Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei malta olla repimättä kantapäitään auki?

Vierailija
15.07.2007 |

Kesä on ihan tuskaa, jalat paljaina niitä tulee näprättyä koko ajan, ja ainahan joku halkeama löytyy, josta saa otteen, ja kohta onkin taas jalka vereslihalla. Kiva käpötellä seuraavana päivänä sandaaleilla. mutta ei mene oppi päähän, illalla taas sama juttu. Äh.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu, en juuri enää käytä sandaaleita, kun näyttää niin pahalta. Onneks nyt on niin kivoja ballerinoja yms yms...

Ei kun oikeesti kamala tapa, ne on seuraavana päivänä niin hemmetijn kipeetki.

Vierailija
2/27 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes miehen nähden.

t. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muuten pakkomielle katsella ihmisten kantapäitä näin kesäaikaa ja täytyy kyllä todeta, että hyi stna. Silloin voin aina tuntea ylpeyttä ihanista kanatpäistäni..

Vierailija
4/27 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. Koneellakin ollessa on kiva näprätä alias ap. ;)

Vierailija
5/27 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ovat aina kesäisin karseat, johtuen niistä sandaaleista.. jos en revi (usein revin), leikkaan saksilla... ne nahat ei lähde millään hiekkapaperilla

Vierailija
6/27 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä edes huomaa kun näprää kantapäätä ja sitten yhtäkkiä " herää" siihen kun menee liian syvälle ja sattuu. Monesti joutuu irrottamaan palkeenkielen saksilla kun muuten menee liian syvälle. Ällöä ja ikävää, mutta MITEN TÄSTÄ PÄÄSEE EROON!?!

Vierailija
7/27 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revin kynsin ja saksilla ja seuraavana päivänä on jalat niin kipeät ettei meinaa kävelemään päästä. Silloin vannon etten enää koskaan... Mutta pian sormiin osuu inhottava halkeama tai riiskale ja se on menoa taas.

Minäkin muuten luulin olevani ainut!

Miten sinä (en muista numeroa) hoidat jalkasi niin, ettei ole enää mitään revittävää? Teetkö itse jotain vai käytkö jalkahoitajalla? Miten jalkoja pitäisi hoitaa että ne olisivat kauniit?

Vierailija
8/27 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sinä Jolla on kauniit kantapäät miten olet hoitanut kuntoon, olen muka kaikkia keinoja koittanut (jopa öljynnyt ruokaöljyllä....) :)

Mutta topposet hirvitykset ja koppurat noi kantapäät on .

Vierailija
9/27 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten RASVAAT joka päivä, mileuiten aamuin illoin. Illalla voi söngyssä rasvata ja köllötellä vaikka mahallaan niin pääsee rasva kuivaan. Tai sitten laita sukat rasvauksen jälkeen. Silloinkin kannattaa kyllävähän aikaa ootta ettei kaikki rasva imeydy sukkiin.

Sanoisin, että se rasvaus on kaikkein tärkwintä. Ja sitä raspaamista ei saa tehdä liikaa, mutta alussa on pakko, että saa ne ihan kuolleet osat pois.

Vierailija
10/27 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä miten saa kuntoon, kun nykyäänhän ei edes raspaamista suositella.

Vierailija
11/27 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Vichyn kovettumiin tarkoitettu voide saa mun halkeemat oikein esille ja tuntuu vaan kuivattavan.

Mutta se on tosiian totta, että sitä rasvaamista saa tehdä aivan hulluna näin kes' ä aikaan, mutta on se sen arvoista.

Vierailija
12/27 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulin olevani melko yksin ' harrastukseni' kanssa. Mä kyllä revin varpaiden kynsiä ja reunuksia myös :o(. Jalat on niin kuivat että aina siellä on jotain mistä ottaa kiinni. Olen raspannut ja rasvannut, mutta tosi nopeasti jalat on taas rutikuivat ja lohkeilevat.

Vierailija
13/27 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mitään kevyttä käsivoidetta.

Vierailija
14/27 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen teippaillut laastariteipillä kantapäät (kun ovat olleet jo niin kamalassa kunnossa että jollain keinoin pitää saada repiminen loppumaan) ja rapsutellut teippejä sitten irti kun jotain pitää rapsuttaa. Yksi keino varmaan on se että leikkaa (tai syö niinkuin minä :/ ) sormenkynnet niin lyhyiksi ettei niillä pysty mitään repimään. Mulla onkin yleensä joko kynnet suht hyvässä kunnossa ja kantapäät karmeassa tai sitten kynnet karmeat ja kantapäät ok. Mulla on ollut pääsiäisestä asti vasemman käden keskisormen nivel kipeä ja multa otettiin kaikki reumakokeet yms. mutta luulen/tiedän että nivel on kipeytynyt kantapäiden repimisestä, johon keskisormen kynsi on juuri sopiva.

Miten musta alkoi tuntua tätä kirjoittaessani etten ole ihan terve... :/

Vierailija
15/27 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat arvet vaan jää-

Vierailija
16/27 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuisin en. Herätään lapsen kanssa samaan aikaan (1,5v) eikä siinä kyllä rasvoja ruveta enää levittelemään (meneehän sinä aikansa kun se imeytyy). Illalla olen saamaton ja en osaa nukkua sukat jalassa. Silloin kun olen käyttänyt,olen pistännyt ihan oikeaa jalkavoidetta tai tosi rasvaista perusvoidetta, mutta tosiaan se pitäisi tehdä _jokaikinen_ ilta.

Vierailija
17/27 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ongelma ole niinkään se että kantapäät ovat kuivat vaan se että ne ovat kuin stressilelu. Pitää kai keksiä jotain muuta näprättävää...

Vierailija
18/27 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revin jalkojen lisäksi sormien kynsinauhoja, lapsuudesta asti vaivannut paha tapa. :/

Vierailija
19/27 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr. Schollin jalkavoidetta, on oikeasti tosi hyvää! Joka ilta kun muistais sitä laittaa, niin eron huomaa kyllä. En asu Suomessa, mutta täällä sitä on myytävänä sellaisessa paketissa, jossa on muovituubi pahvipaketissa, ja paketin päällä on jalat " ennen ja jälkeen" .

Niin, ja sama paha tapa on minullakin :)

Vierailija
20/27 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaloille on olemassa ihan omaa kuorintavoidetta.

Apteekissa on myynnissä kosteudensäilyttäviä sukkia (myös joillakin kosmetiikkafirmoilla) jotka kannattaa laittaa yöksi jalkaan rasvauksen jälkeen.

Ja rasvaa siis tosi paljon eikä mitään teelusikallista.

Onneksi en kärsi tuosta vaivasta.

Miehen jalkoja saa kylläkin hoidella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi