Siis eikö teillä ole mitään rajaa?
Millasia " ihmisiä" te olette kun arvostelette kuolleita lapsia ja heidän vanhempiaan, ja lähes joka päivä täällä saa lukea arvostelua irc-galleria kuvista miltä kukin näyttää!!!! Tämähän on vauva-lehden palsta joten ihmettelen suuresti mikäli olette oikeasti äitejä ja vaimoja " aikuisia" ihmisiä miten julkeatte olla noin kylmiä ja ajattelemattomia? Kuvitelkaahan tilannetta omalle kohdallenne jos esim. lapsenne kuolisi ja teitä atrvosteltaisiin täällä, haukuttaisiin narkkariksi yms PASKAA!!! Tämä palsta saisi joutaa boikottiin niin mieleltään sairasta väkeä tuntuu suurin osa olevan.
Säälin teitä ja teidän vitun pientä maailmaanne jos se " maailmanne" tosiaan on tämä palsta!!!! Millasisi aikuisia lapsistanne mahtaa tulla kun äidit eivät osaa ottaa vastuuta muusta kuin että joka päivä pääsee haukkumaan ja halventamaan muita ihmisiä!
T: Sivusta seurannut
Kommentit (6)
Netissä on kaikkea paskaa. Tämä on varmaan sieltä vähäisemmästä päästä.
ensinnäkin, musta oman elämänsä esitteleminen netissä asettaa jokaisen ihminen myös julkisen arvostelun kohteeksi. Koko IRC-galleria on mielestäni aivan käsittämätön ilmiö, enkä ymmärrä mitä tarvetta se ihmisten elämässä palvelee tapauksissa joissa galleriaan revitellään omasta elämästä ihan kaikki.
Ja kun tähän touhuun on vapaaehtoisesti mukaan lähtenyt, sen saa kyllä mun mielestä luvan silloin myös kestää. Ja ellei kestä, täytyy sitten pysyä poissa paikoista joissa itseä arvostellaan.
Kyllä monella haukkujen saajalla on aihetta mennä syvälle itseensä ja miettiä, MIKSI haluan esitellä koko elämäni tuntemattomille ihmisille???
Minua ainakin sattuu kun ajattelee miltä näistä arvosteltavista tuntuu, ei se jos on galtsussa kuvia tarkoita sitä että niitä pitäisi ruotia täällä. Monella on kuvia siellä siksi että voi pitää yhteyttä kavereihin ja saada uusia ystäviä. Se jos kirjoittelee päiväkirjaa siellä ja kertoo kaiken on eriasia. Mutta ihan oikeasti " aikuiset" AV-laiset, kunnianloukkaus syytteen voi hyvinklin nostaa mikäli toisten nikkiä täällä arvostelette ja toivottavasti joku vielä niin tekeekin. En ymmärrä miksi vauva-palstailla saattaa palstailla näin pimeetä porukkaa????
Kunnianloukkaussyytteen voi nostaa ihan samoin perustein. Monilta se vain tuntuu pääsevän unohtumaan, kun saa nimettömänä kirjoitella. Luullaan, että on oikeus sanoa toisesta mitä tahansa eikä jää kiinni. Väärin.
että elämä hukassa, tarvitsisi jotain mukavaa ja mielekästä elämäänsä. Poikaystävä hänellä ainakin oli, toivotaan että tämä tyttö saa elämästä otteen. Varmaantuo biletys yms. on vain surun painamista pois mielestä.
Tsemppiä *nuud*
Mulle tuli enempi paha mieli, kuin haukkumisol.
Eihän sitä koskaan tiedä milloin itsellä kilahtaa ja silloin ystävä on paikallaan. Tai jos mulla kuolisi lapsi niin varmaan olisin sekaisin.
kuvat jossa olisi kaljapulloja ja vauva samassa olisi jo lastensuojelun paikka.
En ymmärrä
a) niitä, jotka haluavat ruotia tuntemattomien ihmisten elämää netissä
b) niitä, jotka asettavat arkaluontoisimmat ja yksityisimmät asiansakin nettiin kaikkien ruodittavaksi
Tämä nyt saattaa olla ihan mun omaa rajoittuneisuuttani tämä ymmärtämättömyys :)