Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~**ENSIKOT VKO 29**~~

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Jotenkin tuntuu että kaikki ensikot on lomailemassa kun niin hiljasta täälä palstalla nyt ollut. Mullakin on to vika työpäivä ja sit alkaa neljän viikon loma =)

Ukkokin taas eilen kotiutui pariks päivää.

Sain eilen jonkun ihme inspiksen ja menin liittymään keventäjiin,heh heh. Kyllä vaan,päätin vihdoinkin että kilot lähtee (tai koittaa ainakin lähtee) pois. Just tulin rääkkäämästä itteeni aerobickistä. Nilkka on jo taas ihan hyvä,ei enää tunnu särkevän. Onneks.

Mitäs muuta...hmm...

Ei varmaan sit mitään.Kp:t hitelee jossain 20 tietämillä varmaankin että hiukan yli viikko tädin saapumiseen.

Vilkutuksia kaikille!!

Vierailija
2/10 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Aleidalle super paljon:) Teillähän se vasta nopeesti tärppäskin;) Paljon paljon vauvalimaa ja tarrasukkia matkaan ja mennäänhän sitten tuonne o-puolelle kans.

Täällä kaikki hyvin. Pikkuhiljaa alkaa ees vähän tajuumaan et on raskaana. Onneks vieläkään ei oo mitään kauheempii oloi. Vatsaa vaan vähän nipistelee välillä, mutta se kuuluu kai asiaan. Ihanaa oli tulla tänään kotiin ku keskiviikkona oltiin jo lähdetty reissuun. Hauskaa sielläkin oli mutta kaipasin omaa sänkyä niin hirveesti. Koirat vaan nukkuu ku ne on niin poikki matkustamisesta. Nyt täytyy vissiin mennä antaa pienemmälle haukulle ruoka, joten vilkutuksia kaikille:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tällä Vauvakuume-palstalla porukkaa! Koitin kuitenkin tulkita, että saattaisin sopia mukaan Ensikot-porukkaan, kun miehemme kanssa toivomme saavamme ensimmäisen yhteisen lapsen. Sopiiko liittyä mukaan?

Pieni esittäytyminen lienee paikallaan: Elän uusperheessä, johon kuuluu mieheni kolme lasta: kaksi teini-ikäistä poikaa ja nuorempi tyttö. Lapset ovat aina osan viikosta meillä. Lisäksi meillä pyörii aina silloin tällöin koira, joka on puoliksi minun, puoliksi äitini. :) Vipinää ja vilskettä siis riittää! Nyt olisi toive saada mukaan uusi perheenjäsen. Toivon hartaasti, että vauva ilmoittelisi mahdollisimman pian tulostaan, sillä emme ole mieheni kanssa enää mitään nuoria perheen perustajia: minä 32v ja mieheni 45v. Mutta näitä asioitahan ei voi päättää, toivoa vain...

Onnittelut Butterflylle plussaamisesta!!!

Ja Marzulle tsemppiä laihikselle! Itse myös taiteilen (ja tappelen) painoni kanssa. Noin 5kg on tullut ylimääräistä ja se olisi kiva saada pois, mutta olen päättänyt olla itselleni sen verran armollinen, että kesällä en väkisin yritä laihduttaa. Tosin en kyllä suo yhtään kiloa lisääkään!

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille!

Vierailija
4/10 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Butterfly ja Aleida, onnea!!! Mahtavaa, teidän odotus on nyt sitten alkanut :) Kaikkea hyvää jatkoa ajatellen!

Plussauutiset on aina yhtä iloisia, mutta myönnän, että samalla haikeita omaa tilannetta ajatellen... Mutta, jos muutkin niin miksei myös me jonakin päivänä!

Tylsä alkukierto menossa... Nyt kp 5. Yrityskierto 16 siis alkoi... Huhhuijaa :/ Vihdoinkin sain lääkäriajan varatuksi omaa tilannetta koskien, se on tosin vasta elokuussa. Painelen suoriltaan naistentautien erikoiskääkärille, kun tuo kunnallinen puoli ei oikein innosta. Sen suurempiin tutkimuksiin ei olla vielä valmiita, itse haluan vaan kartoitusta tähän meidän tilanteeseen.

Vaikken olekaan millään tapaa perillä lääketieteestä, niin epäilen mulla olevan jotain häikkää tuon keltarauhasen toiminnassa, kun tiputteluvuoto alkaa pari päivää ennen menkkoja (viimeksi tuhrutti 50 tuntia ja sitä edellisenä kertana jopa 72!). Muuta en keksi, että miksi ei raskaaksi tulo onnistu... Kun kierto on kuitenkin suht' normaali muuten.

Pahoitteluni ikävästä ja omanapaisesta tekstistä... Tulen viimeistään sit lääkäriajan jälkeen kertomaan mitä siellä selvisi! Palstaa lueskelen kuitenkin melkein päivittäin...

-Paula-

Vierailija
5/10 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Jacques75: Tervetuloa joukkoon!! Jos vielä viitsisit käydä laittamassa tuonne esittely pinoon tietoa niin päivittelen sut sitten myös sinne =)

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=10773955&p=2&tmo…

Vierailija
6/10 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä tärppäsi ja kiitos onnitteluista!! :) Nyt vaan pelottaa ja jännittää ihan kamalasti meneekö kaikki hyvin:/ Mutta toivottavasti!

Meinaatko sä käydä siinä alkuraskauden ultrassa yksityisellä? Mä vähän meinasin...maksaa kyllä jonkun 150¿, mutta saisihan siitä ainakin varmuuden..

eipä muuta..pitää tosiaan ruveta höpisemään tuolla o-puolella:)

Vierailija
7/10 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Minä ja kas työkamuu saatiin yhdeltäpomoista pullat ennen kun se läks tänää lomalle =) aikmoinen yllätys oli kun niiltä ei yleensä saa yhtään mitään. Tarkistin tossa just kp:t, 22/29(28) näytti olevan. Toivottavasti täti ei paukkaa sillon kun olen reissussa siskon kanssa.Inhottavaa olla kylässä jos vuotaa.

kävin tossa ostamassa kolme pokkariakin,vähän loma lukemista.

Enköhän tässä viikonlopun aikana vielä täälä piipahda kirjottelemassa lisää.

Vierailija
8/10 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta kun kirjoitan vauvan keskustelusivuille...Olen ihan ulalla noista lyhenteistä mitä kaikki kirjottelee...:)Ollaan yritetty periaatteessa jo syyskuu -05:stä asti jos oikein tarkkoja ollaan..-06 toukokuussa keskenmeno..Mutta nyt pitäisi vaan jännittää että mitä testi näyttää maanantaina!!

Vierailija
9/10 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla tällekkin puolelle välillä terrorisoimaan ja lueskelemaan teidän kuulumisia :)

Masuka: Laitan tähän linkin mistä pääset lueskelemaan hiukan palstaslangia sekä toinen linkkin on hyödyllisiä linkkejä ketjuun. Toivottavasti näistä on apua. Niin ja tervetuloa enskoihin kuumeilemaan.

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=10764288&p=4&tmo…

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=10074255&p=1&tmo…

Oma olo on kohtalaisen hyvä vaikka välillä etovakin on. Oksentaa ei sentään vielä oo tarvinu. Ensimmäisessä neuvolassa saatiin sydänäänet kuulumaan ja nyt odottelenkin sitten ensimmäistä ultraa :)

Paljon plussatuulia ja toivottavasti pian nähdään tuolla o-puolella

-Sara-Maria rv 10+2-

Vierailija
10/10 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Mukavaa saada uusia joukkoon =) ja teitähän on tänne tullutkin nyt kesän alettua ihan mukavasti. Jos oikein käsitin niin sulla on piinailu ajat menossa... tsemppiä.

Sara-Mariakin oli käynyt meitä viihdyttämässä =) mukavaa kuulla sustakin ja masuasukista. Vielä kerran paljon onnea odotukseen.

kävin tänään tossa reijittämässä korvieni (autsh!) vieläkin kuumottaa ja on pikkasen hellänä. Ja menin myös sortumaan,ostin pienen namipussin iltaa varten. Vaikka meinasin tossa kyllä leipoakin mansikka-marenki kakkua.

Saas nähdä kuinka tän mun laihdutuksen kanssa käy..heh.

Kyllä mä myös muutenkin hurahdin. Tilasein kaks jumppa dvd:tä. jep,kun mietiskelin tossa että miten mun treenaamisen kanssa käy sit kun tärppää kun ei kauheesti viittis rehkiä tuol aerobickissä sillon. Näin sitten tuossa yhdessä vauva lehdessä mainoksen fit mama dvd:stä ja tilasin sellasen missä on jumppaa odottavalle naiselle ja toisen missä on just synnyttäneelle naiselle =) että tarkotus olis jatkaa treeniä jossain muodassa myös tuolloin.

Noh,tulihan taas turistua.

Huomiseen...