Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä nainen joka panisi miestäni.....

Vierailija
16.07.2007 |

mieheni on pitkään puhunut että olisi kiva naida toista naista ihan luvalla... ja nyt kun hänen synttärit lähestyy mietinkin miten tämän oikein järjestäisin tosin itse en ole halukas osallistumaan, mutta katsella voisin.... joten jos teillä on tiedossa keinoja valaiskaa miten tämä kannattaa järjestää/ hoitaa jotta vosin järjestää hänelle ikimuistoisen synttäri yllätyksen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tavallaan haastaa toisen miehen sun kanssa hommiin. Eli naimaan samaa eukkoa. Mut sitten samalla sä kuvittelet, että ne langat on sun käsissä ja että sä voit määritellä sen tilanteen, mitä ne toiset tekee, mitä ne ajattelee jälkikäteen, mitkä on fiilikset. Vähän kuin kirjoittaa jotain näytelmää. Ja se, että sun nainen ei kävellyt tissit paljaana - sä ajattelet, että se tarkoittaa sitä, että rajojen määrittely on sun vastuulla.

Oikeastihan sä et voi määritellä sitä, mitä se sun vaimos ajattelis siitä toisesta miehestä. Alkaisko se sen kanssa vaikka suhteeseen sun selän takana. Ei se comradeship toisen miehen kanssa ole kuin illuusio. Samaten jos naimaan muita lähdetään, loppuvat yleensä kaikki sopimukset omasta suhteesta.

Vierailija
22/24 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin, vaikea sanoa mikä siinä kiehtoo. Kai meillä kaikilla on " se joku" juttu joka kiinnostaa erityisesti. Lienee kyse jonkinlaisesta extreme-tunnekuohun tavoittelusta, en tiedä.

Ulkomailla vaimoni suostui istumaan rannalla paljain rinnoin niin että moni mies näki hänet. Sekin minua kiihotti, en tiedä miksi. Pyysin vaimoani kävelylle paljain rinnoin mutta siinä meni raja. Ei suostunut. Silloin tiesin että olisin valmis pidemmällekin.

Kiihottaisi kovasti ajatus että toinen mies panisi vaimoani samalla kun vaimo ottaisi minulta suihin.

Mutta pointti on siinä että minun pitää aina olla paikalla. Silloin tilanne pysyy hallinnassa ja tiedän mitä tapahtuu.

Kiitos paljon vastauksesta! Yritän ymmärtää, ja jollain tasolla ymmärränkin. Mietityttää vaan, että vaikka me emme ole mustasukkaisia ihmisiä ollenkaan, niin eikö tuollaisesta tule mustasukkaisia fiiliksiä, jos omaa panee toinen mies ja varsinkin jos oma nainen siitä avoimesti nauttii?? Tätä mun on vaikea ymmärtää, koska pelkään, että jos joutuisin näkemään kuinka paljon mieheni nauttisi toisesta naisesta, silloin saattaisin tulla mustasukkaiseksi...

Sitä vielä kysyisin, entäs, jos vaimosi sattuisikin olemaan ihmisenä kuten minä? Olen naturisti, joten olen mieluusti vaikka ilkosen alasti vieraittenkin edessä. Eikä mua haittaisi pätkääkään kävellä rinnat paljaana rannalla (näin teenkin yleensä aina rannalla). Meniskö sulta siitä kiksit, jos vaimosi olisikin suostunut, ts. oliko se huuma se, että hän olis suostunut johonkin mitä Sinä haluat, ja hän ehkä niin ei?

Mulle aika unelma fantasia olis just toi, että toinen mies panis takaa ja imisin oman ihanaa kyrpää! :-)

Että katoaan nyt, toteutetaanko tämä... Kiitos seiskalle vastauksesta.

2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kiitos paljon vastauksesta! Yritän ymmärtää, ja jollain tasolla ymmärränkin. Mietityttää vaan, että vaikka me emme ole mustasukkaisia ihmisiä ollenkaan, niin eikö tuollaisesta tule mustasukkaisia fiiliksiä, jos omaa panee toinen mies ja varsinkin jos oma nainen siitä avoimesti nauttii?? Tätä mun on vaikea ymmärtää, koska pelkään, että jos joutuisin näkemään kuinka paljon mieheni nauttisi toisesta naisesta, silloin saattaisin tulla mustasukkaiseksi... "

Itseäni päin vastoin kiihoittaa se kun näin vaimoni todella nauttivan vieraasta. Mielestäni koko jutusta menee fiilis jos vaimo olisi ilmeetön. Olen myös muutaman kerran ollut kolmantena pyöränä. Parin mies on myös ollut ihan hekumoissa kun nähnyt kun vaimoa on kunnolla " huudatettu" . Kun kaikki ovat saaneet orgasmin ja tilanne tavallaan palutunut niin silloin olen huomannut miehessä mustasukkaisuutta. Mies on kuitenkin onnistunut peittämään hetken mustasukkaisuuden ja olemme tavanneet myös uudestaan.

Joten kyllä tuossa mustiksen vaara on, uskoisin että se on kuitekin hetken häivähdys ja jälkikäteen saatte siitä monet kiksit kahdenkeskiseen seksiin kun muistelette yhdessä kokemaanne nautintoa. Jutelkaa avoimesti asiasta ja näyttäkää nautintonne.

Vierailija
24/24 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi