Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä nainen joka panisi miestäni.....

Vierailija
16.07.2007 |

mieheni on pitkään puhunut että olisi kiva naida toista naista ihan luvalla... ja nyt kun hänen synttärit lähestyy mietinkin miten tämän oikein järjestäisin tosin itse en ole halukas osallistumaan, mutta katsella voisin.... joten jos teillä on tiedossa keinoja valaiskaa miten tämä kannattaa järjestää/ hoitaa jotta vosin järjestää hänelle ikimuistoisen synttäri yllätyksen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mies taas haluaisi katsoa, kun toinen mies panee mua ja erityisesti antaa mulle tyydytyksen.. Hiukkasen erikoinen toive mun mielestä, mutta kyllä mä sitä harkitseen suostun.

Vierailija
2/24 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä toisillakin naisilla tunne-elämä. Osta huora, niin ainakin on selvää mistä siinä pelissä on kyse...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei antais mun koskaan paneskella jotain toista- ihan tylsää!

Vierailija
4/24 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua miehenä kiihottaa ajatus että katsoisin kun toinen mies hieroo vaimoni alastonta vartaloa ja lopulta työntyy hänen sisäänsä. Voisin osallistua hierontaan.

Olen varovasti ehdottanut sitä vaimolleni, mutta vaimo vain suuttui ja sanoi ettei missään nimessä... Joten se siitä :)

Vierailija
5/24 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävisin kimppuun, enkä todellakaan hyvässä mielessä, sen verran mustasukkainen olen, etten meidän seksielämään muita halua.

luultavasti mies on asiasta kanssani samaa mieltä, ei tod halua mun panevan kenenkään muun kanssa...mut hei ai niin unohdin, meillä onkin loistavaa seksiä!!!

osta ap huora miehelles.

Vierailija
6/24 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisitko kertoa mikä siinä kiihottaa että toinen panee omaasi? Olen kysynyt tätä mieheltäni ja hän vaan sanoo, että olisi aivan ihanaa nähdä toisen rakastelevan mua ja erityisesti mun nauttivan toisen käsittelyssä. Siis huom: mä nautin tosi paljon meidän seksistä!! Haluan usein, tehdään suunnilleen yhtä paljon aloitteita, ollaan kokeilunhaluisia ym. ja saan orkun joka kerta. Haluaisin ymmärtää vaan tätä ajatusta, ja olis tosi kiva jos voisit kuvailla, mikä ja miksi se on niin makea ajatus. Itse en todellakaan tykkäisi jos joku muu nainen panis mun miestä :-/

Kiittäen,

2.

Vierailija:

Minua miehenä kiihottaa ajatus että katsoisin kun toinen mies hieroo vaimoni alastonta vartaloa ja lopulta työntyy hänen sisäänsä. Voisin osallistua hierontaan.

Olen varovasti ehdottanut sitä vaimolleni, mutta vaimo vain suuttui ja sanoi ettei missään nimessä... Joten se siitä :)

Vierailija
7/24 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro vähän lissää, minkä ikäinen mies? Missä asutte? Onko kestävä?

Vierailija
8/24 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhea moraalisointi siitä kun oma pari käy vieraissa jne mutta jos tahtois ihan luvalla antaa toiselle uuden kokemuksen niin siitä se vasta riemu syntyykin..... en ymmärrä en... seksi elämämme on todella antoisaa mutta olisihan se kiva kokeilla jos ainakin minäkin joskus mietin miltä se toisenkanssa vois tuntua. Minusta on hienoa että meillä on niin hyvä pari suhde että se kestäisi tällaisen jutun, mutta sääliks käy niitä joiden ei kestä.. kun nyt valitettavasti en tiedä mitä huorat maksaa niin voisikos joku valasita asiassa.

Vierailija
9/24 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on tarpeeksi yksinkertainen. juoppous ja narkomania edistävät suostumista.

Vierailija
10/24 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mää haluisin niin kattoo.

Vierailija
11/24 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sairauden myötä sitä haluaa mitä sairaampia piristyksiä seksielämäänsäkin. tämä on fakta ja koettu. en suosittele.

Vierailija
12/24 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin että joku panisi vaimoani. Olisihan se turvallista päästää jos miehen vaimo vielä olisi seuraamassa.

Vierailija
13/24 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitä on hinku valita tämä " vihollinen" ja ikäänkuin lyöttäytyä sen kanssa yhteen.

Olishan se oikeesti paljon kivempaa pettää niin, että se juttu olisi ihan oma salaisuus, pikku hanky panky. Tuommoisesta toisen osapuolen mestaroinnista ei tule kuin pahalle tuulelle, en minä ainakaan haluaisi, että mieheni alkaisi määräilemään ja vaikuttamaan siihen, ketä saan panna ja ketä minun pitää haluta panna.

Vierailija
14/24 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä se ois toisen kanssa. mutta kun miettii niitä yhden illan juttuja niin mitäs niistä sai ei mitään. Oma se tietää mistä tykkää ja osaa pitää viimesen päälle hyvänä

Vierailija
15/24 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Harmi vaan kun on sinkku eli ei ole miestä joka ehdottaisi tuollaista..

Vierailija
16/24 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä että tuossa asetelmassa sitä toista naista kohdellaan aika tökerösti seksileluna. Ei ihmistä voi antaa synttärilahjaksi, oikeasti. Esineellistäminen huipussaan...

Vierailija
17/24 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jopas on tullut moralisointia, käsittämättömän tiukkapipoista porukkaa.

Minä miehenä ajattelisin samanlaisesta lahjasta niin että vaimoni rakastaisi minua todella paljon kun järjestää tälläisen lahjan. Samalla kun ymmärtäisin naisen rakkauden määrän en varmasti laskisi häntä käsistäni eikä ole minkäänlaista tarvetta puuhailla hänen seläntakana mitään. Toisaalta minä miehenä myös mielelläni järjestäisin naiselleni myös samanlaisen lahjan, on myös järjestetty:) Siitä riittä hekumointia vielä pitkään kahdenkeskiseen seksiin.

Mielestäni tuo on turvallista kun kaikki on läsnä ja toiminta avointa eikä keneltäkään salata mitään.

Nauttikaa toisistanne ja joskus vähän muustakin. niin mekin ja suhde voi hyvin.

nautiskelijat

Vierailija
18/24 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on paljon valinnanvaraa, tosin tutustiminen vie aikansa. Tai itse en ainakaan uskaltaisi ihan noin vaan netti tutun kanssa sänkyyn hypätä...

Meillä oli kanssa mieheni kanssa samanlainen haave, ja totetimme sen kanssa (tosin molemmat halusimme vierasta)

Kerran sitten sattumalta tämä toteutui kun tapasimme sellaisen vanhan tuttun pariskunnan jonka kassa emme olleet pitkään aikaan olleet porukoissa. Ja nyt kun tapasimme uudestaan lähti ns uusi tuttavuus ja muutaman kerran jälkeen kun he olivat meillä mökillä aloimme keskustelemaan asiasta ja heillä oli samanlainen haave ja siitä sitten kuin itsestään kaikki tapahtui...

Kiva kokemus...

Vierailija
19/24 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olis ihan ihqutuksissa ja hehkutuksissa! Kert se sais niin ihanaa mulkkua tarjolle, ihan katseiden kera! Voisko ihanammin päivä alkaa, kuin pariskunnan seksikaluna?!?

En voi tajuta, siis niin ihqu tsäänssi, siis!

Vierailija
20/24 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Osaisitko kertoa mikä siinä kiihottaa että toinen panee omaasi? Olen kysynyt tätä mieheltäni ja hän vaan sanoo, että olisi aivan ihanaa nähdä toisen rakastelevan mua ja erityisesti mun nauttivan toisen käsittelyssä. Siis huom: mä nautin tosi paljon meidän seksistä!! Haluan usein, tehdään suunnilleen yhtä paljon aloitteita, ollaan kokeilunhaluisia ym. ja saan orkun joka kerta. Haluaisin ymmärtää vaan tätä ajatusta, ja olis tosi kiva jos voisit kuvailla, mikä ja miksi se on niin makea ajatus. Itse en todellakaan tykkäisi jos joku muu nainen panis mun miestä :-/

Kiittäen,

2.

Niin, vaikea sanoa mikä siinä kiehtoo. Kai meillä kaikilla on " se joku" juttu joka kiinnostaa erityisesti. Lienee kyse jonkinlaisesta extreme-tunnekuohun tavoittelusta, en tiedä.

Ulkomailla vaimoni suostui istumaan rannalla paljain rinnoin niin että moni mies näki hänet. Sekin minua kiihotti, en tiedä miksi. Pyysin vaimoani kävelylle paljain rinnoin mutta siinä meni raja. Ei suostunut. Silloin tiesin että olisin valmis pidemmällekin.

Kiihottaisi kovasti ajatus että toinen mies panisi vaimoani samalla kun vaimo ottaisi minulta suihin.

Mutta pointti on siinä että minun pitää aina olla paikalla. Silloin tilanne pysyy hallinnassa ja tiedän mitä tapahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi