Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

siis mitähän vittua?!? ov

Vierailija
17.07.2007 |

sain äsken amk hakutoimistosta postia, missä kerrottiin etten ollut päässyt yhteenkään hakemaani amk vaihtoehtoon. Aikuispedagogisen sosiaalityön kohdalla luki E eli HYLÄTTY VALINTAKOKEESSA! Mä en ollut todellakaan huono niissä, sanoin vaan psykologille suoraan ettei tämä ala ole mun unelma tai 1. vaihtoehto. Tekisi mieli soittaa hakutoimistoon ja kysyä, miten olen muka tullut hylätyksi valintakokeessa. Onneksi on kuitenkin unelmaopiskelupaikka, jossa aloitan syksyllä.. Mut ottaa päähän epätietoisuus tosta hylkäämisestä.. Onko kenellekään käynyt näin? Tai tiedättekö tapauksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykologi sanoi mulle että tiedät miten tähän kysymykseen pitäisi vastata, mutta ole rehellinen. Ja minähän olin. Mietin vaan, voiko tuo yksi vastaus HYLÄTÄ koko valintakokeen, joka oli kolmeosainen (psykologiset testit, ryhmätilanne, psykologin haastattelu). ap

Vierailija
2/3 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain hyviä pisteitä kaikista matemaattisista testeistä sun muusta, sisälle olisin päässyt ihan reippaasti. Mutta sain sen hylätyn nimenomaan haastatteluosuuden takia kun menin sanomaan että olen hakenut muuallekin ja että opiskelemaan pääseminen ei ole unelmieni täyttymys. MInut tulkittiin potentiaaliseksi keskeyttäjäksi tuon takia. Kävin kyllä samaisen linjan sitten muualla, valmistuin ajoissa ja olen ollut alan töissä useita vuosia... harmittaa että menin puhumaan liian rehellisiä. Sinne unelmieni linjalle en olisi päässyt koskaan että se siitä ;) Enkä muuten ole ainut joka on samalla tavalla töpeksinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä nähtävästi hait...

Parempi näin, antaa paikka niille jotka

oikeasti hakevat sinne.