokaa vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meille ainakin sanottiin, kun olin Fonectalla töissä.

Pärstäkerrointa siellä ei kyllä katsottu, työntekijöissä oli jos jonkinnäköistä. Oli puoliksi ulkomaalaisia, suomalaisia muslimeja, kasvonsa onnettomuudessa polttanut, pahasti klenkkaava, pahasta pälvikaljusta kärsivä nainen, jne. Siis sellaisia, joita ei kovin helpolla palkattaisi kasvokkain tapahtuvaan asiakaspalveluun, mutta numeropalvelussa ulkonäkö ei haittaa, kunhan asiakaspalveluluonnetta muuten löytyy :)