Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä hintaisia vaatteet on Leppävaaaran Zicossa

Vierailija
16.07.2007 |

käykö siellä hyvin kauppa?

Olen viemässä sinne säkillistä 104-110cm erittäin siistejä pojan vaatteita ja leluja jos otetaan, ja mietin että kannataahan. missään huutonetissä en ala kauppaamaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Zicossa silloin tällöin ja välillä valikoima on mun makuun liian kallista. Esim. jos myy siellä lasten farkkuja, joissa on pinttyneen likaiset polvet, ei kannata pyytää 7 euroa!

Koska provikka on 50%, joutuu jäämään pienemmälle palkalle kuin kirpputorimyynnissä, mutta muista, että myyntityö tehdään sinun puolestasi. Laita sellaiset hinnat millä itse vaatteet ostaisit.

Ymmärrän jos esim. Kinderit mekko on hiukan hintavampi, mutta jos H&M:n vaate on sen hintainen, että alesta saisi vastaavan samaan hintaan, kannattaa miettiä kaksi kertaa.

Ps. taidan tulla katsomaan niitä sun vaatteita Zicoon, kun sen kokoisia juuri meillä tarvitaan.. :-)

Vierailija
2/3 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten käyn piakkoin katsastamassa tarjonnan. Asun itse melkein vieressä. Leppävaaran kirkkoa vastapäätä melkein tien toisella puolella, olisiko tulkinkuja osoite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin vienyt Peikkomuoriin (lopettanut) ja Tuutikkiin (lopettanut) ja siellä myyjä kysyi, että onko hintatoiveita, muuten hinnoitteli itse. Miten sitten Zicossa?

Kun soitin sanottiin että aukeaa taas elokuussa, eli silloin vien tavarat. Saako sinne viedä lelujakin myyntiin? Ainakin pari vuotta sitten mielestäni oli.

Kannattaako sinne viedä siis ihan " käyttövaatettakin" , jolla tarkoitan sitä, että näkee että on käytetty, muta ei rikki, ei tahroja, ei kulahtanut. Olin valikoinut noi siisteimmät, mutta vois kai laittaa sitten muutakin myyntiin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme