Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla äkkipikaisia miehiä?

Vierailija
15.07.2007 |

Mieheni on hyvä isä, ja puoliso. Hänessä on paljon hyviä asioita, mutta äkkipikaisuus saa minut joskus raivon partaalle!

Tänään hermostui (typerästä syystä) ja nolasi minut sekä itsensä perheeni nähden.

Tämä puoli miehessä on se, joka vaivaa minua eniten. Mielestäni aikuisen ihmisen pitää pystyä pitämään mölyt mahassaan siihen asti, että voidaan rauhassa keskustella.

Mies kuitenkin jälkeenpäin pyytää minulta anteeksi ja tänäänkin selitti myöhemmin asian perheelleni.

Minä olen joskus miettinyt, että jos jonain päivänä ero tulee niin se johtuu ainakin osittain tästä syystä.

Onko muilla kokemuksia ärhäköistä miehistään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan olen samaa mieltä, että kyllä aikuisen ihmisen pitäisi pystyä hiukan enemmän itseään hallitsemaan.

Vierailija
2/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että äkkiä alkais vaikka laskeen kymmeneen tai poistuis paikalta hetkeksi rauhottumaan kun tuntee että nyt nakkaa yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos murahtaa mun mielestä nolosti, niin sanon kyllä hänelle heti siitä, että on sitten mahdollisuus pyytää heti kaikilta anteeksi käytöstään. Hän sanoo myös minulle, jos joskus käyttäydyn sopimattomasti. Näin onkin kerran käynyt ja olisi nolottanut paljon enemmän, jos en olisi heti saanut pahoitella käytöstäni muille.

Vierailija
4/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin saattaa joku joskus alkaa esim. kyläillessä ärsyttää. Mutta hetki hiljaa tai mahdollisesti poistuminen eri huoneeseen vähäksi aikaa auttaa.

Mieheltä sitä kyselinkin että mikä se hänen keino ois.. Sitä ei osannu sanoa.. =(

ap

Vierailija
5/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi ARVAAMATON, täysi viilipytty muuten. KUKAAN ei mua usko jos kerron millaisia kilareita äijä saa.

Millon ajoo portti tai ovi. Millon on kahvit olohuoneen katossa.

Eilen karjasin että näpit irti tai soitan poliisin.

Vierailija
6/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää kuinka tuosta selvitään ja miten varmistatte, ettei sinun käy huonosti. Sinun on syytä olla huolissasi turvallisuudestasi.

Vierailija
7/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuu hiljaa ja kohauttelee olkiaan tai sitten lähtee paikalta. Ei auta vaikka kuinka nätisti puhun.

En tiedä mitä sen kanssa pitäisi tehä.

Eilen (tai lauantaina siis) tarrasi mua takaapäin hartioista (" löi kädet mun hartioille" ja sekunnin puristi) tarkoituksena estää hänen autoonsa meneminen. Mutta se kuinka sen teki ja todella suutuspäissään tuntui inhottavalle.

Ei pyytänyt anteeksi, vaan hänhän oli loukattu henkilö.

Vierailija
8/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo tuota pelkoa, sen tiedän että sitä ei tule koskaan tapahtumaan. Mutta on käynyt mielessä että ihmiset pitää mun miestä varmaan väkivaltaisena, kun se on niin äkkipikainen..

Kaikissa meissähän on ne huonot puolet.. Mutta tietenki just mun ukolla on sellanen että se näkyy helposti myös muille..

En tiedä, jotenkin heräsin tänä aamuna sellaiseen onnettomaan oloon, kaikki johtuen siitä eilisestä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä