Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässäpä olisi sektioäiti linjoilla. Imetystä vain kaksi viikkoa. Nyt voitte porukalla sitten suomia mua.

Vierailija
15.07.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi imetys jäi kahteen viikkoon?

Vierailija
2/5 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmänmaitoa ja vehnäjauhoa sekaan. Tuli velliä jota vauva joi, ja kasvoi. Näin esim. 63-vuotias enoni säilyi hyvinkin ja terveenä hengissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden taltuttamiseksi. Sen takia piti imetys lopettaa. Ap.

Vierailija
4/5 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä imetinkin kolme viikkoa enkä osannut edes synnyttää oikein, vaan sektiolla.

Eiköhän tuo alku ole ihan mitätön osa äitiyttä. Pääasia on mitä teet tänään ja huomenna.

Vierailija
5/5 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkekuuri ja kaks viikkoo taistelin. Sit tokalta imetin 5 ja kolmannelta 4 viikkoa. Ja neljänneltä kirjoitin jo sairaalan esitietolomakkeeseen, että en imetä, kaks päivää kotona imetin ja sillä siisti. Isoja lapset ovat (vanhin 17v) ja mitään allergioita tms. ylipainoa ym. ei ole eikä ole ollut.

Enkä taatusti koskaan tule täysimettämään jo sen takia, ettei tarvitse raivota lapselle kun on välillä joku muukin joka voi syöttää äidin ollessa väsynyt... Eli miksi se on niin ehdottoman ainoa oikea tapa toimia tuo täysimetys. Tottakai jos se onnistuu jne. niin mikä ettei, mutta kun minulla ei edes lääkkeet, luontaistuotteet ym. ole auttaneet maidontuotantoon, niin enää en suostu tuntemaan syyllisyyttä asiasta. Päin vastoin. Nautin välillä siitäkin, etten ole totaalisen kiinni vauvassa ja saan nauttia vauvaonnesta välillä hyvin levänneenäkin. Kohta taas pääsen pikkuista nuuskimaan. Ihanaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä