Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei malta olla repimättä kantapäitään auki?

Vierailija
15.07.2007 |

Kesä on ihan tuskaa, jalat paljaina niitä tulee näprättyä koko ajan, ja ainahan joku halkeama löytyy, josta saa otteen, ja kohta onkin taas jalka vereslihalla. Kiva käpötellä seuraavana päivänä sandaaleilla. mutta ei mene oppi päähän, illalla taas sama juttu. Äh.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantapäitä ja isovarpaita pitää usein rassata ja päkiöitä. Minulle tulee helposti päkiään rakkoja (ei kantapäähän taakse, kuten rakkolaastarimainoksissa aina ja " kaikille muille" ) liian pitkästä kävelystä ja uusista kengistä. Sitten kun se rakko aikanaan puhkeaa ja nahka siitä repeää, niin voi kauhea, kun sitä pitää nyhtää ja muka SIISTIÄ reunaa, ettei repaleet rahise sukkaa vasten. Joskus tulee vertakin.

Kerran oli ihana, kun olin jonkun koulun pääsykokeessa ja majoituin väliyön asuntolassa (kaksipäiväinen pääsykoe). Raaputtelin siellä illalla jalkapohjaa paremman tekemisen puutteessa ja sain aikaan sellaisen pitkän suikaleen, jonka toinen pää meni niin syvälle, että näkyi jo verta eikä sitä voinut enää nyhtämällä irrottaa. Eipä tietysti ollut mitään saksia eikä kynsileikkureita mukana... No, meikkipussissa oli metallinen kynsiviila ja kajaliterotin! Viilan kärjellä ruuvasin terottimesta terän irti ja sain sillä viillettyä nahkasuikaleen siististi irti. Seuraavan päivän sitten kuljin hieman omituisesti siellä pääsykokeessa, kun jalalle ei kärsinyt kunnolla astua.

Vierailija
22/27 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu kinttu auki kohta kolme vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalka" höylä" , mitä ammattilaisetkin käyttävät. Niitä saa ihan tavis marketeista. Ei siis rasi, vaan terällinen " höylä" . Sillä saa ne kovat kohdat pois, eikä kantapäitä pääse mitenkään enää repimään. Ja tietysti kunnon rasvaus päälle.

Vierailija
24/27 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tosin viime aikoina ollut yllättävän " kosteat" jalat ja ei ole pystynyt repimään. Mutta esim. viime kesänä tuli linkattua kun oli liikaa repinyt.

Mulla tepsi Avonin joku kuolleen meren suola jalkarasva tms. on sellaista harmaan väristä.

Vierailija
25/27 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luullut olevani ainoa. Tämä palsta on ihan huippu, kun täällä tulee totuudet julki :)

Vierailija
26/27 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Liityn joukkoon...

Revin jalkojen lisäksi sormien kynsinauhoja, lapsuudesta asti vaivannut paha tapa. "

Ja kuulin olevani ainoa joka tätä tekee...

Vierailija
27/27 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sitä vanhaa nahkaa niin paljon ettei rasva pääse läpi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä