Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävellen synnyttämään?

Vierailija
15.07.2007 |

Mulla on synnytys lähestymässä, ja ollaan mietitty, että millä mentäis Naistenklinikalle. Me asutaan Naistenklinikasta 200m päässä, eli ei oo pitkä matka kävellä, mutta entäs kun synntys on todella lähellä? Vois jopa olla nopeampaa kun taksilla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti riippuu siitä jos hiustupsu on jo näkyvissä. Oman olotilan mukaan tietenkin!

Vierailija
2/11 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa kolmessa synnytyksessä.

Viimeisimmässä parkkipaikaltakin taisi olla tuon verran matkaa ovelle ja ihan hyvin kävelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis ensisynnyttäjä, enkä voi tietää millainen se kipu voi sitten olla. Tietenkin jos on todella kovat paikat, niin sitten taksilla, mutta jos ei, niin varmaankin mennään kävellen.

Vierailija
4/11 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman kivuliasta se oli, mutta hyvin meni ja paikatkin oli auki 4cm kun saavuin sairaalaan. Siitä kului aikaa 6 tuntia ja lapsi sitten syntyi.

Vierailija
5/11 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon systeri lähti viemään fillarin tarakalla tätä synnyttäjää. Sisko väsähti, joten synnyttäjä meni polkemaan ja sisko istui kyydissä...

Vierailija
6/11 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely auttaa kipuun. Istuminen on kaikkeista kamalinta.

Vierailija
7/11 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan olemassa kännykkä niin voi soittaa sieltä ambulanssin jos tulee joku oikea hätä. Joutuuhan siellä Naistenklinikallakin kävelemään varmaan ainakin 100m ennen synnytystä.

Vierailija
8/11 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan siinä nyt sairaalaankin pääsee moneen kertaan. Voihan sitä vaikka pysähtyä supparin ajaksi hengittelemään. Tai synnytys voi alkaa lapsivesillä, jolloin kivut tulee vasta myöhemmin. Ainakin sulla on lyhyt matka kotiin väärien hälytysten sattuessa :)

Vierailija
9/11 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kävelyllä (meni varmaan muutama kilsa kävellen), kun supparit alkoi, koska se vaan oli niin tylsää ja oli pakko tehdä jotain. Mä suosittelen jotain lyhyttä lenkkiä siinä lähellä vielä ennen sairaalaan menoa.

Vierailija
10/11 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kavelyhan on ihan hyvaksi kun synnytys alkaa.. Itse en kavellyt synnytyslaitokselle kun oli useampi kilsa matkaa ;-), mutta laitoksella en kummallakaan kerralla alkanut makoilemaan paikoillaan. kun vahan liikkuu on helpompi hallita kipuja ja avautuminen menee nopeemmin. Tokalla kerralla kun kotoa lahdettiin taytyi kylla auton luokse kavellessa pysahtya aina kun supistus tuli.

Vierailija
11/11 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt hievahtamaankaan. Liikkuminen oli aivan kamalaa supistusten aikana. Lyhyt matka, mikä piti kävellä, kesti ikuisuuden kun aina piti pysähtyä supistuksen ajaksi.

Eli on hirveän yksilöllistä, miten käveleminen onnistuu. Jos tuntuu hyvältä kävellä, kävelet. Jos tuntuu pahalta, soitat taksin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän