Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehelläsi oma kotiavain? Entä saako hän mennä jääkaapille halutessaan, vai pyytääkö sinulta luvan?

Vierailija
17.07.2007 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on löytynyt tossukoita naisia palstalta ylipaljon.

Tsemppiä heille ja voimia vaatia parempaa.

Vierailija
2/17 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten saa toki syödä vapaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssani, mutta on hänellä silti oma avain tänne. menee ja tulee miten sattuu ja ihan röyhkeän itsekkäästi käy jääkaapillakin.

Vierailija
4/17 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran on tukeva, että ruuan saa annosteltuna lautaselle. Vessassa lukeminen kielletty. Jos tulee yöllä liian myöhään niin nukkuu koiran seurana kopissa. Hoitaa kaikki kotityöt lisäksi, minä en ehdi kun istun tässä koneella. Nyt on lasten kanssa pyöräilemässä. Ens viikolla lähtee lasten kanssa mökille, minun saatava omaa-aikaa kun työt alkavat 2 vk päästä.

Vierailija
5/17 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 v ja 3 v eivät ole vielä saaneet omaa avainta.

Vierailija
6/17 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapilla saa käydä, jos tuo mulle samalla jotakin myös.

Vierailija
7/17 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te ymmärrä, ettei mies PYSTY itse päättämään, mikä ruoka on hänelle hyväksi! Eihän mies voi pompottaa teitä miten haluaa, kuka teillä oikein päättää?

Sitä paitsi suurin osa miehistä kokee itsensä turvattomaksi, jos ette päätä heidän puolestaan, milloin syödään ja mitä.

Ruokaa tarjolle vain ruoka-aikana ja muulloin ei mitää välipaloja, niin johan alkaa ruoka maistua. PISTE.

Vierailija
8/17 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies syö vain lihapiirakoita ja hampurilaisia jos saa itse valita. Ja jos kysyn mitä ruokaa huomenna syötäisi niin hän hermostuu ja panikoi kun ei osaa päättää.

Vierailija
9/17 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIITSI KASVATTAA miehiään. Meillä ei tulisi kuuloonkaan, että alettaisiin hyppiä miehen pillin tahdissa.

Mutta huomaahan se tuolla kaupungilla, että suurin osa vaimoista on laiskoja ja välinpitämättömiä. Miehillä on isot läskimahat, syövät käristemakkaroita ja juovat kaljaa jatkuvasti, käyttävät rumaa kieltä, pukeutuvat huonosti eivätkä osaa käyttäytyä kauniisti.

Tietäähän sen, kun ei kotona ole minkäänlaista kuria tai johdonmukaisia sääntöjä.

Miehen kuuluu näkyä, mutta ei kuulua!

Vierailija
10/17 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita saa ottaa halutessaan. Ihan mitä tahansa ei siis saa ottaa! Naapureiden kanssa olemme sopineet, jos en ole kotona päästämässä miestä sisään, tai emme ole yhdessä liikkeellä, mies voi odotella naapurin terassilla minua. -ap

Vierailija
11/17 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista harjoitella miehesi kanssa sitä naapurin kuistilla olemista, ettei sille sitten tositilanteessa tule paniikkia ja osaa käyttäytyä niin, ettei tarvitse naapurien silmissä hävetä!

11

Vierailija
12/17 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään viihtyy kotona, mutta eipäs tiedä, missä tv:n kaukosäädin on.

Vierailija
13/17 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko portailla/kuistilla jokin tietty kohta mihin on sovittu että saa tehdä, joku pullo esimerkiksi vai olisko parempi laittaa vielä vaippa uloslähtiessä? Entä jos tulee ISOhätä? Meillä on kyllä ihan hyvin menny jos olen kotona muistuttamassa, että " olethan Jouko käynyt välillä pisulla ja kakilla" . Meillä ainakin se unohtuu jos ei muistuta :/

Auttakaa siskot!

Vierailija:

Naapureiden kanssa olemme sopineet, jos en ole kotona päästämässä miestä sisään, tai emme ole yhdessä liikkeellä, mies voi odotella naapurin terassilla minua. -ap

Vierailija
14/17 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapilla saa käydä, lämmintä ruokaa ottaessa pitää kysyä lupa. Jos on hymyillyt oikeen nätisti saa avata television keskellä päivää. Oluttakin saa kesäaikana juoda silloin tällöin. Kaupassa saa käydä, samoin vanhemmillaan, jos on ensin siivonnut keittiön. Kaltaisiinsa nähden kohtalaisen lokoisat oltavat, ei siis juurikaan valita.

Vierailija
15/17 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapista minä annan pitä sopivaksi katson. Aina on vinkumassa jotain välipalaa tai olutta. E-hei. Joku roti se olla pitää. Ja entäpä sen kaverit sitten. Aina on joku naapurin ukko autotallissa kaveeraamassa. Ja tietysti pitäis heillekin saada omat makkarat ja oluet. Ihan ihme porukkaa niiden vaimot. Eikö ne tiedä missä niiden ukot luuraa ja eikö ne saa kotoota tarpeeksi syötävää kun meillä pitää pyöriä ruoka-aikaan? Ihme porukkaa sanon minä.

Vierailija
16/17 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen pistin stopin ja sanoin kylmästi, että nyt ne naiset sitten eivät enää tule, kun eivät osaa olla hiljaa edes yöllä. Vetivät vessaakin yöllä, vaikka meillä mieskin osaa jo öiseen aikaan pissata pottaan, etteivät naapurit häiriinny. -ap

Vierailija
17/17 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä aina myöshästy.

Joka kerta, kun tulee ajoissa, hän saa kivan kannustavan tarran jääkaapiin ovessa olevaan ruudukkoon. Aina kymmentä tarra kohden saa ykkösoluen ja kun sata tarraa on kasassa, saa kotiavaimen.

Ja vastaavasti, jos myöhästyy, takavarikoin häneltä jonkun mieluisan tavaran tai sitten laitetaan rasti yhden tarran päälle. Se kyllä kannustaa ja opettaa noudattamaan sääntöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi