Lue keskustelun säännöt.
Ärsyttää kun koko 48 on liian iso ja 46 liian pieni!
17.07.2007 |
Farkuissa siis. Olen jo laihtunut muutaman kokoa,tavoitteena koko 42/44. Nyt pitäisi löytää bilefarkut,mutta missään ei näytä olevan sopivia,höh!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla