Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä sitä ihminen on tyhmä :( parisuhde ja pettäminen

Vierailija
17.07.2007 |

Varsinkin kun molemmat olemme varattuja ja perheellisiä, ei sitä voi olettaa kuin että joku tästä kärsii...itseasiassa monetkin... Alunperin viaton seksisuhde muuttui rakkaudeksi ja nyt sitä rakkautta ihmetellään ja mietitään millä saataisiin homma katki. Aikoinaan sitä ei tullut tehtyä, nyt yritimme viikonloppuna, mutta aivan kauhea ikävä ja mietimme mitä teemme. Onko parempi potea sydänsuruja ja montaa kysymysmerkkiä jos.... koko loppuelämämme ja jatkaa molemmat kurjissa suhteissamme lasten vuoksi.

Elämä on vaikeaa ja kipeää. Tuntuu etten ole kokonainen ilman tuota miestä, silti tilanne tekee niin kipeää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka oma liitto voi toimiakkaan jos sun mielenkiinto on aivan muualla?

Vierailija
2/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

salasuhdetta. Että saisin tuntea tuon kutkuttavan raskastumisen tunteen vielä joskus... Mutta oikastaan toivon vielä enemmän, että säästyisin sellaiselta, sillä minulla on hyvä mies jota rakastan ja mukava perhe jota en halua rikkoa.

Voimia, mitä sitten ikinä päätätkin tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen sattuman summa, että tässä tilanteessa olemme. Itse yli 10 v suhteessa petän ensimmäistä kertaa, tekoa harkitsin kauan...se muhi vaikeuksien kukoistessa. Tarpeeksi kauan kun on oikein kurjaa voi jotain typerää tapahtua ja siitä saa puhtia arkeen. Ylpeä en ole, yritys on kova ja ajatukset vellovat...

Vierailija
4/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

punnitse tarkkaan. Mutta jos avioliitto huono, niin siinä turha kärsiä.

Vierailija
5/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vasta suuteluasteella ihastukseni kanssa. Pahalta näyttää, sillä ajattelen häntä koko ajan... Mieheni ja myös minun hyvä ystävä =(

Vierailija
6/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin vuoden välein saa hakea uuden. Toinen vaihtoehto on alkaa ottaa vastuuta elämästään ja siitä mitä aiheuttaa muille ihmisille.

Vierailija
7/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisitte jotenkin viikon työmatkan järkättyä ja huomaisitte ne huonot puolet käytännössä. Eiköhän romanssi siinä haihdu tai jos ei haihdu, niin sitten ehkä on tarkoitettu toisin.

Mieti myös minkälainen mies pettää vaimoaan tai seurustelee varatun kanssa? Ei ihan ihanne elämänkumppaniksi.

Vierailija
8/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastuin tai oikeastaan rakastuin palavasti useita vuosia sitten ja yritimme 3 vuotta katkaista touhua mutta aina oli niin kova ikävä.

Minä pysyin alkuperäisen miehen kanssa mutta en ole koskaan unohtanut tätä toistakaan.

Taidan tykätä hänestä vieläkin.

Vierailija
9/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskollisuus kuuluisi hänen periaatteisiin