Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni syöttää 1,5-vuotiaalleen vauvojen lihasoseita!

Vierailija
16.07.2007 |

Ystäväni kävi meillä kylässä tänään 1,5-vuotiaan tyttönsä kanssa. Olin tehnyt heille lounaan, jauhelihakeiton, mutta ystävälläni oli taaperolle omat eväät mukana!

Voitteko kuvitella, ne eväät olivat 5 kuukauden ikäisille tarkoitettuja lihasoseita 2 purkkia! Siis tämä on ihan totta!

Olen edelleen tyrmistynyt tapauksesta. Eihän puolitoistavuotias saa kaikkia tarvitsemiaan ravintoaineita pikkuvauvojen purkkiruuista! Purkit ovat niin pieniäkin, että eihän niistä ole kuin suunkostukkeeksi. Mitähän puutostauteja lapsiparka saa, kun hän ei saa normaalia ruokaa. Eihän noissa ole energiaa tarpeeksi. Voi hyvät hyssykät!

Sanokaapas pitäisikö minun puuttua tähän jotenkin, koska ystäväni on ns. uusavutonta tyyppiä. Luultavasti hän syöttää jatkuvasti noita vauvanruokia lapselleen, koska itse hän ei kai osaa tehdä ruokaakaan.

Tuli niin paha olo lapsen puolesta, että oli pakko purkautua!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta ja aika ravinteetonta. Vieraspaikkaan sitä otettiin kuitenkin hänelle mukaan vielä 2v iässä, koska sitä ainakin 100% varmuudella aina söi. Aina ne kyläpaikan herkut ei maistu lapselle. Siksi varauduttiin aiemmin nirsoiluun, koska pakkohan sille lapselle jotain oli syöttää. Nyt vuotta vanhempana saa kitua nälissään, jos ei kyläpaikan tarjoilut kelpaa :) Ts enää ei nirsoilua katsota hyvällä.

Vierailija
22/25 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ehdottoman terveellisiä ja eivät sisällä lisäaineita. Paljon pahempia ovat Saarioisten laatikot tai muut aikuisille tarkoitetut einekset. Mauttomiahan nuo ovat, mutta oiva valinta valmisateriaksi. Oma muksuni melkein 3v. syö jostain syystä vieläkin porkkana-peruna -purkkia ja koen sen yhdeksi terveellisimmistä pikaruuista, mitä voi tarjota. Yleensä joukkoon heitän jotain edellisen päivän lihaa yms., kun perunat on loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan 8kk purkkia 2,5v lapselle, voi kamala!

Vierailija
24/25 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireisen työpäivän jälkeen huutava nälkä tyydytetään 1+ purkkiruoalla, reissussa mulla on aina mukana tuttelimaito, iltapullo menee kätsästi siitä. Toiminko siis väärin?

Vierailija
25/25 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaako puutostilat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi