Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni väittää, että loukkaannuin turhasta!!! Auttakaa vaikeassa jutussa...

Vierailija
16.07.2007 |

Oltiin mieheni veljen luona ja illalla oli sauna lämpiämässä.

Mentiin ensin naiset saunaan (ja meidän lapset). Miehen veljellä on melko uusi tyttöystävä, joka on yli 10 vuotta nuorempi ja vartalo timmissä kunnossa. Kasvoiltaan kaunis ja tähän asti ollut minusta varsin mukavakin.

Ilta meni hyvin ja oltiin kotona menossa nukkumaan. Juteltiin miehin kanssa vielä päivän tapahtumista. Sitten tuli juttua miehen veljen tyttöystävästä ja mieheni alkoi itsekseen hymyilemään.

Kysyin tietenkin, että mitä hymyilet. Mieheni sitten vähän empi, mutta kysyi sitten että oliko hänen veljensä tyttöystävällä posliini. Olin kuin puulla päähän lyöty. Vastasin hiljaa, että oli. Ja mies vaan sanoi, että arvasin.

Nyt olen todella loukkaantunut miehelle. Mieheni mielestä ylireagoin. Miten asia on???

Ja minulla ei todellakaan ole posliinia, ei ole koskaan ollutkaan. Nyt jäi asia vaivaamaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli jutellut veljen kanssa joka kehunut uuden tyttiksensä ihquu posliinia ja mies kadena halusi tietää pitääkö paikkansa vai rehentelikö veli vaan. leikkaa vaan itsellesikin, sitä se miehesi hinkuu ;)

Vierailija
2/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mekin miehen kanssa puhumme välillä tuollaisia - puolin ja toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilikö miehesi varmasti " aah, ihana nuori posliini" -hymyä, vai olisiko kyseessä voinut olla " puhuikohan se velipoika ihan totta" - tai " tuonkin se on saanut siihen suostumaan, aika poika!" -hymyä?

Vierailija
4/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettaisin meihenikin puhuneen jotain mun alapään kuosista. ja se keksutelun sävy yleensäkin, missä kumppaninen häpykarvat tulee puheeksi... en haluaisi olla sen kohteena. Sinänsä se että miestä kiinnostaa nuori timmi tyttö ei niin haittaisi, saahan sitä mielessään miettiä kaikenlaista kunha pitää selvän rajan mielikuvituksen ja todellisuuden välillä.

Vierailija
5/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kysy veljeltään jos noin haluaa tietää. Mutta älä sä tästä mitään viikon mykkäkoulua sentään vedä:)

Vierailija
6/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olettaisin meihenikin puhuneen jotain mun alapään kuosista. ja se keksutelun sävy yleensäkin, missä kumppaninen häpykarvat tulee puheeksi... en haluaisi olla sen kohteena. Sinänsä se että miestä kiinnostaa nuori timmi tyttö ei niin haittaisi, saahan sitä mielessään miettiä kaikenlaista kunha pitää selvän rajan mielikuvituksen ja todellisuuden välillä.

Vierailija
7/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekään ei olisi vielä sairasta, jos ap:n mies kävisi kuksaisemassa veljensä tyttöystävää, eivät he ole sukua keskenään. Jos toisen naisen alapää tunkee ajatuksiin jatkuvasti, se olisi lähinnä huolestuttavaa.

Vierailija
8/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" en kommentoi" .

oletko joku miehesi piilokamera vai? jos miestäsi ihan oikeasti olisi kiinnostanut veljensä tyttökaverin karvattomuus, olisi hän ihan varmasti käynyt itse toteamassa asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan