Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huolissani miehestäni

Vierailija
16.07.2007 |

Ollaan muutettu erilleen, avioeroa ei olla hakemassa kumpikaan. Otettiin aikalisä miehen juomisen takia. Viime viikon aikana mies on juonut ainakin viitenä päivänä, mukaan lukien eilisen.

Eilen illalla lakkasin vastaamasta viesteihin ja aamuyöstä oli sulkenut puhelimen kun yritin soittaa. Sen jälkeen ei ole puhelinta auki käyttänyt. Kännipäissään kun on, saattaa tehdä typeriä. Ja olen siksi huolissain... Juoppo kavereiden numeroita tai sukunimiä en tiedä, vain etunimet... Etten voi heihinkään olla yhteydessä. Kunnolliset kaverit eivät tiedä hänestä mitään... Olen TODELLA huolissani ja itkenyt koko päivän.... Mitä minun tulisi tehdä? En enää tiedä itse.... Kotikaupungissakaan ei kantapaikoissa näkynyt, jopa 9tuntia kiertelin paikkoja... Itse olen nyt anoppilassa lasten kanssa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskity lapsiisi, he tarvitsevat sinua oikeasti.

Halaus täältä sinulle.

Vierailija
2/12 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkassa kun ei saa puhelinta pitää, ei voi siis ilmoittaa kenellekään.

Miehellä ei siis välttämättä hätää. Toivottavasti en huolestuttanut lisää. :(

Kyllä ne juopot aina jostain löytyy ja useimmiten ei mitään vakavaa. Viina vie vaan mennessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun pelkään sen tehneen itselleen jotain, sekin on mahdollista...

Vierailija
4/12 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Se edellinen jolla on paaaaaljon kokemusta ja joka pääsi tilanteesta/miehestä eroon.

Vierailija
5/12 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Putkassa kun ei saa puhelinta pitää, ei voi siis ilmoittaa kenellekään.

Miehellä ei siis välttämättä hätää. Toivottavasti en huolestuttanut lisää. :(

Kyllä ne juopot aina jostain löytyy ja useimmiten ei mitään vakavaa. Viina vie vaan mennessään.

Vierailija
6/12 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen... En jaksa tätä epätietoisuutta... Lapset kyselleet isäänsä jo viikon, mies kuulema juo suruunsa. Ei sitä voi lapsille sanoa... Sanoin että on matkoilla... Mutta entä.... jos jotain on sattunut.... Mitä sitten sanon.... Olen isäni (juoppo joo) menettänyt samalla tavalla, siitä tämä pelko.

Vierailija
7/12 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti keksii aina tekosyitä juomiselleen. Miksi sitten silloin joi, kun olitte vielä kotona?

Mutta toivottavasti ukkos kuitenkin löytyy hengissä. Ja sori tylyyteni, kyllästyttää vaan alkoholistit ja heidän ymmärtäjänsä.

Vierailija
8/12 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuluttavaa ja lapsille varsinkin ikävää seurattavaa, kun isä on sekaisin kuin seinäkello ja äidin ajatukset muualla.

Vierailija
9/12 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme ystävää on menettänyt auto-onnettomuuksissa ja yksi hukkunut. Vuoden jaksoin saman katon alla. Ja että kiihkoilijat saa mässäiltävää, mies on vl-perheestä. Itse ei ole uskovainen ollut koskaan.

Vierailija
10/12 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed. viestini ei ollut tarkoituksella niin tyly, kuin miltä saattoi näyttää. Tiedän vaan miten syö voimavaroja, kun tarvitsee miettiä missä mies menee ja onko kunnossa ja missä kunnossa tulee kotiin, jos tulee. Mulla ei onneksi ollut silloin vielä lapsia, mutta voisin kuvitella miten se veisi huomion muualle kuin siihen kaikkein tärkeimpään, eli lasten hyvinvointiin.

Miestä et voi muuttaa, mutta voit muuttaa oman suhtautumisesi. Raskasta varmaan selitellä lapsille, mutta kannattais varmaan kertoa rehellisesti että isällä on ongelma, joka ei johdu millään tapaa teistä kenestäkään ja että isä välittää, vaikkei ole aina paikalla. Tietenkin lasten ikä pitää huomioida, mutta totuus on yleensä paras.

Parasta mitä voit juopolle tehdä on siirtää vastuu sinne mihin se kuuluu. Älä puolustele tai selittele miehen tekemisiä vanhemmille, lapsille, ystäville tai työporukalle.

Jaksamisia! Kyllä se ukko sieltä löytyy.

T: 3, 5 8 ja 14

Vierailija
11/12 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just pääsin eroon tommosesta, vaikka silti huoli ja välitän.

Vierailija
12/12 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanu ihana lapsi, ei terapiaT, aa, klinikka, antabus, ei muutto toiseen kaupunkiin, ei ero.